
Historia samochodu
Sprowadzony do Polski z USA w całości bez jakiegokolwiek zadrapania. Wówczas przelicznik USD/PLN był na tyle atrakcyjny (2,74 PLN=1 USD), że opłacało się sprowadzać takie auta nieuszkodzone. Skórzana tapicerka L.L. Bean, automatyczna skrzynia biegów 5AT, regulowane elektrycznie wentylowane fotele, elektryczne regulowane wszystkie szyby, elektryczny szyberdach.
Pierwszy właściciel sprowadził go z przebiegiem 38 749 mil (ok 63 000 km) i przejechał nim w ciagu 2,5 roku ok 52 000 km. Serwisowany był w Serwis Aut Terenowych w Lublinie.
Drugi właściciel zakupił go z przebiegiem 115 000 km i przejechał ok 45 000 km. Serwisowany w Koper Warszawa (kopie wszystkich faktur otrzyma kupujący). Samochód miał w październiku 2012 kolizje, naprawa tylnego błotnika i drzwi z ubezpieczenia w ASO Koper.
Ja od przeglądu przedzakupowego serwisowałem na początku w Dawoj w Łomiankach, później w Alnar Radowsław Naradowski, następnie próbowałem polecanej Bajecznej, aby ostatecznie skończyć u Jana Kornackiego w Piasecznie. Dzisiaj żałuję, że trafiłem do niego tak późno.
Samochód zadbany, garażowany, niezawodny. Nigdy nie miał awarii. Zwyczajne rzeczy eksploatacyjne. robione na czas. Samochód wprowadzony do środków trwałych mojej działalności gospodarczej, więc sprzedaję na podstawie pełnej faktury VAT. Szczegóły do omówienia z zainteresowanym. Aktualnie do wymiany jest maglownica, którą już zamówiłem i pewnie w ciągu 2-3 tygodni będzie zmieniona.
Jednak gdyby kupujący nie życzył sobie wymiany, mogę z niej zrezygnować (sprzedam na aukcji). Dodatkowo mogę go sprzedać na oponach letnich Bridgestone Dueller z bieżnikiem ok 5 mm (DOT1311). Obecnie jest na nowych całorocznych Nokian Weatherproof 225/55/R17. Kosmetycznie chciałem w tym sezonie odświeżyć felgi oraz pomalować przedni zderzak, przy okazji może polerując cały lakier. Choć biały jest dość wdzięczny i nie widać na nim rys. Na dodatkowe pytania odpowiem telefonicznie bądź e-mailowo.
Historia serwisowa na e-mail dla zainteresowanych. Jest naprawdę długa. Nie chcę Was zamęczać...
Poniżej pełna historia tankowań. Do udokumentowania kopiami faktur. Choć było ich w sumie na dzień dzisiejszy 154 http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/69927
Plusy
- Najbogatsza wersja silnikowa i wyposażenia L.L. Bean
- Unikalny kolor, który nawet dzisiaj jest atrakcyjny
- Udokumentowany przebieg, serwisowany tylko w warsztatach znających się na marce | Automat
- Szyberdach
- Skórzana tapicerka
Minusy
- blokująca się roleta szyberdachu (gdy jest zasłonięta, po otwarciu szyby, pozostaje na swoim miejscu, trzeba zamknąć i otwierać w pozycji rozsuniętej, ja jeżdżę cały czas z rozsuniętą roletą)
- wypalona dziurka w tapicerce bocznych drzwi kierowcy (widoczne na zdjęciu)
- zadrapany zderzak przedni oraz wgiota w plastiku (chcę się tym zająć na wiosnę + polakierować przedni zderzak)
- nie zawsze zamykający się schowek pasażera
- po detalingu po zakupie zostały zgubione dwie zaślepki siedzeń tylnych
- odbarwienie siedzenia lewego tylnego (położyłem na kilka godzin siatkę z preparatami do woskowania, nie do końca zamknięta butelka przeciekała i pozostawiła ślad)
- porysowana przednia szyba kierowcy od prowadnic
- brak czujników ciśnienia powietrza w kołach. Zostały zdemontowane ze starości. Nowe 600-800 PLN.
Propozycje sprzedaży
- 23 500 PLN netto = 28 905 PLN brutto | nowa maglownica, nowe opony całoroczne Nokian Weatherproof 225/55/R17, Parrot M9000. Opony letnie Bridgestone Dueller 225/55/R17 z bieżnikiem ok 5 mm (DOT1311) | 22 900 PLN netto = 27 000 PLN brutto | przeciekająca maglownica, opony Nokian Weatherproof 225/55/ R17, Parrot M9000. Opony letnie Bridgestone Dueller 225/55/R17 z bieżnikiem ok 5 mm (DOT1311)
- 20 300 PLN netto = 25 000 PLN brutto | przeciekająca maglownica, opony letnie Bridgestone Dueller 225/55/R17 z bieżnikiem ok 5 mm (DOT1311)
- inne do omówienia osobiście
Zdjecia
https://www.dropbox.com/sh/n50kr0g6m4xa ... waGba?dl=0
Kontakt
kom | +48 606 202 508
e-mail | [email protected]