[S] Impreza WRX MY02 LPG, zastukała panewka
: 24 paź 2016, o 21:18
Z żalem i smutkiem oferuje sprzedaż mojego dziecka, Subaru Impreza WRX 2002 r 218 km przebieg 220 tyś z 3-miesięczną instalacją gazową.
Historia:
1 właściciel rejestracja 05-04-2002 Szwajcaria
2 właściciel 2008-03-07 sprowadzony i zarejestrowany w Polsce
3 właściciel 18-07-2008
4 właściciel 10-04-2014 kupiony przy przebiegu 180 tyś
Byłem nim osobiście na jednym SuperOS w Kielcach i na jednym treningu w Rudnikach,
Samochód w dobrym stanie technicznym, bezwypadkowe, proste i dwuśladowe. Wszystkie elementy z jednego samochodu. Samochód szybki 0-100 -6,5-7s, max prędkości nie sprawdzałem bo nie było potrzeby. Służył mi w głównej mierze na dojazdy do pracy, a decyzje o założeniu instalacji podjąłem tylko dlatego, że samochód miał u mnie zostać na dłużej i służyć mi też jako pojazd wakacyjny.
W samochodzie :
Czterotłoczek z tarczami Brembo przód, TRW Tył i klocki Ferrodo i ATE plus nowy płyn
Turbotimer HKS,
Nowe przewody paliwowe
Wydech dwa zestawy: catback 2,5 cala i duże wiadro 4,5’ na końcu (niesamowicie przepiękny głośny dźwięk) z silencerem ( opcja na żony) lub drugi oem katalizator, oem center i końcowy remusa zakładany na dłuższe wyjazdy ( wtedy w samochodzie było cichutko)
Felgi to Pancerne aluminiowe kute OZ Chrono-HT 18 8j, opony 225/40 raczej słabe, Drugi komplet 17 AEZ bez opon (miały być na zimę), stalowe org subaru z oponami zimowymi R16 205/55
Niebieskie twardsze sprężyny chyba HR -40.
Zawór upustowy blow-off oraz oryginalny DV aktualnie zamontowany
Niebieskie Silikonowe węże od chłodnicy
Osłony na halogeny z siatexu, bardzo rzadkie
Kierownica Sportowa Momo plus oryginalna.
Różowy znaczek ( i ), plus oryginalny
Napis „Subaru” na klapę ściągnięty, mogę dorzucić.
Nowy rozrząd z pompą wody, przejechane ok 4k km
Nowe świece zapłonowe
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
Instalacja gazowa Stag Qbox 2,5-miesięczna,(02-08-2016) wtryski Hana niebieskie, Reduktor KME Twin, wielozawór Tomatetto, zbiornik 45 l wchodzi jekieś 35-37 l gazu (250-300 Km zasięgu), zakładane w Interauto w Katowicach. Spalanie 11-13l/ 100km
Nie zdążyłem wbić w dowód.
Żeby nie było tak kolorowo to z minusów jest uszkodzony silnik, obróciło panewkę i cały silnik nadaje się do remontu, telefonicznie wyjaśnię co i jak. Ja niestety nie mam takich funduszy, żeby to zrobić, stąd decyzja o sprzedaży. Silnik w puzzlach w bagażniku.
Drugim minusem jest ruda która pojawiła się na tylnych nadkolach (bąble bez dziur) miałem to robić, przed zimą nawet byłem już u lakiernika i miałem wyznaczony termin, ale los chciał inaczej.
Kolejny to pęknięty przedni i tylni zderzak
Samochód blacharsko jak na 14 latka jest w stanie zadowalającym, tj są odpryski od kamieni, ale nie ma większej tragedii.
Aktualnie samochód stoi w Nowym Sączu w Carfit u Pana Edwina Mróz, kto zna to wie co to za warsztat.
Samochód polecam komuś kto ma zaplecze warsztatowe i sam może sobie zrobić silnik i cieszyć się szybkim samochodem z rozsądnymi kosztami utrzymania, skrzynia i napędy w bdb stanie.
Cena dla forum 15 500 zł.
Cena podana w ogłoszeniu, jest za samochód zbliżony jak najbardziej oryginałowi, na stalowych felgach.
Felgi 18 i 17, przelotowy wydech, Blow-off, sportowa kierownica, za dodatkową opłatą.
Samochód ma dla mnie dużą wartość sentymentalną i gdyby nie brak pieniędzy na remont to nawet nie myślałbym o sprzedaży. Miał u mnie zostać w rodzinie, ale niestety życie mocno weryfikuje plany.
Z racji, że do pracy jakoś jeździć trzeba mogę rozważyć zamianę, na inny samochód, najchętniej Subaru.
Zdjęcia w linku z OLX, niestety nie mam możliwości zrobić aktualnych.
https://www.olx.pl/oferta/subaru-wrx-20 ... il2HJ.html
Historia:
1 właściciel rejestracja 05-04-2002 Szwajcaria
2 właściciel 2008-03-07 sprowadzony i zarejestrowany w Polsce
3 właściciel 18-07-2008
4 właściciel 10-04-2014 kupiony przy przebiegu 180 tyś
Byłem nim osobiście na jednym SuperOS w Kielcach i na jednym treningu w Rudnikach,
Samochód w dobrym stanie technicznym, bezwypadkowe, proste i dwuśladowe. Wszystkie elementy z jednego samochodu. Samochód szybki 0-100 -6,5-7s, max prędkości nie sprawdzałem bo nie było potrzeby. Służył mi w głównej mierze na dojazdy do pracy, a decyzje o założeniu instalacji podjąłem tylko dlatego, że samochód miał u mnie zostać na dłużej i służyć mi też jako pojazd wakacyjny.
W samochodzie :
Czterotłoczek z tarczami Brembo przód, TRW Tył i klocki Ferrodo i ATE plus nowy płyn
Turbotimer HKS,
Nowe przewody paliwowe
Wydech dwa zestawy: catback 2,5 cala i duże wiadro 4,5’ na końcu (niesamowicie przepiękny głośny dźwięk) z silencerem ( opcja na żony) lub drugi oem katalizator, oem center i końcowy remusa zakładany na dłuższe wyjazdy ( wtedy w samochodzie było cichutko)
Felgi to Pancerne aluminiowe kute OZ Chrono-HT 18 8j, opony 225/40 raczej słabe, Drugi komplet 17 AEZ bez opon (miały być na zimę), stalowe org subaru z oponami zimowymi R16 205/55
Niebieskie twardsze sprężyny chyba HR -40.
Zawór upustowy blow-off oraz oryginalny DV aktualnie zamontowany
Niebieskie Silikonowe węże od chłodnicy
Osłony na halogeny z siatexu, bardzo rzadkie
Kierownica Sportowa Momo plus oryginalna.
Różowy znaczek ( i ), plus oryginalny
Napis „Subaru” na klapę ściągnięty, mogę dorzucić.
Nowy rozrząd z pompą wody, przejechane ok 4k km
Nowe świece zapłonowe
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
Instalacja gazowa Stag Qbox 2,5-miesięczna,(02-08-2016) wtryski Hana niebieskie, Reduktor KME Twin, wielozawór Tomatetto, zbiornik 45 l wchodzi jekieś 35-37 l gazu (250-300 Km zasięgu), zakładane w Interauto w Katowicach. Spalanie 11-13l/ 100km
Nie zdążyłem wbić w dowód.
Żeby nie było tak kolorowo to z minusów jest uszkodzony silnik, obróciło panewkę i cały silnik nadaje się do remontu, telefonicznie wyjaśnię co i jak. Ja niestety nie mam takich funduszy, żeby to zrobić, stąd decyzja o sprzedaży. Silnik w puzzlach w bagażniku.
Drugim minusem jest ruda która pojawiła się na tylnych nadkolach (bąble bez dziur) miałem to robić, przed zimą nawet byłem już u lakiernika i miałem wyznaczony termin, ale los chciał inaczej.
Kolejny to pęknięty przedni i tylni zderzak
Samochód blacharsko jak na 14 latka jest w stanie zadowalającym, tj są odpryski od kamieni, ale nie ma większej tragedii.
Aktualnie samochód stoi w Nowym Sączu w Carfit u Pana Edwina Mróz, kto zna to wie co to za warsztat.
Samochód polecam komuś kto ma zaplecze warsztatowe i sam może sobie zrobić silnik i cieszyć się szybkim samochodem z rozsądnymi kosztami utrzymania, skrzynia i napędy w bdb stanie.
Cena dla forum 15 500 zł.
Cena podana w ogłoszeniu, jest za samochód zbliżony jak najbardziej oryginałowi, na stalowych felgach.
Felgi 18 i 17, przelotowy wydech, Blow-off, sportowa kierownica, za dodatkową opłatą.
Samochód ma dla mnie dużą wartość sentymentalną i gdyby nie brak pieniędzy na remont to nawet nie myślałbym o sprzedaży. Miał u mnie zostać w rodzinie, ale niestety życie mocno weryfikuje plany.
Z racji, że do pracy jakoś jeździć trzeba mogę rozważyć zamianę, na inny samochód, najchętniej Subaru.
Zdjęcia w linku z OLX, niestety nie mam możliwości zrobić aktualnych.
https://www.olx.pl/oferta/subaru-wrx-20 ... il2HJ.html