[S] Subaru Impreza GT

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Driver
0 gwiazdek
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza GT

Post 17 maja 2017, o 00:22

Witam,
sprzedam Imprezę Turbo 2000 (Angielski GTek), rok produkcji 1997 (czyli v.3 z centralną cewką i głowicami na płytkach), przebieg wg. licznika 237 tys. km z czego ja zrobiłem 47 tys. (kupiona w styczniu 2015). Auto użytkowane na codzień do dojazdów do pracy i na urlop ;) nie, nie widziało za mojej kadencji strzelania ze sprzęgła kręcenia bąków i innych cyrków ;-) raz jechałem jako "szachownica" czysto turystycznie.
Teraz konkrety:
Motor 4500 km temu przeszedł remont:
-wymiana bloku silnika (short blok) [w starym wystąpił zaawansowany piston slap ktory doprowadził do uszkodzenia ścianki cylindra]
-wymiana wału korbowego na nominał (WRX)
-komplet tłoków HBR nominał
-pierścienie NPR
-panewki King Racing
-dotarte zawory i ustawione luzy
-uszczelniacze SuperTech
-Nowy wymiennik ciepła (lub jak kto woli, chłodnica oleju)
-Nowy rozrząd: pasek bosch, pompa Aisin, napinacz NTK, rolki nie pamiętam firmy.
-Komplet uszczelek silnika OEM Subaru + uszczelki głowic STI EJ20K 1,6 mm
-Wymienione turbo TD04L (po znikomym przebiegu)
-Nowy czujnik spalania stukowego oraz temperatury cieczy OEM Subaru
-Nowa sonda lambda Bosch
-filtr paliwa i oleju Mahle , auto jeździ na oleju Millers CFS Motorsport 5w40
-Wydech 3->2,5 cala z szerokim DP całość ze stali nierdzewnej zakończona backboxem (nie pamiętam marki wydechu, ale ma tabliczke z certyfikatem JASMA, więc można przypuszczać, że jest produkcji Japońskiej).
-TIP Silikonowy , wkład filtra powietrza Pipercross
-Intercooler STi wraz z Y pipem STi
-Zawór DV Bailey Motorsport
-Rozpórka górna przód
-Hamulce przód 4tłoczek z STi + klocki OMP R&S (przebieg ok 5 tys km cywilnej jazdy), tył TRW o tym samym przebiegu.
-kierownica Sparco R345, nakładki pedałów WRX New Age, deska we floku
-Zegary Depo Racing: ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju, obrotomierz (wszystkie posiadaja Peaka i Warna).
-Radio CD Sony z USB
-Ponadto auto posiada instalacje LPG marki Stag 4 Plus z reduktorem KME Twin (https://kme.eu/product,products,85.html) z osobnym zasilaniem każdej pary cylindrów. Całość wystrojona na sondzie szerokopasmowej podczas jazdy więc wszystko chodzi jak należy.
-Felgi OZ Superturismo 16x7,5 z oponami Dunlop Sp Sport Maxx 205/45 z 13 roku + taki sam OZ na zapasie z oponą w tym samym rozmiarze.
-Wg. zapewnień poprzedniego właściciela auto ma szperę płytkową w tylnym dyfrze.

Teraz MINUSY:
-blacharka którą należy zrobić z uwagi na kwitnące tylne nadkola przy zderzaku, purchle przy przedniej szybie, pogiętym progu pasazera (ktory tez trzeba wymienić), polakierować zderzaki przód, tył (rysy parkingowe i inne takie...). Podłużnice i podłoga w przyzwoitym stanie (na życzenie mogę zrobić zdjęcia). Do naprawy pas przedni z uwagi na szkodę którą miałem jakiś czas temu (cofnięta lampa od strony kierowcy o jakieś 2 cm, na pierwszy rzut oka tego nie widać).
-postukujące przeguby z przodu (nie strzelają przy skręcie).
-Któraś z poduszek jest już słaba
-auto ma założone poliftowe boczki do przedliftowej deski... zawsze mi to przeszkadzało, ale nigdy się za to nie zabrałem :/
-do prania wykładzina bagażnika (lub wymiany).
-Do wymiany silniczek krokowy (ale myślę ,że przed sprzedażą jeszcze to zrobię, czasami obroty spadają za nisko).
-Zrobić ręczny (kwestia regulacji bądź wymiany okładzin) w sumie nie był mi nigdy potrzebny poza postojem ;)
-Zajrzeć do pompy paliwowej ponieważ auto zaczęło ostatnio zachowywać się ospale na PB :/

Ogólnie samochód wymaga wkładu finansowego głównie jeśli chodzi o jego wygląd.
Cena jaka mnie interesuje to 16000 do ewentualnej negocjacji (rozsądnej) na miejscu.
Myślę, że całość opisałem uczciwie i rzetelnie, ponieważ chcę aby była jasność co sprzedaję :)
Na zakup części posiadam rachunki oraz dokumentacje zdjęciową ze składania silnika.
W celach kontaktowych zapraszam na Priv bądź nr. tel. 889 216 478
BTW... skrzynia pochodzi z Buga TY754 ;)
ObrazekObrazek[url=http://www.fotosik.pl/zdjecie/a2e44b0212db1d8f]ObrazekObrazek



ODPOWIEDZ