http://forum.subaru.pl/index.php?/topic ... a/page-484 powinien być do max 15 stron wstecz ;) Skąd jesteś?
wklejam post forumowicza, który go oglądał:
"cześć byłem zainteresowany tym samochodem ale odpusciłem.
Więc tak na czujniku któryś błotnik miał około 400 mikronów razem z maską i drzwi schodziły do 350, reszta auta około 250-280 mikronów.
Byłem nim na serwisie w Mikołowie ale to około 2 miesiące temu więc dokładnie wszystkiego nie pamietam. Ale powiedzieli że miska się poci, ogólnie silnik też trochę. Geometrii albo zberzności nie wiem nie idzie ustawić bo śruby trzeba wymieniać bo są zapieczone koszt około 700zł u nich.
Powiedzieli, że widać że auto od dluższego czasu stoi bo nalot rdzawy od spodu się pojawia. Co mnie zmartwiło to poziom oleju poniżej minimum a wymiana była max 3000km temu (wiem STI biorą olej ale jakbym był właścicielem bo pilnowałbym tego jak oka w głowie. Druga sprawa to kopcił na niebiesko przy odpaleniu niby już za pare dni nie ale nie wiem nie dochodziłem. Pare wgniotek ma ale bez dramatu, do pomalowania skrzydło i zderzak przód. W środku zadbany, turbo timer nie podłączony. Opony bedą na przyszły rok do wymiany ja bym odnowił też felgi. Remap bez wydruku. Więc nie wiadomo ile ma faktycznie koni. Ale frajda z jazdy jest ogromna. Odpycha się rewelacyjnie. Kierownica a gruba brzydka, deska we floku ok.
Nie wiem co jeszcze chcesz wiedzieć, cena z tego co rozmawiałem do negocacji może wyjdzie około 55k i nie trzeba płacić PCC.
Stoi od początku kwietnia w tym salono-komisie a wcześniej był wystawiony na początku roku za około 69k w będzinie.
Jak coś chcesz więcej pytaj może pomogę"