[S] Forester 2.0 SF wolnyssak, 2000 r., LPG by JAKO
: 29 lut 2016, o 18:35
Witam wszystkich.
W związku z faktem, że stałem się szczęśliwym posiadaczem Forka 2,5XT z 2006 r. pod młotek idzie mój dotychczasowy leśnik :(
Model 2,0 GX, czyli tzw. wolnyssak z reduktorem, skrzynia biegów manualna, kolor zieleń wembley/bazalt.
Wyposażenie ponadstandardowe to skórzana tapicerka (szara) z grzanymi zydelkami, tempomat, duży szyberdach i halogeny.
Kluczowe momenty z życia samochodu:
- 01.09.2000 r. - sprzedaż auta I właścicielowi w ASO Zdanowicz za kwotę 133 422,01 zł;
- 02.09.2004 r. - wymiana rozrządu w ASO A. Koper przy przebiegu ok. 100 tys. km;
- jesień 2004 r. - zakup samochodu przez II właściciela, użytkownika forum i fana subaru: http://forum.subaru.pl/index.php?/user/546-gazik/
- 19.08.2008 r. - montaż instalacji LPG u JAKO przy 168 tys. km;
- lipiec 2009 r. - 2. wymiana rozrządu w Poweron'ie przy ok. 200 tys. km;
- jesień 2011 r. - następuje "wrogie przejęcie" ;) przez obecnego właściciela przy ok. 235 tys. km;
- wiosna 2012 r. - autko otrzymuje nowy lakier i zabezpieczenie antykorozyjne podwozia;
- wiosna 2016 r. - czas na zmianę właściciela przy przebiegu ok. 277 tys. km.
Za mojej kadencji samochód absolutnie bezawaryjny, corocznie serwisowany przed każdym letnim sezonem. Podczas zeszłorocznego przeglądu wymienione m.in tarcze i klocki hamulcowe. W chwili obecnej brak konieczności jakichkolwiek napraw.
Koszty jazdy znikome - spalanie ok. 12 litrów LPG/100 km.
Po zakupie Forka zdecydowałem się na odświeżenie lakieru ze względu na skaleczenia parkingowe, odpryski na masce od kamyczków, początek korozji na tylnych nadkolach i rdzawy zaciek na tylnej klapie. Ponadto po zdjęciu plastików z drzwi okazało się, że czaiła się pod nimi korozja więc jedyną logiczną decyzją było przemalowanie autka niemal w całości (tylko dach pozostał dziewiczy). Można śmiało sprawdzać grubość lakieru, szpachli się nie znajdzie, samochód totalnie bezwypadkowy.
Poprzedni właściciel także nie narzekał na awaryjność autka a kto go zna ten wie, że dbał o nie należycie. Jedyne do czego można się przyczepił to że przyskrobił ;) i wymienił szybę przednią na nieoryginalną (był duży odprysk od kamienia).
Samochód żyje ze mną w lesie więc niestety na masce można znaleźć kilka odgniotek od spadających szyszek :( (dach jest jakiś zdecydowanie twardszy). Poza tym bodaj od czasu instalacji LPG lubi się w nim zaświecić check engine, jak się zapala tak też i gaśnie dość szybko...
Badanie techniczne ważne do: 28.07.2016, ubezpieczenie do: 13.05.2016.
Nr VIN: JF1SF5LJ4YG072571
Samochód wystawiam za 1/10 jego wartości (początkowej ;), tj. za 13342 zł :)
W pakiecie dodatkowe koła letnie (alu + Matador A/T z 2012 r.). Obecnie stoi na zimówkach matadora także bodaj z 2012 r. lub 2013 r.
Osoby zainteresowane wizją lokalną czy dodatkowymi zdjęciami proszę o kontakt email: [email protected] lub telefoniczny: 519 119 449 (optymalnie po godz. 16.30, weekendy cały dzień). Forek przebywa w okolicach Gostynin-Płock, przy konkretnym zainteresowaniu możliwa jest jakaś jego weekendowa wizyta w Warszawie.
Sorki za nikłą jakość fotek - zrobione niejako "w biegu" telefonem. Jeśli potrzebne są jakieś detale dorobię. Album dostępny tutaj:
https://goo.gl/photos/3wC9QoiW2WjwNFYS9
W związku z faktem, że stałem się szczęśliwym posiadaczem Forka 2,5XT z 2006 r. pod młotek idzie mój dotychczasowy leśnik :(
Model 2,0 GX, czyli tzw. wolnyssak z reduktorem, skrzynia biegów manualna, kolor zieleń wembley/bazalt.
Wyposażenie ponadstandardowe to skórzana tapicerka (szara) z grzanymi zydelkami, tempomat, duży szyberdach i halogeny.
Kluczowe momenty z życia samochodu:
- 01.09.2000 r. - sprzedaż auta I właścicielowi w ASO Zdanowicz za kwotę 133 422,01 zł;
- 02.09.2004 r. - wymiana rozrządu w ASO A. Koper przy przebiegu ok. 100 tys. km;
- jesień 2004 r. - zakup samochodu przez II właściciela, użytkownika forum i fana subaru: http://forum.subaru.pl/index.php?/user/546-gazik/
- 19.08.2008 r. - montaż instalacji LPG u JAKO przy 168 tys. km;
- lipiec 2009 r. - 2. wymiana rozrządu w Poweron'ie przy ok. 200 tys. km;
- jesień 2011 r. - następuje "wrogie przejęcie" ;) przez obecnego właściciela przy ok. 235 tys. km;
- wiosna 2012 r. - autko otrzymuje nowy lakier i zabezpieczenie antykorozyjne podwozia;
- wiosna 2016 r. - czas na zmianę właściciela przy przebiegu ok. 277 tys. km.
Za mojej kadencji samochód absolutnie bezawaryjny, corocznie serwisowany przed każdym letnim sezonem. Podczas zeszłorocznego przeglądu wymienione m.in tarcze i klocki hamulcowe. W chwili obecnej brak konieczności jakichkolwiek napraw.
Koszty jazdy znikome - spalanie ok. 12 litrów LPG/100 km.
Po zakupie Forka zdecydowałem się na odświeżenie lakieru ze względu na skaleczenia parkingowe, odpryski na masce od kamyczków, początek korozji na tylnych nadkolach i rdzawy zaciek na tylnej klapie. Ponadto po zdjęciu plastików z drzwi okazało się, że czaiła się pod nimi korozja więc jedyną logiczną decyzją było przemalowanie autka niemal w całości (tylko dach pozostał dziewiczy). Można śmiało sprawdzać grubość lakieru, szpachli się nie znajdzie, samochód totalnie bezwypadkowy.
Poprzedni właściciel także nie narzekał na awaryjność autka a kto go zna ten wie, że dbał o nie należycie. Jedyne do czego można się przyczepił to że przyskrobił ;) i wymienił szybę przednią na nieoryginalną (był duży odprysk od kamienia).
Samochód żyje ze mną w lesie więc niestety na masce można znaleźć kilka odgniotek od spadających szyszek :( (dach jest jakiś zdecydowanie twardszy). Poza tym bodaj od czasu instalacji LPG lubi się w nim zaświecić check engine, jak się zapala tak też i gaśnie dość szybko...
Badanie techniczne ważne do: 28.07.2016, ubezpieczenie do: 13.05.2016.
Nr VIN: JF1SF5LJ4YG072571
Samochód wystawiam za 1/10 jego wartości (początkowej ;), tj. za 13342 zł :)
W pakiecie dodatkowe koła letnie (alu + Matador A/T z 2012 r.). Obecnie stoi na zimówkach matadora także bodaj z 2012 r. lub 2013 r.
Osoby zainteresowane wizją lokalną czy dodatkowymi zdjęciami proszę o kontakt email: [email protected] lub telefoniczny: 519 119 449 (optymalnie po godz. 16.30, weekendy cały dzień). Forek przebywa w okolicach Gostynin-Płock, przy konkretnym zainteresowaniu możliwa jest jakaś jego weekendowa wizyta w Warszawie.
Sorki za nikłą jakość fotek - zrobione niejako "w biegu" telefonem. Jeśli potrzebne są jakieś detale dorobię. Album dostępny tutaj:
https://goo.gl/photos/3wC9QoiW2WjwNFYS9