[S] OBK MY07, 2.5 165KM LPG krajowy
: 20 cze 2017, o 15:48
Witajcie,
Szczegóły auta:
Subaru Outback rok prod. 2006, MY 07 (czyli po lifcie), kolor srebrny, silnik 2.5 165 KM, przebieg nieco ponad 180 000km (w tym 30 000km mojego autorstwa), instalacja LPG założona ok 60-70tys km temu przez poprzedniego właściciela w warsztacie, którego właściciel ma identyczne Subaru z identyczną instalacją.
Auto kupione w salonie Emil Frey w Krakowie, bezwypadkowe, na wszystkich elementach fabryczny lakier (tylny lewy błotnik miał jakąś małą przygodę, bo na niewielkiej powierzchni jest nieco grubszy lakier, więc pewnie coś było podmalowane).
Wyposażenie:
- czarna skórzana tapicerka
- bixenon
- tempomat
- el. składane lusterka
- sterowanie radiem z kierownicy
- wyjście AUX
- fotel kierowcy elektrycznie sterowany z pamięcią
- panoramiczny szyberdach
Nie wiem co tam jeszcze, jak mi się przypomni to dopiszę.
Z najważniejszych spraw w aucie zrobiono: wymiana kompletu sprzęgła z dwumasem na części oryginalne (przy przebiegu 175 000km), wymienione łożysko koła lewy przód, łączniki stabilizatorów i inne eksploatacyjne rzeczy.
Auto ma otarty tylny zderzak z lewej strony i przedni z prawej, poza tym i wspomnianym wyżej błotnikiem, z tego co wiem nie miał żadnych przygód na drodze.
Jakby ktoś pytał dlaczego sprzedaję skoro w rok tyle w niego włożyłem, to wyjaśniam.
Trochę ponad rok temu mój kuzyn postanowił sprzedać Subaru Outback, które miał od kilku lat, a ponieważ ja pomału zaczynałem się rozglądać za następcą mojego starego auta, zdecydowałem się kupić samochód, którego jestem w 100% pewien niż za chwilę szukać perełki wśród Mirków handlarzy. Wiedziałem, że szykuje się wymiana dwumasy, ale dostałem na to auto taki rabat, że nie widziałem w tym problemu. Zrobiłem na częściach oryginalnych bo zamierzałem długo nim pojeździć. Trochę się jednak przeliczyłem, bo żona już ma rodzinne kombi, a ja potrzebuję tylko małego i ekonomicznego auta na dojazdy 70 km do pracy. Obecnie kolega ma właśnie takie auto, więc postanowiłem rozeznać rynek, czy jestem w stanie odzyskać przynajmniej większą część pieniędzy zainwestowanych przez ostatni rok w Subaru.
Chciałbym dostać na czysto 34000zł, wówczas może dorzucę jakiś cenny gratis.
W razie pytań proszę o maila na adres [email protected].
Szczegóły auta:
Subaru Outback rok prod. 2006, MY 07 (czyli po lifcie), kolor srebrny, silnik 2.5 165 KM, przebieg nieco ponad 180 000km (w tym 30 000km mojego autorstwa), instalacja LPG założona ok 60-70tys km temu przez poprzedniego właściciela w warsztacie, którego właściciel ma identyczne Subaru z identyczną instalacją.
Auto kupione w salonie Emil Frey w Krakowie, bezwypadkowe, na wszystkich elementach fabryczny lakier (tylny lewy błotnik miał jakąś małą przygodę, bo na niewielkiej powierzchni jest nieco grubszy lakier, więc pewnie coś było podmalowane).
Wyposażenie:
- czarna skórzana tapicerka
- bixenon
- tempomat
- el. składane lusterka
- sterowanie radiem z kierownicy
- wyjście AUX
- fotel kierowcy elektrycznie sterowany z pamięcią
- panoramiczny szyberdach
Nie wiem co tam jeszcze, jak mi się przypomni to dopiszę.
Z najważniejszych spraw w aucie zrobiono: wymiana kompletu sprzęgła z dwumasem na części oryginalne (przy przebiegu 175 000km), wymienione łożysko koła lewy przód, łączniki stabilizatorów i inne eksploatacyjne rzeczy.
Auto ma otarty tylny zderzak z lewej strony i przedni z prawej, poza tym i wspomnianym wyżej błotnikiem, z tego co wiem nie miał żadnych przygód na drodze.
Jakby ktoś pytał dlaczego sprzedaję skoro w rok tyle w niego włożyłem, to wyjaśniam.
Trochę ponad rok temu mój kuzyn postanowił sprzedać Subaru Outback, które miał od kilku lat, a ponieważ ja pomału zaczynałem się rozglądać za następcą mojego starego auta, zdecydowałem się kupić samochód, którego jestem w 100% pewien niż za chwilę szukać perełki wśród Mirków handlarzy. Wiedziałem, że szykuje się wymiana dwumasy, ale dostałem na to auto taki rabat, że nie widziałem w tym problemu. Zrobiłem na częściach oryginalnych bo zamierzałem długo nim pojeździć. Trochę się jednak przeliczyłem, bo żona już ma rodzinne kombi, a ja potrzebuję tylko małego i ekonomicznego auta na dojazdy 70 km do pracy. Obecnie kolega ma właśnie takie auto, więc postanowiłem rozeznać rynek, czy jestem w stanie odzyskać przynajmniej większą część pieniędzy zainwestowanych przez ostatni rok w Subaru.
Chciałbym dostać na czysto 34000zł, wówczas może dorzucę jakiś cenny gratis.
W razie pytań proszę o maila na adres [email protected].