Subaru Impreza GT
: 26 lip 2016, o 09:10
Witam,
z przykrością sprzedaję swojego GTka, ale moja cierpliwość do tego auta dobiegła końca... Samochód został sprowadzony do kraju w 2009 roku i wyjechał z fabryki jako wersja Catalunya nr. 67 (Silnik EJ20GNW6ND ,skrzynia wg. tabliczki TY752VN5BA, jest TY754VN1AB). Zaznaczam, że nia ma takich samochodów w stanie idealnym za tą cenę więc postaram się wszystko rzetelnie opisać.
Oczywiście mój egzemplarz miał przygodę lewym przodem, jednakże nie było to coś drastycznego błotnik, maska, zderzak i fragment fartucha (mogę wykonać zdjęcia fartucha jeśli kogoś zainteresuje). Blacharkę oceniam na 4- z uwagi na to ,że tylne nadkola mają wykwity w okolicy zderzaka, nad przednią szybą również pojawiły się wykwity i wypadałoby wymienić prawy próg z uwagi na to, że jakiś kretyn połamał go lewarkiem... Lakierniczo również nie jest przesadnie kolorowo gdyż wszystkie elementy nadwozia poza tylną klapą były lakierowane, aczkolwiek pomiar miernikiem lakieru nie wykazał 50 kg kitu na każdym elemencie (od 70 do mniej więcej 180 mikronów). Generalnie jak się go nawoskuje to wygląda całkiem apetycznie ;) (używam wosku Turtle Wax Color Magic). Jeśli chodzi o wnętrze to zmiany jakich dokonałem obejmują:
-Kierownica Sparco R325 (niestety zamsz nie zdaje egzaminu w jeździe codziennej dlatego się wytarł ,ale tragedii nie ma).
-nakładki na pedały z WRX'a New Age
Ponadto poprzedni właściciel zadbał o dodatkowe wskaźniki Depo Racing z peakiem warnem , procedurą startową i innymi bajerami:
-ciśnienie oleju
-temp. oleju
-ciśnienie doładowania (wymieniłem miesiąc temu czujnik na nowy)
-obrotomierz (niepotrzebny)
Flokowaną deskę rozdzielczą
Jest nawet jakieś radio Sony, ale myślę że póki dźwięk pukającej panewki nie będzie go zagłuszał to nie warto go słuchać :).
Z części eksploatacyjnych za swojej kadencji (przez 1,5 roku) wymieniłem:
-czujnik położenia wału oem
-czujnik położenia wałka oem
-czujnik spalania stukowego oem
-sondę lambda Bosch
-cewkę zapłonową diamond
-kable zapłonowe NGK
-Świece Denso irydowe
-Filtr paliwa (dodatkowy nowy Kneht dodaje z autem)
-Wkładka filtra powietrza Pipercross
-Pompa paliwowa Walbro 255 l/h (coś ostatnio marudzi, działa ale głosno [zawsze mam pół zbiornika lub więcej]
-amortyzatory tylne Kayaba gazowe
-prawy drązek kierowniczy
-tylne klocki TRW
-przednie klocki OMP Road&Sport
-chłodnica wody
-chłodnica wspomagania
-kompletny rozrząd w kwietniu tego roku
-olej i filtr oleju (Motul Sport Ester 5w50)
Od 2011 roku moja Subaryna ma zainstalowaną instalację gazową Stag, jednakże sposób jej montażu pozostawiał wiele do życzenia więc w czerwcu tego roku oddałem ją do zaufanego zakładu w celu wymiany reduktora na KME Twin (podwójny reduktor w "kanapce" czyli osobne zasilanie każdej pary cylindrów), regeneracja wtryskiwaczy, zrobienie porządku pod maską oraz strojenie podczas jazdy z użyciem sondy szerokopasmowej.
Jeśli chodzi o mody bo przecież wszystkich to najbardziej interesuje ;) to:
Osobiście zamontowałem szeroki 3 calowy DP żeby odblokować wydech, reszta układu to nierdzewny przelot z backboxem (fajny w trasę bo nie męczy ale jak się rozedrze to włączają się alarmy w zaparkowanych samochodach), rozpórka górna przód,
rajdowe chlapacze, DV Bailey Motorsport, duży 4 tłoczek z przodu, pompa Walbro 255l/h
Ponadto do zamontowania posiadam:
-żółte wtryski 440
-silikonową rurę dolotową TIP (niebieską)
-IC STi wraz z Y pipem Samco (niebieskim)
-Duża lotka STi wysoka z 3 stopem
-Maskownice halogenów (laminat do lakierowania)
-2 zapasowe OZ'y Superturismo
-zapasowe czujniki położenia wału, wałka, cewkę, knock sensor, solenoid
Z ciekawostek:
od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że auto jest zeszperowane niby płytka z tyłu i coś z przodu (jak byłem na przeglądzie to urządzenie wykryło lsd ale co i jak to nie jestem w stanie stwierdzić. Mogę jedynie zapewnić że na mokrym lub śniegu można nim wyczyniać cuda ;)
Auto stoi na oponach Dunlop Sport Maxx 205/45 R16 w stanie 6-6.5 mm ponadto dodaję komplet rześkich zimówek Toyo w tym samym rozmiarze.
W grudniu zeszłego roku auto było na hamowni i pokazało 212/280 posiadam gdzieś wykres jak znajdę to zamieszczę (po montażu wydechu powinno być więcej). Przy licznikowych 170 tys. km auto miało zrobiony remont silnika posiadam zdjęcia z przeprowadzanych prac i informacje od poprzednich właścicieli co i jak.
Ostatnio w trasie zaczęło coś stukać w silniku (na 90% nie jest to panewka) auto trzyma ciśnienie oleju, a stuki dochodzą z lewej głowicy (stojąc przed samochodem).
Cena: 12000 bez negocjacji (na olx wystawiony za wyższą kwotę)
z przykrością sprzedaję swojego GTka, ale moja cierpliwość do tego auta dobiegła końca... Samochód został sprowadzony do kraju w 2009 roku i wyjechał z fabryki jako wersja Catalunya nr. 67 (Silnik EJ20GNW6ND ,skrzynia wg. tabliczki TY752VN5BA, jest TY754VN1AB). Zaznaczam, że nia ma takich samochodów w stanie idealnym za tą cenę więc postaram się wszystko rzetelnie opisać.
Oczywiście mój egzemplarz miał przygodę lewym przodem, jednakże nie było to coś drastycznego błotnik, maska, zderzak i fragment fartucha (mogę wykonać zdjęcia fartucha jeśli kogoś zainteresuje). Blacharkę oceniam na 4- z uwagi na to ,że tylne nadkola mają wykwity w okolicy zderzaka, nad przednią szybą również pojawiły się wykwity i wypadałoby wymienić prawy próg z uwagi na to, że jakiś kretyn połamał go lewarkiem... Lakierniczo również nie jest przesadnie kolorowo gdyż wszystkie elementy nadwozia poza tylną klapą były lakierowane, aczkolwiek pomiar miernikiem lakieru nie wykazał 50 kg kitu na każdym elemencie (od 70 do mniej więcej 180 mikronów). Generalnie jak się go nawoskuje to wygląda całkiem apetycznie ;) (używam wosku Turtle Wax Color Magic). Jeśli chodzi o wnętrze to zmiany jakich dokonałem obejmują:
-Kierownica Sparco R325 (niestety zamsz nie zdaje egzaminu w jeździe codziennej dlatego się wytarł ,ale tragedii nie ma).
-nakładki na pedały z WRX'a New Age
Ponadto poprzedni właściciel zadbał o dodatkowe wskaźniki Depo Racing z peakiem warnem , procedurą startową i innymi bajerami:
-ciśnienie oleju
-temp. oleju
-ciśnienie doładowania (wymieniłem miesiąc temu czujnik na nowy)
-obrotomierz (niepotrzebny)
Flokowaną deskę rozdzielczą
Jest nawet jakieś radio Sony, ale myślę że póki dźwięk pukającej panewki nie będzie go zagłuszał to nie warto go słuchać :).
Z części eksploatacyjnych za swojej kadencji (przez 1,5 roku) wymieniłem:
-czujnik położenia wału oem
-czujnik położenia wałka oem
-czujnik spalania stukowego oem
-sondę lambda Bosch
-cewkę zapłonową diamond
-kable zapłonowe NGK
-Świece Denso irydowe
-Filtr paliwa (dodatkowy nowy Kneht dodaje z autem)
-Wkładka filtra powietrza Pipercross
-Pompa paliwowa Walbro 255 l/h (coś ostatnio marudzi, działa ale głosno [zawsze mam pół zbiornika lub więcej]
-amortyzatory tylne Kayaba gazowe
-prawy drązek kierowniczy
-tylne klocki TRW
-przednie klocki OMP Road&Sport
-chłodnica wody
-chłodnica wspomagania
-kompletny rozrząd w kwietniu tego roku
-olej i filtr oleju (Motul Sport Ester 5w50)
Od 2011 roku moja Subaryna ma zainstalowaną instalację gazową Stag, jednakże sposób jej montażu pozostawiał wiele do życzenia więc w czerwcu tego roku oddałem ją do zaufanego zakładu w celu wymiany reduktora na KME Twin (podwójny reduktor w "kanapce" czyli osobne zasilanie każdej pary cylindrów), regeneracja wtryskiwaczy, zrobienie porządku pod maską oraz strojenie podczas jazdy z użyciem sondy szerokopasmowej.
Jeśli chodzi o mody bo przecież wszystkich to najbardziej interesuje ;) to:
Osobiście zamontowałem szeroki 3 calowy DP żeby odblokować wydech, reszta układu to nierdzewny przelot z backboxem (fajny w trasę bo nie męczy ale jak się rozedrze to włączają się alarmy w zaparkowanych samochodach), rozpórka górna przód,
rajdowe chlapacze, DV Bailey Motorsport, duży 4 tłoczek z przodu, pompa Walbro 255l/h
Ponadto do zamontowania posiadam:
-żółte wtryski 440
-silikonową rurę dolotową TIP (niebieską)
-IC STi wraz z Y pipem Samco (niebieskim)
-Duża lotka STi wysoka z 3 stopem
-Maskownice halogenów (laminat do lakierowania)
-2 zapasowe OZ'y Superturismo
-zapasowe czujniki położenia wału, wałka, cewkę, knock sensor, solenoid
Z ciekawostek:
od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że auto jest zeszperowane niby płytka z tyłu i coś z przodu (jak byłem na przeglądzie to urządzenie wykryło lsd ale co i jak to nie jestem w stanie stwierdzić. Mogę jedynie zapewnić że na mokrym lub śniegu można nim wyczyniać cuda ;)
Auto stoi na oponach Dunlop Sport Maxx 205/45 R16 w stanie 6-6.5 mm ponadto dodaję komplet rześkich zimówek Toyo w tym samym rozmiarze.
W grudniu zeszłego roku auto było na hamowni i pokazało 212/280 posiadam gdzieś wykres jak znajdę to zamieszczę (po montażu wydechu powinno być więcej). Przy licznikowych 170 tys. km auto miało zrobiony remont silnika posiadam zdjęcia z przeprowadzanych prac i informacje od poprzednich właścicieli co i jak.
Ostatnio w trasie zaczęło coś stukać w silniku (na 90% nie jest to panewka) auto trzyma ciśnienie oleju, a stuki dochodzą z lewej głowicy (stojąc przed samochodem).
Cena: 12000 bez negocjacji (na olx wystawiony za wyższą kwotę)