[Zamienie] Seat Leon Cupra R CompSport

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
mrasus
0 gwiazdek
Auto: CupraR
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[Zamienie] Seat Leon Cupra R CompSport

Post 18 wrz 2016, o 22:48

Witam serdecznie , zamienie swoje kochane auto za Subraka WRX'a, zapraszam do lektury

Zamienie swoje ukochane auto - Seat Leon Cupra R. DLA zainteresowany fotki auta na meila , prosze o wiadomośćPRIV
Auto zakupione w polskim salonie w drugiej połowie 2003r (POLIFTOWE). Regularnie serwisowane, przebieg autentyczny( 150Tys). Posiadam prawie wszystkie oryginalne faktury, umowy, rachunki i zamówienia, które przekażę drugiej osobie. Auto użytkowane przez pasjonata motoryzacji i osobę ogarniętą która wie jak się obchodzić ze sportowym autem.
W samochodzie jest kilka usprawnień względem serii. Wszystko przemyślane i zrobione z głową, z użyciem oryginalnych części VW/Audi/Seat oraz mocniejszych odpowiedników. W aucie jest zamontowana instalacja gazowa firmy STAG na najlepszych podzespołach spalanie w granicach 14 l gazu.

Auto poliftowe (lusterka, kierownica, silnik, itd.) z pełną dostępną opcją w salonie:
 hamulce BREMBO 4-tłoczkowe przód
 fotele RECARO przód
 tylna kanapa 'kubełkowa' i dzielona, z wbudowanym podłokietnikiem, ze schowkiem
 elektryczne składane i podgrzewane lusterka
 4x elektryczne szyby
 klimatronik
 tempomat
 wspomaganie kierownicy
 ESP/ASR/TCS/ABS
 4x poduszki
 czujnik deszczu
 podłokietnik ze schowkiem

Poniżej lista usprawnień, żadnych głupich tuningów, przeróbek ani tanich części, pasuje plug&play. Wszystko ma swój cel i było robione z głową: części mocniejsze, bardziej wytrzymałe i wydajne, poprawiają prowadzenie i bezpieczeństwo. Cupra przez pierwsze 5 lat serwisowana w polskim ASO (mam książkę). Potem w firmie CompSport - czołowego specjalisty od mocnych samochodów grupy VW/Audi w Polsce http://www.compsport.pl
Cena poniższych komponentów ponad 20 tys zł...
SILNIK I NAPĘD INTERCOOLER (FMIC) Compsport lepsze chłodzenie - małe seryjne intercoolerki z plastikowymi bokami puchną i auto nie trzyma mocy
DOWNPIPE 3" (DECAT) Compsport odetkanie turbiny i obniżenie temperatur w wydechu - seryjny wydech dławi turbinę i za wolno odprowadza gorące spaliny
WYDECH (CATBACK) Milltek millteksport.co.uk - do 3500rpm cichy
DOLOT (TIP) Samco Sport silikonowy - gumowy fabryczny się zapada
SPRZĘGŁO Sachs OEM+ wymienione niecałe 1000km temu
PROGRAM Dynosoft obecnie 250KM/340Nm
ZAWIESZENIE AMORTYZATORY Bilstein B8 seryjne amortyzatory to nieporozumienie http://www.bilstein.de
SPRĘŻYNY PROGRESYWNE Vogtland idealny kompromis między komfortem a trzymaniem w zakrętach
TULEJE BELKI Powerflex 80ShA/fioletowe powerflex.co.uk
TULEJE WAHACZA I STABILIZATORA Strongflex 90ShA/żółte strongflex.eu -fabryczne tuleje są rozlazłe, na poliuretanie prowadzenie bardziej zwarte
WKŁADKA ŁAPY MOCUJĄCEJ SKRZYNI Powerflex lepsza trakcja podczas przyśpieszania powerflex.co.uk
PODUSZKI AMORTYZATORA Deuter-Motosport 85 ShA (żółte) poliuretanowe, trwalsze od fabrycznych
DYSTANSE TYŁ 18mm --- aluminiowe z pierścieniem centrującym, poprawiają stabilność
ROZPÓRKA PRZÓD GÓRNA oryginalna AUDI rozpórka kielichów z Audi TT, poprawia precyzję prowadzenia
OPONY,HAMULCE TARCZE PRZÓD EBC gładkie, ebcbrakes.co.uk
TARCZE TYŁ TRW gładkie
KLOCKI PRZÓD Ferodo DS2500 http://www.ferodoracing.com
OPONY Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC2 225/45/17 94Y XL -bardzo fajne progresywne i przewidywalne opony
FELGI oryginalne Audi S3 7.5J x 17, ET32; idealnie proste, malowane proszkowo w wheelwide.pl
WNĘTRZE ZEGAR BOOST I TEMP. SPALIN Autogauge Stepmaster (szwajcarskie) 52mm w słupku, wygląd fabryczny

 Cupra na filtrach Knecht/Mahle/Filtron. Wymiana oleju wg. książki 15k, ja wymieniam co 5-10k, minimum raz w roku.
 Zalewany olejem Motul X-Cess 5W40 lub Motul Specific 5W30. Co druga wymiana z płukanką Motul Engine Clean.
 Tankowane tylko E98 z BP lub Statoil, bez żadnych dodatków ani wynalazków.
 Płyn chłodniczy oryginał VAG G12/G13, płyn hamulcowy Motul RBF600.
 Co najważniejsze - silnik chodzi gładko i miarowo, nie ma wycieków, nie bierze oleju. Turbina ładnie pompuje, nie przeładowuje i trzyma ciśnienie.
Samochód używany z rozsądkiem i ZAWSZE rozgrzewany przed dynamiczną jazdą (10-15 minut w zależności od temperatury), chłodzony kilka minut przed zgaszenem - co chyba jest oczywistością. Silnik od 2700rpm ma maksymalny, płaski moment i dobrze przyspiesza, więc nie trzeba trzymać go na odcince żeby szybko jeździć, to nie jest japończyk.
Zawieszenie po modyfikacjach jest przyjemnie sprężyste i precyzyjne (i nie jest sztywną taczką).
Hamulce nawet zimne pewnie zatrzymują auto, które potrafi szybko się napędzić, nie piszczą, nie pylą.
Większy intercooler i 3" downpipe lepiej odprowadzają ciepło z silnika i poprawiają cyrkulację, więc przy dłuższej jeździe i upałach Cupra nie łapie zadyszki (a seria owszem). Silikonowy TIP nie zasysa się i nie dławi tak jak fabryczny gumowy dolot.


Auto ma delikatny (konserwatywny) program na ok. 250KM, mi zupełnie wystarcza, jest bardzo szybko bo Seat Leon waży ~1360 kg. Przy obecnych komponentach spokojnie do ugrania jest 280KM. Można pocisnąć dalej 290-300KM na benzynie 100-oktanowej, więc jeśli ktoś potrzebuje jeszcze więcej mocy to można spokojnie skorygować soft, jest duży zapas w sprzęcie. Albo można nie robić nic i tylko codziennie jeżdzić do pracy.

Parę uwag:
I. Nie chcę wyjmować części z Cupry żeby sprzedawać taniej. Nie ma sensu, bo pełnią swoje funkcje.
II. OC do 10/2016
III. Nie wymaga inwestycji!



UPDATE 2016:
1. Założona nowa oryginalna dokładka pod zderzak (150zł), nr części 1ML805903.
2. Zmieniłem olej+filtr, standardowo Motul 8100 X-Cess 5W40 (180zł).
3. Wymieniłem cewkę na nową firmy NGK, wszystkie cztery są już nowego typu (1szt = 130zł).
4. Nowa sonda lambda nr2 (0zł, miałem w zapasie), nr części 06A906262BB.
5. Nowy akumulator Varta Blue (350zł).
Na aucie nie oszczędzam, moja Cupra nie wymaga żadnego wkładu finansowego.

Mimo, że auto jest zadbane mechanicznie i wnętrze jest w stanie bdb, to ma minusy (ma 12 lat). W 2012 poprzedni właściciel miał stłuczkę, więc lakier maska+błotniki przód nie jest fabrycznej grubości, ale za to jest nowy.. Do dopieszczenia jest tylko lakier:
1. Klar w Seatach ma tendencje do matowienia i łuszczenia, w wolnej chwili do poprawienia oba boki i klapa (łuszczenie klaru).

2. Drobne ognisko korozji ok. 2cm długości i 2mm szerokości pod lakierem przy łączeniu tylnego błotnika ze zderzakiem.
Mechanika i wnętrze stan bdb!
Do auta dorzucam sporo przydatnych rzeczy, m.in.:
1. 4x oryginalne felgi z Audi TT 17"x7.5", nr części 8N0601025A.
2. 2x opony zimowe Pirelli SottoZero 225/45/17.
3. Radio Sony z pilotem i joystickiem, na zdjęciu.
4. Nowe tuleje wahacza Strongflex żółte, 1 komplet na zapas.
5. Oryginalne sprężyny CupraR.
6. Oryginalne tuleje stabilizatora CupraR, nr części 1J0411314AB.
7. Oryginalna rozpórka dolna Audi S3/TT, nr części 8N0199403B.
8. Oryginalna nowa nakładka progu CupraR z zaślepkami, numer części 1M0853853D.
9. Klocki Ferodo DS2000 tył.
10. Komplet amortyzatorów Bilstein B6, 2 bdb / 2 do regeneracji.



ODPOWIEDZ