
Kolor - ciemny grafit, kombi, rocznik 2011, rejestracja w czerwcu. Pochodzi z polskiego salonu. Ja odkupiłem je 2,5 roku temu z firmy leasingowej. Z tego okresu posiadam raport z którego wynika, że nie miało przygód blacharskich (wpisane drobne odpryski lakieru, teraz zakonserwowane zaprawkami), pęknięcie skóry na fotelu kierowcy i jakieś drobiazgi. Raport udostępnię zainteresowanym.
Auto w wersji Cosmo.
Wyposażenie pojazdu
ABS
Airbag 6 sztuk
Aktywne zagłówki w fotelach przednich
Dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu powietrza
ESP - program stabilizacji toru jazdy z kontrolą trakcji (da się wyłączyć dziada!

Elektryczne szyby przednie
Felgi aluminiowe 17, wzór wieloramienny z ogumieniem 225/50 + dorzucę komplet kół zimowych 16 cali by lukass (koła kupione 2 lata temu)

Hamulec postojowy sterowany elektrycznie
Hill holder
Kierownica trójramienna + sterowanie radiem, skórzana
Klimatyzacja automatyczna, sterowana elektronicznie, dwustrefowa
Kolumna kierownicy z regulacją położenia w dwóch płaszczyznach
Komputer pokładowy
Konsola centralna z przesuwanym podłokietnikiem i zamykanym schowkiem
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane,
Podłokietnik przedni przesuwany,
Radio CD/MP3 400, AUX-IN, 7 głośników + zostawiam dodatkowo dołożony zestaw głośnomówiący BT który umie puszczać muzykę z telefonu (A2DP)
Relingi dachowe
System FlexFold (siedzenia w drugim rzędzie składane elektrycznie za pomocą przycisku w bagażniku),
Tapicerka Ribbon / Morrocana (materiał + sztuczna skóra)
Tempomat
Tylna kanapa składana, dzielona 60/40
Zamek centralny sterowany pilotem
Alarm
Czujniki parkowania - tył
Auto miało za mojej kadencji wymienione drzwi p+t z prawej strony. Naprawa za AC na nowych częściach. W tym roku miało lekką przycierkę z lewej. Najbardziej ucierpiał błotnik przedni. Jeżeli ktoś jest estetą może wymienić ja nie widzę większego sensu gdyż lakier pozostał nieuszkodzony. Oprócz tego nie stwierdzam większych wad (no dobra silnik mógłby mieć więcej mocy ale i tak można dojechać z Warszawy do Sopotu szybciej niż Pendolino

Zaraz po zakupie auto dostało nowy akumulator, hamulce, oleje + filtry. Potem zgodnie z zaleceniami serwisowymi lub też komputera pokładowego wymieniano olej (kupowany od TOMA52) - Millers z nano spełniający normę Dexos2 wymaganą przez Opla.
W czerwcu 2016 zrobiony był kompletny rozrząd z pompą wody, oleje + filtry, hamulce przód (tarcze + klocki). Chwilę później w ASO została wymieniona rura między turbo a IC (faktura na ~1300 PLN + 2 lata gwarancji w sieci serwisowej Opel).
Przebieg na chwilę obecną to niecałe 140 tysięcy i powoli rośnie. Na potwierdzenie przebiegu posiadam wydruki z systemu myopel.pl + książkę serwisową.
Zdjęcia spróbuję zrobić w weekend i pewnie wrzucę też ogłoszenie na jakieś otomoto czy inne alledrogo.
Cena - IMHO całkiem atrakcyjna. 31999 PLN do małej negocjacji. Najniższa ze znanych mi ogłoszeń po uwzględnieniu pochodzenia, rocznika, przebiegu i wersji wyposażenia.