Forester SF S Turbo MY99
: 26 kwie 2016, o 15:27
Wystawiam forumowo samochód Subaru Forester S-Turbo z 1999 roku. Samochód posiada silnik 2.0T o mocy 170km z instalacją LPG Stag z 2012 roku (wlew pod klapką).
Samochód jest w 100% sprawny, w ciągłym użyciu, zakupiony przeze mnie około 2 miesiące temu z zamiarem długiego użytkowania, dbania, szykowania itp., zaraz po zakupie założone nowe amortyzatory na tył i nowe sprężyny KYB dzięki czemu auto stoi jak należy. Samochodu nie szykowałem do zdjęć ani do sprzedaży. Miał mi służyć jeszcze długo jednak okoliczności rodzinne powodują potrzebę sprzedaży Forka i zmiany na coś innego. Z rzeczy do zrobienia, przydały by się nowe amorki z przodu, ale co robić to już kwestia uznania, moje dalekosiężne plany zostały zweryfikowane przez życie. Wnętrze generalnie wygląda w porządku poza przednimi fotelami gdzie skóra jest zniszczona, radio z USB. Samochód jest obecnie na 16 calowych felgach Enkei z dobrymi oponami letnimi Uniroyal RainTyre 4x4 Opony o bieżniku 6mm;5,5mm;5,5mm i 5mm. Nie naprawiane, zadbane, bez żadnych uszkodzeń czy przetarć, na zimę są firmowe, niezniszczalne stalówki Subaru, oponki na nich są raczej mizerne ale to kwestia uznania. Przegląd wraz z ubezpieczeniem ważny jeszcze długo. Ostatnie ważniejsze wymiany:
260 tys. Wymiana rozrządu i sprzęgła.
292 tys. Płyny, olej silnikowy – Liqui moly Race Tech 10 w 60, olej w skrzyni, olej dyfer – Motul motyl gear.
Po zakupie:Amortyzatory tył, łączniki stabilizatora komplet,nowy termostat, uszczelnienie układu chłodniczego. Wymiana sprężyn tył, osłony amortyzatorów tył, regeneracja zacisków tył, wymiana płynu hamulcowego.
Wymiana przewodów dolotowych do turbiny.
Od zakupu zrobiłem bezproblemowo prawie 3000 km
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu, auto do obejrzenia w Warszawie.
Zdjęcia silnika udostępnię na maila nie przechodzą tu.
Oczekiwana cena to 9 900zł (ja zapłaciłem za niego 9500zł bez felg Enkei z oponami letnimi, bez amorków i sprężyn z tyłu). Oczywiście jak ktoś przyjdzie z rozsądną propozycją możemy negocjować.
Samochód jest w 100% sprawny, w ciągłym użyciu, zakupiony przeze mnie około 2 miesiące temu z zamiarem długiego użytkowania, dbania, szykowania itp., zaraz po zakupie założone nowe amortyzatory na tył i nowe sprężyny KYB dzięki czemu auto stoi jak należy. Samochodu nie szykowałem do zdjęć ani do sprzedaży. Miał mi służyć jeszcze długo jednak okoliczności rodzinne powodują potrzebę sprzedaży Forka i zmiany na coś innego. Z rzeczy do zrobienia, przydały by się nowe amorki z przodu, ale co robić to już kwestia uznania, moje dalekosiężne plany zostały zweryfikowane przez życie. Wnętrze generalnie wygląda w porządku poza przednimi fotelami gdzie skóra jest zniszczona, radio z USB. Samochód jest obecnie na 16 calowych felgach Enkei z dobrymi oponami letnimi Uniroyal RainTyre 4x4 Opony o bieżniku 6mm;5,5mm;5,5mm i 5mm. Nie naprawiane, zadbane, bez żadnych uszkodzeń czy przetarć, na zimę są firmowe, niezniszczalne stalówki Subaru, oponki na nich są raczej mizerne ale to kwestia uznania. Przegląd wraz z ubezpieczeniem ważny jeszcze długo. Ostatnie ważniejsze wymiany:
260 tys. Wymiana rozrządu i sprzęgła.
292 tys. Płyny, olej silnikowy – Liqui moly Race Tech 10 w 60, olej w skrzyni, olej dyfer – Motul motyl gear.
Po zakupie:Amortyzatory tył, łączniki stabilizatora komplet,nowy termostat, uszczelnienie układu chłodniczego. Wymiana sprężyn tył, osłony amortyzatorów tył, regeneracja zacisków tył, wymiana płynu hamulcowego.
Wymiana przewodów dolotowych do turbiny.
Od zakupu zrobiłem bezproblemowo prawie 3000 km
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu, auto do obejrzenia w Warszawie.
Zdjęcia silnika udostępnię na maila nie przechodzą tu.
Oczekiwana cena to 9 900zł (ja zapłaciłem za niego 9500zł bez felg Enkei z oponami letnimi, bez amorków i sprężyn z tyłu). Oczywiście jak ktoś przyjdzie z rozsądną propozycją możemy negocjować.