Cześć,
Przychodzi czas, że muszę rozstać się ze swoim Legacy, żeby zrobić miejsce na coś nowszego. Poszukiwania nowego nabywcy rozpoczynam na forum, które sporo mi pomogło w procesie zakupu i opieki nad moim egzemplarzem.
Największą zaletą tego modelu jest instalacja gazowa dostosowana do tego silnika - instalowana przez dystrybutora.
Dane podstawowe:
Subaru Legacy 2.0
2007 rok (1 rejestracja 3.2008)
Kombi
Szary/grafit
2.0 165km. Benzyna + gaz (ten fabryczny, bezobsługowy i ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi)
Wersja "bogatsza" - ta ze sterowaniem radiem na kierownicy. Oprócz tego: reduktor, tempomat, ksenon, podgrzewane wycieraczki, radio+zmieniarka 6 płyt, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, 17" alufelgi na 1-sezonowych oponach Toyo Proxes T1R, zimówki na odmalowanych na czarno stalówkach, elektryczne szyby przód i tył, poduszki wszędzie gdzie się da, alarm, komputer, podgrzewane fotele z przodu, podgrzewane lusterka, podłokietnik z tyłu, dzielona tylna kanapa 2:1, abs, wspomaganie itd... :). A, oczywiście 4x4!
Przejechane ma teraz 225 tkm. Ja zakupiłem go w październiku 2015 z przebiegiem 191 tkm od właścicielki, która ściągnęła go sama z zagranicy.
Gaz "fabryczny", zainstalowany przez sieć dealerską we Włoszech, sprawdza się świetnie - praktycznie nie wymaga obsługi, a samochód odwdzięcza się trochę niższymi kosztami eksploatacji. Przy dynamicznej jeździe pali mi 12-16l gazu (trasa-miasto). Przy oszczędnej to nie mam pojęcia, ale w innych ogłoszeniach piszą, że pali 8-12! zasięg to 300-400km na tankowaniu gazu za 90-130 PLN, ale bywało że gaz był po 1,60 a nie 2,20 jak teraz!
W czasie ponad rocznej eksploatacji trochę w niego zainwestowałem, gdyż najważniejsze dla mnie było mieć pewny samochód. Serwisowany na bieżąco w jednym z Piaseczyńskich serwisów Subaru. Gaz z koleji trafił pod opiekę serwisu na Słomianej w Warszawie, który specjalizuje się w instalacjach BRC. Z najważniejszych inwestycji, którymi dłuższy czas nie trzeba się będzie przejmować (na wszystko mam faktury i wpis do książki serwisowej, założonej przeze mnie):
194 kkm - Tuleje wahaczy,
195 kkm - Zawory napowietrzania spalin x2 - kosztowna, upierdliwa usterka, która dawała błędy i wyłączała tempomat. Wymienione na nówki
199 kkm - Rozrząd kompletny
199 kkm - Regulacja zaworów
ok. 214 kkm Tarcze i klocki p+t, teraz ok 50% zużycia (badane 2 tyg temu w FeuVert)
Oprócz tego w ostatnim czasie w instalacji gazowej naprawiono/wymieniono:
Regulator (puszczał gaz do instalacji nawet wyłączony), wymieniłem na nowy
Zawór wlewu (nadawał się do wymiany, bo uszczelka się wyrobiła), wymieniłem na nowy
Butla gazu (kończyła swoją ważność), wymieniona na nową, dużą - 66l. Ważna do 2026 roku
Ostatnio w samochodzie poddałem regeneracji skórę kierownicy - w tej chwili oryginalna kiera Momo jest uzbrojona w ładny matowy lakier, a po przetarciach nie ma śladu.
Dodatkowo w aucie jest komplet nowych dywaników gumowych. A osobno będę sprzedawał bagażnik dachowy dostosowany do modelu.
Auto raczej jeździło, a nie stało więc gdzieniegdzie widać kosmetyczne ryski, raczej od drzwi na parkingu a nie ściany garażu :). Jedyny większy uszczerbek lakierniczy powstał mi niedawno na progu od strony kierowcy podczas mycia myjką bezdotykową. Miejsce często uderzane butem przy wsiadaniu, na plastikowym progu więc zakładam, że stąd się wzięło. Pokazane na zdjęciach. Zamierzam to jeszcze naprawić, albo obniżyć cenę.
Bolid jest super sprawny, wdzięczny i wyposażony w zestaw specjalnych naklejek: różowa świnia na klapie i biały domokun na lusterku.
Zapraszam do oglądania w Warszawie, gdzie wciąż się nim poruszam czekając na odbiór nowego pojazdu. Jeśli tutaj nie będzie zainteresowania to odklejam świnie, pryskam plakiem, robię sesję na lotnisku i wystawiam na allegro. Chociaż mam nadzieję, że znajdzie nowego właściciela wśród fanów marki.
Cena wyjściowa to 29 900 PLN. Zapraszam do kontaktu w PW lub na 796 796 924
Zdjęcia - nie takie do sprzedaży, a po prostu kilka fotek z mojej historii z tym samochodem. Fajniejsze "katalogowe" mam zamiar zrobić przy odrobinie czasu i pogody w ciągu dnia.
https://goo.gl/photos/R7w8XSjifTa36Cx2A
[S] Subaru Legacy IV 2.0 '07 165km kombi, LPG dealerskie
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] Subaru Legacy IV 2.0 '07 165km kombi, LPG dealerskie
Komplet zdjęć samochodu już jest w linku powyżej. Autko umyte i gotowe na nowego właściciela.
Re: [S] Subaru Legacy IV 2.0 '07 165km kombi, LPG dealerskie
UP!
Samochód wciąż na sprzedaż, a pod linkiem nowe fotki na alufelgach :)
Samochód wciąż na sprzedaż, a pod linkiem nowe fotki na alufelgach :)
Re: [S] Subaru Legacy IV 2.0 '07 165km kombi, LPG dealerskie
Autko wciąż dostępne. Cena jak najbardziej do nego!
-
kacperwrocki
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0