[S] Subaru Impreza HawkEye 2.0R 2006 MY07

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
_fangio_
0 gwiazdek
Auto: Impreza 2.0R '06
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza HawkEye 2.0R 2006 MY07

Post 14 lut 2017, o 11:47

Jak w tytule – sprzedaję naszego ukochanego BlackHawka. Auto z nami od 2012 roku. Jesteśmy trzecim właścicielem.

Można powiedzieć, że jest to forumowa(kupione na kropce) Impreza, ponieważ my kupiliśmy ją od kolegi Niedźwiedzia, on zaś od innego forumowicza (nie pamiętam nicka niestety), który kupił auto w ASO Kocar.

‘Czarnuch’ ma pełną, opasłą historię serwisową. Mam cały stos faktur i książkę gwarancyjną z masą pieczątek . Początkowo, przez pierwszego właściciela był serwisowany w ASO, kolejny szczęśliwiec robił przeglądy w 4 wiatrakach w Mysiadle, my z kolei jeździliśmy do Carfitu.

Kiedy ją kupowaliśmy, była po dużym przeglądzie, miała m.in. zrobiony kompletny rozrząd (przy 200tys.), sprzęgło, zawory, nowy komplet amortyzatorów KYB AGX z regulacją twardości, inne elementy zawieszenia etc. (na wszystko są faktury).

My dołożyliśmy instalację LPG z komputerem STAG 300 ISA2. Zestaw zakładany w Multiserwis Niwiska koło Mielca – jeden z najlepszych zakładów na Podkarpaciu (o ich renomie może świadczyć chociażby czas oczekiwania na montaż – zawsze czeka się około 2 miesięcy). Sami właśnie założyliśmy tam instalację w naszym Foresterze, a i spora grupka naszych znajomych, za naszą namową zdecydowała się na ich usługi. Chłopaki naprawdę ogarniają temat i instalacja jest super założona, wyregulowana i działa rewelacyjnie. Silnik ma oznaczenie EJ20F więc ma fabrycznie utwardzone gniazda zaworowe, przez co jest przystosowany do LPG. Przy 265tys. sprawdzaliśmy w Carficie stan luzów zaworowych i wszystko było w jak najlepszym porządku. Instalacja LPG jest serwisowana regularnie co 10tys. W książce serwisowej mamy potwierdzenie wszystkich przeglądów.

Ze względu na to, że hamulce wydawały nam się niewystarczająco skuteczne zrobiliśmy ich kompletny remont(nowe tarcze, klocki przód i tył, płyn). Dodatkowo na przód wpadły Ferodo DS2500...i zaczęło hamować :)

Jak wszyscy wiedzą, fabryczny zestaw audio w Subaru nie powala, dlatego Hawk dostał wygłuszenie drzwi matami STP Silver. Fabryczne głośniki ustąpiły miejsca zestawowi dwudrożnemu Excursion. Fabryczne radio zostało zastąpione dobrej klasy Pioneer’em z bluetooth, usb, mp3, obsługą iPhone i masą innych wodotrysków....i zaczęło ładnie grać :)

Poza jedną sytuacją (pękł kolektor wydechowy) auto całkowicie bezawaryjne. Przy 275tys. profilaktycznie zrobiliśmy w Carficie regenerację mechanizmu różnicowego(zaczął się odzywać po mocnym rozgrzaniu) i przy okazji zmieniliśmy poduszki silnika. Regularnie co 10tys. lejemy tylko MOTUL X-Cess 5W40 (silnik nie bierze ani grama). Olej w skrzyni Millers TRX 75W90.Olej w wisko ENEOS Super Premium Multi Gear 75W90.

Auto mechanicznie jest tiptop , jednak miało w swoim życiu kilka niegroźnych ‘obić’ bądź też ‘obcierek’. Opierając się na zeznaniach poprzedniego właściciela – auto na przełomie lat (czerwiec 2006, luty i grudzień 2009, listopad 2010) miało kilka niegroźnych zdarzeń drogowych. Kończyło się na lakierowaniu, bądź wymianie elementów plastikowych. Za każdym razem szkody były robione w autoryzowanym zakładzie/lakierni z której korzysta (bądź korzystał) ASO Kocar. Na PW prześlę zainteresowanym protokoły szkód i szczegółowy opis wszystkich zdarzeń.

Za naszej kadencji mieliśmy małą przygodę tj. ktoś na parkingu cofał dosyć niefortunnie i wgniótł przedni lewy błotnik oraz rozwalił trochę obudowę lusterka (przez co mechanizm regulacyjny trochę przeskakuje, ale działa). Błotnik wypchnąłem, poklepałem i tak jeździmy. Nowy błotnik leży sobie na strychu i czeka na montaż.

Dlaczego sprzedajemy – w styczniu 2016 kupiliśmy Forestera. Wymagał on trochę troski. Długi czas zwlekaliśmy z wystawieniem ogłoszenia na Imprezę, bo po prostu ciężko się jest z nią rozstać...jednak nadszedł ten czas, poza tym cztery auta pod domem to już trochę za dużo :)

Na koniec skondensowane podsumowanie oraz pros and cons, czyli wady i zalety jak kto woli:

Model: Subaru Impreza 2.0R SW
Rok produkcji: 2006
Pierwsza rejestracja: październik 2006
Przebieg: 286000tys.
Pochodzenie: Polski salon Subaru (ASO) Kocar
Kolor: Czarny



Zalety:
Auto z Polskiego salonu z pełną historią serwisową;
Świetne zawieszenie KYB AGX;
Wydajne hamulce DS2500;
Dobrej klasy audio;
Idealnie działająca instalacja LPG;
Oznaczenie silnika EJ20F;
Felgi po ‘rewitalizacji’ (nowy lakier proszkowy);
Forumowa fura z Świniakiem na lusterku 
Dodatkowy komplet idealnych, rewelacyjnych, prawie nowych opon zimowych Pirelli SottoZero Sierie 3
Wady:
Pęknięty od spodu, na kilka centymetrów zderzak przedni, do tego porysowany tu i tam;
Pofalowany przedni lewy błotnik (nowy w kolorze auta daję w cenie, wystarczy przekręcić);
Lusterko lewe ma wyszczerbaną obudowę i mechanizm trochę przeskakuje ( ale regulacja działa);
Nie działa podświetlenie zegarów;
Na lewym tylnym nadkolu wyłazi ruda;
Poci się lewa uszczelka pod pokrywą zaworów;

Cena: 21,900 PLN

Kontakt przez PW lub mob: 600 zero dziewięć 9 zero 9 cztery
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



ODPOWIEDZ