[S] Impreza WRX Bugeye
: 10 sie 2017, o 11:02
No i muszę rozstać się ze swoją imprezą:( Może któryś z forumowiczów przygarnie. Codzienna jazda jednak sporo kosztuje i częściej jeżdżę drugim autem niż imprezą. Zresztą auto średnio nadaje się do codziennej jazdy po bułki, chyba że ktoś lubi połączenie twardy zawias + polskie drogi:) Moja żona niestety nie i będę musiał znowu kupić jakąś kanapę na kołach:/ Z autem jest wszystko w porządku, wszystko działa, nie ma żadnych usterek albo grubych napraw które zaskoczą kupującego.
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... z1AeX.html
Auto względem serii przeszło parę zmian, wizualnych:
- Lampy przednie soczewkowe z wersji STI
- spoiler tylny z wersji STI wysoki
- zaślepki halogenów z modelu STI
- progi lakierowane z STI
a także mechanicznych:
- grubsze stabilizatory z STI malowane proszkowo
- zawieszenie regulowane Kayaba AGX
- sprężyny obniżające Tein'a
- Anti lift Kit Whiteline
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- wydech HKS'a
- przelotowy uppipe z STI
- komplet napędów 4,11 z Forestera XT, o krótszym przełożeniu co odbiło się pozytywnie na przyśpieszeniu względem serii
- dodatkowo auto ma nieseryjne głośniki Infinity i radio kenwood'a
W kwestii blacharki - auto przyjechało do Polski w 2004 roku uszkodzone przednią lewą stroną, ucierpiał błotnik, nie było złamane w pół. Podłużnice, słupki oraz cały tył auta w oryginale, nikt ćwiartek żadnych z niego nie wycinał.
Lakierniczo prawa strona cała w oryginale, w drugim lakierze cała lewa strona, maska oraz tylna klapa. Dach w pierwszym lakierze poza przednią częścią w której to poprzedni właściciel walczył z rdzą która wyszła spod uszczelki szyby.
Wizualnie parę rysek i kilka wgniotek na drzwiach kierowcy.
Napędy w aucie działają tak jak powinny, w silniku nie klepią panewki oraz nie leje się z niego z każdej strony, komp nie wyrzuca błędów, cała elektryka działa a klima chłodzi.
Ostatnio wymienione gumy na stabilizatorach, wężyki paliwowe pod kolektorem ssącym bo ciekły ze starości, nowy filtr powietrza, nowe zaciski hamulcowe przód wraz z tarczami i klockami, nowe amortyzatory tył.



https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... z1AeX.html
Auto względem serii przeszło parę zmian, wizualnych:
- Lampy przednie soczewkowe z wersji STI
- spoiler tylny z wersji STI wysoki
- zaślepki halogenów z modelu STI
- progi lakierowane z STI
a także mechanicznych:
- grubsze stabilizatory z STI malowane proszkowo
- zawieszenie regulowane Kayaba AGX
- sprężyny obniżające Tein'a
- Anti lift Kit Whiteline
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- wydech HKS'a
- przelotowy uppipe z STI
- komplet napędów 4,11 z Forestera XT, o krótszym przełożeniu co odbiło się pozytywnie na przyśpieszeniu względem serii
- dodatkowo auto ma nieseryjne głośniki Infinity i radio kenwood'a
W kwestii blacharki - auto przyjechało do Polski w 2004 roku uszkodzone przednią lewą stroną, ucierpiał błotnik, nie było złamane w pół. Podłużnice, słupki oraz cały tył auta w oryginale, nikt ćwiartek żadnych z niego nie wycinał.
Lakierniczo prawa strona cała w oryginale, w drugim lakierze cała lewa strona, maska oraz tylna klapa. Dach w pierwszym lakierze poza przednią częścią w której to poprzedni właściciel walczył z rdzą która wyszła spod uszczelki szyby.
Wizualnie parę rysek i kilka wgniotek na drzwiach kierowcy.
Napędy w aucie działają tak jak powinny, w silniku nie klepią panewki oraz nie leje się z niego z każdej strony, komp nie wyrzuca błędów, cała elektryka działa a klima chłodzi.
Ostatnio wymienione gumy na stabilizatorach, wężyki paliwowe pod kolektorem ssącym bo ciekły ze starości, nowy filtr powietrza, nowe zaciski hamulcowe przód wraz z tarczami i klockami, nowe amortyzatory tył.


