[S] Subaru Impreza STI 2002 335KM@495Nm
: 8 gru 2016, o 18:49
Silnik:
ze starego silnika został jedynie blok,korby i głowice, cały osprzęt został zakupiony nowy
tłoki kute CP Pistons
Turbina VF 36 TwinScroll
chłodnica wodna zintegrowana z obiegiem oleju skrzyni biegów
wydech 3” nierdzewny z silencerem
dolot na stożku lub zwykła puszka (obecnie puszka, stożek też daję)
największy możliwy TMIC firmy MRT (Australia)
Zawieszenie:
Anti Lift Kit Whiteline
stabilizatory Whiteline (oryginalne daję w gratisie)
wszystkie gumy w zawieszeniu w tym wszelkie poduszki kupione nowe: różowe STI
gumy przekładni kierowniczej Whiteline
sprężyny TEIN (progi na wysokości 9cm), daję w gratisie również zawieszenie seryjne (CAŁE KOLUMNY WIĘC SZYBKO MOŻNA PRZEPIĄĆ MIĘDZY SZUTRAMI A TOREM).
rozpórki: przednia, tylna, dolna
Przeniesienie napędu:
wszystkie prowadniki i tulejki lewarka skrzyni nowe wykonane z tworzywa
dwutarczowe sprzęgło metalowe EXEDY
tylna szpera płytkowa (spięta na 7 kg)
Hamulce (niemal nie zużyte):
tarcze przód: Ultimax + DS2500
tarcze tył: Turbo Grove + Ferodo
ręczny hamulec hydrauliczny z nastawnym korektorem siły rozdziału między osiami
brak ABS
Wnętrze:
flockowana deska
zegary elektroniczne: EGT i OIL temp
zegary analogowe: Boost i OIL press
siedzenia MOMO
Pasy 5 punktowe Sparco
kevlarowe boczki drzwi przednich
kierownica sparco
Na zewnątrz:
aluminiowa płyta pod silnikiem
chlapacze Rally Art
natrysk IC na dwóch dyszach
lampy Morette
felgi 17” opony Dunlop
wnętrze ori mam całe oprócz boczków i siedzeń
mam kupę części mechanicznych które też dam za darmo (np. 2 głowice, kompletne sprawne sprzęgło, klapa przednia)
posiadam jeszcze dodatkowo za opłatą drugi komplet kół 17” oraz komplet 18”
U mnie od 2009r kupiłem stuknięte z przebiegiem 112.000km, auto miało wymieniony przedni lewy błotnik i zderzak. Od momentu kupna/budowy auto przejechało tylko 4000km (4 razy na Kielcach, 1 raz Tychy). Prowadzi się doskonale – bardzo sztywne, reakcja na ruch kierownicą natychmiastowy, prędkość nie robi na nim żadnego wrażenia. Sprzedaję bo niemam czasu go używać, stoi w garażu i się marnuje. Auto jeździ tylko i wyłącznie na płynach Motul (aktualnie wszystko wymienione i gotowe do jazdy), jedynie tylna szpera zalana Millersem. Daję drugie prawie nowe turbo z potencjałem na 400KM. Auto było na hamowni w zeszłym tygodniu, wykres w załączeniu.
galeria:
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... daWFpFbVR3
Osiągi: 335KM i 495Nm
cena: 41.999zł
sześć66-osiem9siedem-4sześć6
okolice Katowic
ze starego silnika został jedynie blok,korby i głowice, cały osprzęt został zakupiony nowy
tłoki kute CP Pistons
Turbina VF 36 TwinScroll
chłodnica wodna zintegrowana z obiegiem oleju skrzyni biegów
wydech 3” nierdzewny z silencerem
dolot na stożku lub zwykła puszka (obecnie puszka, stożek też daję)
największy możliwy TMIC firmy MRT (Australia)
Zawieszenie:
Anti Lift Kit Whiteline
stabilizatory Whiteline (oryginalne daję w gratisie)
wszystkie gumy w zawieszeniu w tym wszelkie poduszki kupione nowe: różowe STI
gumy przekładni kierowniczej Whiteline
sprężyny TEIN (progi na wysokości 9cm), daję w gratisie również zawieszenie seryjne (CAŁE KOLUMNY WIĘC SZYBKO MOŻNA PRZEPIĄĆ MIĘDZY SZUTRAMI A TOREM).
rozpórki: przednia, tylna, dolna
Przeniesienie napędu:
wszystkie prowadniki i tulejki lewarka skrzyni nowe wykonane z tworzywa
dwutarczowe sprzęgło metalowe EXEDY
tylna szpera płytkowa (spięta na 7 kg)
Hamulce (niemal nie zużyte):
tarcze przód: Ultimax + DS2500
tarcze tył: Turbo Grove + Ferodo
ręczny hamulec hydrauliczny z nastawnym korektorem siły rozdziału między osiami
brak ABS
Wnętrze:
flockowana deska
zegary elektroniczne: EGT i OIL temp
zegary analogowe: Boost i OIL press
siedzenia MOMO
Pasy 5 punktowe Sparco
kevlarowe boczki drzwi przednich
kierownica sparco
Na zewnątrz:
aluminiowa płyta pod silnikiem
chlapacze Rally Art
natrysk IC na dwóch dyszach
lampy Morette
felgi 17” opony Dunlop
wnętrze ori mam całe oprócz boczków i siedzeń
mam kupę części mechanicznych które też dam za darmo (np. 2 głowice, kompletne sprawne sprzęgło, klapa przednia)
posiadam jeszcze dodatkowo za opłatą drugi komplet kół 17” oraz komplet 18”
U mnie od 2009r kupiłem stuknięte z przebiegiem 112.000km, auto miało wymieniony przedni lewy błotnik i zderzak. Od momentu kupna/budowy auto przejechało tylko 4000km (4 razy na Kielcach, 1 raz Tychy). Prowadzi się doskonale – bardzo sztywne, reakcja na ruch kierownicą natychmiastowy, prędkość nie robi na nim żadnego wrażenia. Sprzedaję bo niemam czasu go używać, stoi w garażu i się marnuje. Auto jeździ tylko i wyłącznie na płynach Motul (aktualnie wszystko wymienione i gotowe do jazdy), jedynie tylna szpera zalana Millersem. Daję drugie prawie nowe turbo z potencjałem na 400KM. Auto było na hamowni w zeszłym tygodniu, wykres w załączeniu.
galeria:
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... daWFpFbVR3
Osiągi: 335KM i 495Nm
cena: 41.999zł
sześć66-osiem9siedem-4sześć6
okolice Katowic