Subaru Impreza WRX STI

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza WRX STI

Post 17 mar 2017, o 20:21

Rok produkcji 2010. Rok pierwszej rejestracji jeśli dla kogoś istotny to 2011.
Auto wyjechało w specyfikacji Top Leather, czyli poza standardem z ważnych rzeczy:
- nawigacja
- fotele RECARO pełna skóra
- bezkluczyk, czyli guziczek do odpalania i brak konieczności obsługi klamki z pilota
Link do pełnej specyjfikacji: http://www.subaru.pl/datasheet/2011wrxsti.pdf
Auto zakupione w Poznaniu w ASO Subaru, tam leasingowane przez pierwszych właścicieli. Następnie wykupili i w sumie sprzedali po 3.5 roku od zakupu.
Wrzucili oni do auta kilka rzeczy:
- pełny wydech H&S
- mapa robiona w Mapteku
- klapa z dużą lotką
Auto kupiłem w 2014 roku w leasing. Zostało później z niego wykupione przeze mnie i tak jest do dzisiaj. Auto zatem od drugiego właściciela i kupione w polskiej sieci dystrybucji.
Auto jest bezwypadkowe. Jest też według mojej wiedzy bezstłuczkowe. Ale. Zdrzak przedni jest pęknięty w dwóch miejscach, jest też ryśnięty po ostaniej zimowej wizycie na Ułężu.
Mi to kompletnie nie przeszkadza i nie mam zamiaru nic z tym robić. Posiada też liczne odpryski z przodu na nowoczesnym ekologicznym biodegradowalnym lakierze. Niestety bolączka nowych aut. Widziałem to na kilku ciemnych egzemplarzach Subaru.
Auto po zakupie dostało pakiet przeglądowy. Serwisowane było w jednym z trzech miejsc:
- Carfit - grube rzeczy, o tym później
- lubelskie ASO - mniejsze rzeczy
- MotorCity - pierdoły
Przez okres mojego użytkowania zostały zrobione następujące duże rzeczy:
- duży przegląd z rozrządem i świecami - Carft
- uszczelki pod głowicami - Cosworth + szpilki ARP - Carfit
- remont silnika po zatartej panewce - pierwszy szlif, nowy wał, nowe tłoki, nowy jeden korbowód, reszta stan idealny, nowe pierścienie i oczywiście panewki - Carfit
- przegląd maglownicy i uszczlenienie na krzyżaku - MotorCity
- przeglądy olejowe co 5-6kkm, zawsze Millers, zazwyczaj CFS, raz był zalany EE. Oczywiście 5W40. 95% zmiany oleju to ASO Lublin, reszta to Carfit i MotorCity.
Auto składane na OEMowych tłokach. Czemu nie kucizna? Bo nie. Auto jest z bezpieczną mapą robioną w Mapteku, bardziej autostradowa niż wyczynowa. Jeżdzę nim głównie do biura, średnio raz na kwartał zdarzy mi się wypad na jakiś tor/lotnisko etc.
Auto ma założone nowe klocki RC5+ na przodzie. Do zrobienia będa hamulce z tyłu - po skończeniu kloców, tarcze razem z klockami bo już są na limicie. To jedyne rzeczy mechaniczne o jakich wiem że są do zrobienia.
Auto ma założone pasy szelkowe i zegary, ale zabieram to ze sobą. Ma założony shortshifter Kartboy ( ).
Do kompletu mogę dorzucić nowe ( pierwszy sezon ) opony zimowe. Auto stoi w tej chwili na Kumho KU36 i na takich jest do sprzedania.
Auto do zabrania za 95000zł. ( Komentarze co do ceny proszę zachwać dla siebie, jeśli ktoś jest poważnie zainteresowany to wtedy możemy porozmawiać ).
Załączniki
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg



pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 15 maja 2017, o 09:06

Zmiana ceny na 90000zł

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 18 lis 2017, o 18:41

Upka z nową ceną: 80000zł

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 18 gru 2017, o 16:39

Sprzedane

ODPOWIEDZ