[S] Forumowego łobuza - Evo X GSR :)

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

[S] Forumowego łobuza - Evo X GSR :)

Post 19 lip 2017, o 09:50

Sprzedam moje prywatne EVO X GSR/RS

Przebieg ~69tkm
Bezwypadkowy (w całej eksploatacji jedna kosmetyczna szkoda zrobiona w ASO - do wglądu pełna dokumentacja)
Pierwsza rejestracja 2010 Salon Polska, model 2009
Cywil: radio CD/MP3, klimatyzacja automatyczna, biksenony, fotele seryjne Recaro, czujnik deszczu, doświetlanie zakrętów
Cena: 99 tys - do rozsądnej negocjacji (faktura VAT marża - kupujący zwolniony z opłaty skarbowej)


Rozrząd na łańcuchu. Serwisowany bez oszczędności, na topowych częściach.
Bez wkładu finansowego. Wszystko na miejscu - bi-ksenony, spryskiwacze reflektorów, wszystkie oryginalne plastiki, spinki, szyby, poduchy itd.


Samochód posiada kilka modyfikacji względem serii + orientacyjne ceny:


- dolot HKS
- turbotimer HKS
- stabilizatory Whitline przód/tył - 2500
- zegary Defi (temp oleju, boost, EGR) - 5000
- hamulce AP Racing przód oraz tył - 28000
- sprzęgło AP Racing + śruby ARP koła zamachowego - 4000
- kolektor równoodległościowy - 3000
- płyta pod silnik aramidowa - 1000
- szczęki hamulca ręcznego Endless - 1100
- rozpórki Cusco górne, dolne, poprzeczne - 7000
- układ wydechowy: downpipe AMS na szerokim kołnierzu + test pipe + cat-back Fujitsubo - 9000
- metalowa pompa sprzęgła Ralliart - 2500
- NOWE (czerwiec-lipiec 2017): olej silnika MOTUL 300V, Dyfra tylnego Redline 75W110, filtry
- dyfer pasywny spięty na ok 6kg (niestrzelający !!!) - 10000
- grubsze półosie tylne - 5800
- mocniejsze sworznie mechanizmu różnicowego - 1000
- nowe świece
- zmienione tuleje wahaczy oraz dyfra tylnego na Ralliart - 3000

* generalnie poprawione zostało raczej wszystko, co może budzić wątpliwości w Evo X-tkach :)


3 mapy spięcia dyfra centralnego
2 mapy silnika: 400KM/500Nm, druga zimowa lub np. dla żon 360/440Nm :P
Są to pomiary na hamowni obciążeniowej MAHA. Samochód robi powtarzalne 3,9s do 100km/h i nic przy tym nie ukręca.


Samochód od przeszło 2 lat serwisowany w PTT Opole, wcześniej Jetronik oraz 4turbo.


Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane zakupem.
Tel. 6O8-594-221

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



ODPOWIEDZ