[S] Subaru Impreza 2.0 GX kombi +LPG
: 21 lut 2016, o 03:08
Chyba nadszedł czas na mojego Mułka, póki co forumowo.
Rocznik 2001
Przebieg budy 319tys km, przebieg silnika ~115tys km. Silnik był wymieniany niecałe 2 lata temu z powodu padniętej uszczelki pod głowicą, a ponieważ stary motor wykazywał już piston slapa, zdecydowałem się na wymianę. Nowy silnik nie ma ani piston slapa, ani nie bierze oleju. Przy wymianie silnika założony nowy pasek rozrządu Mitsubishi, wyregulowane zawory, założone nowe świece i OEM uszczelki pod dekle.
W aucie wszystko działa jak należy. Auto w moim posiadaniu od prawie 2,5 roku (15tys km), wszystkie wymiany na czas, w tym wymieniane oleje w skrzyni/dyfrze, hamulce tył, środkowy tłumik, ostatnio wymieniony akumulator, olej/filtry wymienione 25 lutego, więc tyle co .
Auto było konserwowane, więc od spodu (progi/podłużnice/podłoga) jest zdrowe.
Instalacja LPG Lovato Smart, wlew pod klapką, butla 55 l.
2 komplety kół - widoczne na zdjęciach 15" zimówki na stalowych felgach plus letnie 16" na alu Subaru.
Bonusy:
-kolektor wydechowy nierównoodległościowy, dzięki czemu auto gada jak na Subaru przystało
-kierownica MOMO z WRX'a - oryginalną też oczywiście dorzucam
-odkręcana antena CB z instalacją przeciągniętą przez auto
-odczepiany hak
Minusy:
-zaczyna się pojawiać ruda na tylnych błotnikach, powierzchownie, bez dramatu i dziur
-na wymianie oleju wyszło jeszcze, że wzmocnienie pod silnikiem jest skorodowane, w związku z tym obniżam cenę do 12500zł
-auto nie jest po detailingu i ma 15 lat, więc gdzieniegdzie ma jakieś powierzchowne ryski i mikro-wgniotki na lakierze - nic wielkiego, ale wolę napisać zawczasu, bo ludzie mają różne podejście do tych kwestii
-można zacząć myśleć o regeneracji wiskozy, nie ma jeszcze dramatu, przy zwykłej jeździe po mieście nic się nie dzieje, ale po dłuższych trasach (jak się wisko nagrzeje) czuć charakterystyczne przeskakiwanie
Poprzedni właściciel jest na forum, więc można potwierdzić historię samochodu.
W razie pytań zapraszam na priv, podobnie jak po więcej zdjęć.
Prajs 12500 PLN (do negocjacji)
Rocznik 2001
Przebieg budy 319tys km, przebieg silnika ~115tys km. Silnik był wymieniany niecałe 2 lata temu z powodu padniętej uszczelki pod głowicą, a ponieważ stary motor wykazywał już piston slapa, zdecydowałem się na wymianę. Nowy silnik nie ma ani piston slapa, ani nie bierze oleju. Przy wymianie silnika założony nowy pasek rozrządu Mitsubishi, wyregulowane zawory, założone nowe świece i OEM uszczelki pod dekle.
W aucie wszystko działa jak należy. Auto w moim posiadaniu od prawie 2,5 roku (15tys km), wszystkie wymiany na czas, w tym wymieniane oleje w skrzyni/dyfrze, hamulce tył, środkowy tłumik, ostatnio wymieniony akumulator, olej/filtry wymienione 25 lutego, więc tyle co .
Auto było konserwowane, więc od spodu (progi/podłużnice/podłoga) jest zdrowe.
Instalacja LPG Lovato Smart, wlew pod klapką, butla 55 l.
2 komplety kół - widoczne na zdjęciach 15" zimówki na stalowych felgach plus letnie 16" na alu Subaru.
Bonusy:
-kolektor wydechowy nierównoodległościowy, dzięki czemu auto gada jak na Subaru przystało
-kierownica MOMO z WRX'a - oryginalną też oczywiście dorzucam
-odkręcana antena CB z instalacją przeciągniętą przez auto
-odczepiany hak
Minusy:
-zaczyna się pojawiać ruda na tylnych błotnikach, powierzchownie, bez dramatu i dziur
-na wymianie oleju wyszło jeszcze, że wzmocnienie pod silnikiem jest skorodowane, w związku z tym obniżam cenę do 12500zł
-auto nie jest po detailingu i ma 15 lat, więc gdzieniegdzie ma jakieś powierzchowne ryski i mikro-wgniotki na lakierze - nic wielkiego, ale wolę napisać zawczasu, bo ludzie mają różne podejście do tych kwestii
-można zacząć myśleć o regeneracji wiskozy, nie ma jeszcze dramatu, przy zwykłej jeździe po mieście nic się nie dzieje, ale po dłuższych trasach (jak się wisko nagrzeje) czuć charakterystyczne przeskakiwanie
Poprzedni właściciel jest na forum, więc można potwierdzić historię samochodu.
W razie pytań zapraszam na priv, podobnie jak po więcej zdjęć.
Prajs 12500 PLN (do negocjacji)