Subaru Forester S-Turbo / 2000 / B+G / po-lift.
: 30 paź 2015, o 23:40
Witam,
wpierw tutaj, następnie leci na portale.
Ściągnięty z Holandii (przez Piter'a 35 z kropki) i zakupiony 26.05.2013r. z przebiegiem ~ 160000 km. Obecnie na liczniku ~196500 km.
Samochód serwisowany przez Przemka z Bady Cars, ewentualnie przeze mnie. Po wymianie kompletnego rozrządu (164050 km / 15.10.2013r. - pasek Mitsuboshi, pompa Aisin, napinacz NTN, rolki NSK i NTN), na felgach z GT'ka (164142 km / 23.10.2013r.) i oponach Firestone TZ300 215/60/16 (161200 km / 03.06.2013r.), po wymianie olejów w skrzyni i dyfrze (Millers TRX 75w90).
28.04.2014 montaż haka Imioła z wiązką 13 PIN. Przy 173853 km / 18.08.2014r. montaż gazu w klinice LPG (sterownik LPGTech 224, wtryski Barracuda, reduktor czerwony ACR01, zbiornik 67L).
Przy 184000 km / 16.05.2015r. zrobiłem zawieszenie tył (górne mocowanie Lemforder, amorki Daichi + osłony, sprężyny Ironman), w 07.2015 wymieniona chłodnica klimatyzacji + serwis.
Olej silnikowy (obecnie Valvoline VR1 Racing, wcześniej Millers) i filtry wymieniane na bierząco, świece NGK PFR6B przy przebiegu 164 544 km.
Zamontowane różnego rodzaju "dodatki":
- tłumik przelotowy Prodrive, stabilizator tylny 19mm, rozpórka przednia górna z STi, turbo timer HKS Type-0 wraz z wiązką HKS'a, car audio (radio z USB Blaupunkt'a + odseparowany zestaw na przód).
+ wymienione różnego rodzaju drobne pierdoły (silnik spryskiwaczy reflektorów, wentylator dmuchawy, paski klinowe, klocki przód, przegub PL, zbieżność, łączniki (Febi) i obejmy stabilizatora (OEM) przód).
Samochód kupiony przeze mnie jako bezwypadkowy (mierzony miernikiem) z delikatnie uszkodzonym zderzakiem tył. Po 09.2014 wymienione na OEM używki: maska, grill, reflektor L - Pani z BMW wymusiła na lewoskręcie. Naprawa kosmetyczna (mam zdjęcia).
Teraz minusy:
- do uszczelnienia IC'ek (nieszczelność po nieudanej próbie montażu IC'ka z WRX'a - oddaję go kupującemu);
- do zrobienia rdza lewego rogu tylnej klapy (przy szybie);
- do polerki szkło prawego reflektora (zmatowione);
- do zamontowania ramki halogenów (są);
- do wymiany szkło lusterka lewego (jest);
- do zrobienia styropian w bagażniku (duża butla od LPG wystaje ponad seryjną podłogę, trzeba dokupić styropian z innego samochodu i skleić z obecnym, żeby ją podnieść. Obecnie w samochodzie jest "rynienka" plastikowa Subaru).
- do wymiany w niedługim okresie klocki tył;
Wyposażenie podstawowe - elektryczne szyby i lusterka, manualna klimatyzacja.
Rok produkcji: 2000
Data I rejestracji: 22.12.2000
Data I rejestracji w PL: 10.06.2013
VIN: JF1SF5LD3YG073938
Przegląd do 24.01.2016, OC do 12.06.2016
To na tyle więcej grzechów nie pamiętam. Ogólnie samochód w stanie dobrym, bez nakładów w dalszej eksploatacji, pewny i bezproblemowy. Na wszystkie w/w wymiany/naprawy mam paragony/f-ry na części, jest też książka serwisowa. Do samochodu dorzucam to czego nie zamontowałem: downpipe (na wąskim kołnierzu) i centralpipe z kwasówki, IC z zaworem z WRX'a, nowe łóżysko koła tylnego (o ile mnie pamięć nie myli SKF).
Sprzedaję, bo powiększyła mi się rodzina i Forester jest za mały. Mogę się zamienić na Dodga/Chryslera Grand Voyagera 3,8 / Renault Grand Espace 2,0T.
Cena 15 500 PLN'ów.
Kontakt przez ten temat/PW/tel. 510-osiem cztery osiem-611
Poniżej zdjęcia robione na szybko w dniu dzisiejszym.
wpierw tutaj, następnie leci na portale.
Ściągnięty z Holandii (przez Piter'a 35 z kropki) i zakupiony 26.05.2013r. z przebiegiem ~ 160000 km. Obecnie na liczniku ~196500 km.
Samochód serwisowany przez Przemka z Bady Cars, ewentualnie przeze mnie. Po wymianie kompletnego rozrządu (164050 km / 15.10.2013r. - pasek Mitsuboshi, pompa Aisin, napinacz NTN, rolki NSK i NTN), na felgach z GT'ka (164142 km / 23.10.2013r.) i oponach Firestone TZ300 215/60/16 (161200 km / 03.06.2013r.), po wymianie olejów w skrzyni i dyfrze (Millers TRX 75w90).
28.04.2014 montaż haka Imioła z wiązką 13 PIN. Przy 173853 km / 18.08.2014r. montaż gazu w klinice LPG (sterownik LPGTech 224, wtryski Barracuda, reduktor czerwony ACR01, zbiornik 67L).
Przy 184000 km / 16.05.2015r. zrobiłem zawieszenie tył (górne mocowanie Lemforder, amorki Daichi + osłony, sprężyny Ironman), w 07.2015 wymieniona chłodnica klimatyzacji + serwis.
Olej silnikowy (obecnie Valvoline VR1 Racing, wcześniej Millers) i filtry wymieniane na bierząco, świece NGK PFR6B przy przebiegu 164 544 km.
Zamontowane różnego rodzaju "dodatki":
- tłumik przelotowy Prodrive, stabilizator tylny 19mm, rozpórka przednia górna z STi, turbo timer HKS Type-0 wraz z wiązką HKS'a, car audio (radio z USB Blaupunkt'a + odseparowany zestaw na przód).
+ wymienione różnego rodzaju drobne pierdoły (silnik spryskiwaczy reflektorów, wentylator dmuchawy, paski klinowe, klocki przód, przegub PL, zbieżność, łączniki (Febi) i obejmy stabilizatora (OEM) przód).
Samochód kupiony przeze mnie jako bezwypadkowy (mierzony miernikiem) z delikatnie uszkodzonym zderzakiem tył. Po 09.2014 wymienione na OEM używki: maska, grill, reflektor L - Pani z BMW wymusiła na lewoskręcie. Naprawa kosmetyczna (mam zdjęcia).
Teraz minusy:
- do uszczelnienia IC'ek (nieszczelność po nieudanej próbie montażu IC'ka z WRX'a - oddaję go kupującemu);
- do zrobienia rdza lewego rogu tylnej klapy (przy szybie);
- do polerki szkło prawego reflektora (zmatowione);
- do zamontowania ramki halogenów (są);
- do wymiany szkło lusterka lewego (jest);
- do zrobienia styropian w bagażniku (duża butla od LPG wystaje ponad seryjną podłogę, trzeba dokupić styropian z innego samochodu i skleić z obecnym, żeby ją podnieść. Obecnie w samochodzie jest "rynienka" plastikowa Subaru).
- do wymiany w niedługim okresie klocki tył;
Wyposażenie podstawowe - elektryczne szyby i lusterka, manualna klimatyzacja.
Rok produkcji: 2000
Data I rejestracji: 22.12.2000
Data I rejestracji w PL: 10.06.2013
VIN: JF1SF5LD3YG073938
Przegląd do 24.01.2016, OC do 12.06.2016
To na tyle więcej grzechów nie pamiętam. Ogólnie samochód w stanie dobrym, bez nakładów w dalszej eksploatacji, pewny i bezproblemowy. Na wszystkie w/w wymiany/naprawy mam paragony/f-ry na części, jest też książka serwisowa. Do samochodu dorzucam to czego nie zamontowałem: downpipe (na wąskim kołnierzu) i centralpipe z kwasówki, IC z zaworem z WRX'a, nowe łóżysko koła tylnego (o ile mnie pamięć nie myli SKF).
Sprzedaję, bo powiększyła mi się rodzina i Forester jest za mały. Mogę się zamienić na Dodga/Chryslera Grand Voyagera 3,8 / Renault Grand Espace 2,0T.
Cena 15 500 PLN'ów.
Kontakt przez ten temat/PW/tel. 510-osiem cztery osiem-611
Poniżej zdjęcia robione na szybko w dniu dzisiejszym.