[K] Zamienię Ibizę 6L na turbo kombi
: 2 gru 2016, o 23:25
Witam, z racji powiększającej się w niedługim czasie rodziny zastanawiam się nad zamianą mojej ibizy na jakieś kombi z plejadami. Interesują mnie wersje gc gti lub gd wrx, musi być kombi i jakiś przyzwoity stan techniczny.
Stan lakierniczy obojętny, blacharski przyzwoity. Mody robione z głową będą na plus, tak samo jak porządne LPG.
Trochę o ibizie, wersja 6L Sport, silnik ASZ czyli 131km w serii, program w dynosofcie na 166/395. Całe zawieszenie przód i tył nowe, sportowe sprężyny, amorki, tuleje z cupry. Nowe hamulce z TT przód i nowy tył. Wszystko robione na bieżąco, roczny akumulator bosch s5, klima po regeneracji, koło zima (bdb) i lato (średnie) i mnóstwo rzeczy o których nie pamiętam. Dołożony tylny stabilizator whiteline przez co nie ma porównania z innymi ibizami które wylatują przodem. Przy niskiej masie i tej mocy auto całkiem dynamiczne, a że to wersja sport to wygląda jak każda inna 1.2. Na logach stan silnika i osprzętu wychodzi bdb, przebieg ok 264kkm raczej oryginalny. Wadą auta jest schodzący klar (wada fabryczna) i drobne ślady powierzchownej rdzy. Auto jest całe w oryginalnym lakierze, nic nie było bite czy tam szpachlowane, jedynie tylną klapę wymieniłem na inną w tym samym kolorze bo się akurat trafiła (starą jeszcze mam jak by ktoś nie wierzył). Mi to nigdy nie przeszkadało, wolałem inwestować w lepsze trzymanie na zakrętach.
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/3rCdZdjd4CpiazTh7
Pali to średnio 6L/100 przy szybszej jeździe, części w brud, nie gnije, wygląda dość nowo, do miasta w sam raz. W trasie też daje radę, duży moment pomaga, a najdłusza z wszystkim tdi skrzynia biegów sprawia że przy 140kmh ma 2100 obrotów.
Czekam na propozycję jak by był ktoś zainteresowany.
Kontakt najlepiej mailowy na [email protected]
Dopłata max 10kzł z mojej strony
Stan lakierniczy obojętny, blacharski przyzwoity. Mody robione z głową będą na plus, tak samo jak porządne LPG.
Trochę o ibizie, wersja 6L Sport, silnik ASZ czyli 131km w serii, program w dynosofcie na 166/395. Całe zawieszenie przód i tył nowe, sportowe sprężyny, amorki, tuleje z cupry. Nowe hamulce z TT przód i nowy tył. Wszystko robione na bieżąco, roczny akumulator bosch s5, klima po regeneracji, koło zima (bdb) i lato (średnie) i mnóstwo rzeczy o których nie pamiętam. Dołożony tylny stabilizator whiteline przez co nie ma porównania z innymi ibizami które wylatują przodem. Przy niskiej masie i tej mocy auto całkiem dynamiczne, a że to wersja sport to wygląda jak każda inna 1.2. Na logach stan silnika i osprzętu wychodzi bdb, przebieg ok 264kkm raczej oryginalny. Wadą auta jest schodzący klar (wada fabryczna) i drobne ślady powierzchownej rdzy. Auto jest całe w oryginalnym lakierze, nic nie było bite czy tam szpachlowane, jedynie tylną klapę wymieniłem na inną w tym samym kolorze bo się akurat trafiła (starą jeszcze mam jak by ktoś nie wierzył). Mi to nigdy nie przeszkadało, wolałem inwestować w lepsze trzymanie na zakrętach.
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/3rCdZdjd4CpiazTh7
Pali to średnio 6L/100 przy szybszej jeździe, części w brud, nie gnije, wygląda dość nowo, do miasta w sam raz. W trasie też daje radę, duży moment pomaga, a najdłusza z wszystkim tdi skrzynia biegów sprawia że przy 140kmh ma 2100 obrotów.
Czekam na propozycję jak by był ktoś zainteresowany.
Kontakt najlepiej mailowy na [email protected]
Dopłata max 10kzł z mojej strony