Subaru Legacy 2.0 Turbo, rocznik 1992, klatka

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
grzywaczewski
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź
Auto: Impreza 2.5 N/A '07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Legacy 2.0 Turbo, rocznik 1992, klatka

Post 17 paź 2017, o 13:08

Sprzedam Subaru Legacy 2.0 Turbo, rocznik 1992, pierwsza rejestracja w PL 2009, 220 tys. km przebiegu, ważny przegląd i OC.

Samochód w moich rekach od siedmiu lat. Głównie garażowany, mało jeżdżony. Zaliczył kilka pojeżdżawek, kilka wycieczek turystycznych, trochę wożenia się po mieście. Rozpoczęta przebudowa pod kątem imprez sportowych. Urodził się Syn więc prace na pewien czas stanęły. Później znów ruszyły i... w styczniu urodził się kolejny Syn. Do tego rozpoczęliśmy budowę domu. W takim tempie skończę projekt przed emeryturą. Szkoda, żeby tak stał.

Poniżej specyfikacja i to co zostało do zrobienia (wyczyścić, pomalować, zakonserwować, wymienić gumy w zawieszeniu, wystroić). Samochód odpala, jeździ, skręca, hamuje.

Buda:

- homologowana klatka bezpieczeństwa od Piotra Barana z Sosnowca; poprowadzona do przednich kielichów zawieszenia plus belka pod mocowanie pasów bezpieczeństwa za fotelami;

- obspawana karoseria;

- kompletna renowacja blacharki w tym progi i tylne nadkola;

- płaska podłoga w bagażniku (wycięta miska na koło, założona aluminiowa płyta);

- zaspawany otwór po szyberdachu;

- wspawane mocowania płyt podwozia;

- ochronne płyty aluminiowe od przedniego zderzaka po tylny dyfer;

- wycięte wewnętrzne poszycie tylnych drzwi i zawiasy klapy bagażnika;

- zapinki maski i klapy tylnej;

- są wszystkie zderzaki, listwy, spoiler etc. z tego samochodu ;)

- samochód nie doświadczył wypadków, po pojeżdżawkach raz wymienione prawe przednie drzwi (nadal posiadam, dorzucę bo mają osprzęt i szybę) a innym razem prawy przedni błotnik i reflektor (różek maski podprostowany).


Silnik: seria na zamkniętym bloku, oryginalny niekręcony przebieg 220 tys. kilometrów.


Napędy: seria.


Układ dolotowy i wydechowy:

- usunięty tłumik szmerów, wstawiona aluminiowa „proteza”;

- IC z WRXa z natryskiem wody i strumienica powietrza;

- bardzo duży wlot powietrza na masce;

- uszczelki atermiczne pod kolektorem dolotowym;

- kolektor, przepustnica, silnik krokowy przy okazji dokładnie pomyte;

- nowa sprężarka TD04L, elastyczny zbrojony przewód zasilania olejem;

- kolektory wydechowe z STI Bug;

up-pipe i down-pipe o ile pamiętam aftermarketowe;

- kolektory, down-pipe i obudowa sprężarki pokryte z zewnątrz ceramika na Politechnice Rzeszowskiej i zawinięte bandażami termoizolującymi;

- zawór BOV The SUN Motorsports;

- wydech z nierdzewki 2,5 cala, na jednym tłumiku przelotowym i jednym metalowym katalizatorze (katalizator tuż przed tłumikiem na końcu układu, żeby można było stwierdzić jego obecność na badaniu); układ dosyć... zauważalny ;)


Zawieszenie:

- amortyzatory i sprężyny z WRX

- gruby tylny stabilizator do którego trzeba dobrać mocowania, płaska podłoga bagażnika pozwala na bezproblemowy montaż;

- felgi aluminiowe 17” z Legacy, świeże letnie opony.


Hamulce:

- przednie zaciski z Legacy GT po malowaniu i regeneracji, nowe tarcze (316mm) i klocki (Hawk Perf.)

- tylne zaciski seryjne po malowaniu i regeneracji, tarczobębny w stanie dobrym (tylne hamulce w Legacy Turbo mają wentylowane tarcze!);

- o ile pamietam elastyczne przewody hamulcowe w oplocie.


Układ paliwowy:

- nowe przewody elastyczne;

- 20 litrowy aluminiowy zbiornik paliwa, ze swirlpotem, na dwóch pompach paliwa, założony w miejscu seryjnego zbiornika (w przypadku dachowania lepiej nie mieć zbiornika w pojeździe);


Układ kierowniczy:

- seryjny, pompa i maglownica po regeneracji;

- usunięta blokada zapadki kierownicy.

Wyposażenie:

- mocowania foteli kubełkowych ze stopów lekkich (5,5 kg vs. 12,75 kg seryjne stalowe);

- fotele kubełkowe (z logo Ludwisiaka);

- pasy czteropunktowe;

- zegary ciśnienia i temperatury oleju Defi (orygianły), centralka Defi, zegar ciśnienia doładowania AutoGauge;

- centralny wyłącznik prądu (sześciopunktowy);

- panel z dodatkowymi przełącznikami;

- akumulator przeniesiony za fotel pilota (nowe grube przewody), plastikowa skrzynka na akumulator;

- flokowana deska rozdzielcza;

- oil catch tank;

- masa nowych przewodów, wężyków, łączników etc. etc. etc.


Do zrobienia:

- karoseria do wyczyszczenia, położenia nowych zabezpieczeń i lakieru;

- wnętrze i klatka do pomalowania

- przednia szyba do wymiany (pękła przy wyjmowaniu pod klatkę);

- tylne szyby do dorobienia z poliwęglanu;

- do wymiany część gum w zawieszeniu, prawdopodobnie poduszki silnika i skrzyni (auto kilka lat przestało w garażu a czes robi swoje);

- brakuje zbiorniczka do natrysku IC (obecnie IC podłączone pod zbiorniczek płynu do spryskiwaczy);

- trzeba go wystroić (był komputer ale sprzedałem); mam gentlemen's agreement z pewnym zacnym Forumowiczem Subaru, że w ramach zamknięcia starych rozliczeń zrobi to po dostarczeniu pojazdu do Warszawy... ponieważ jest to umowa dżentelmeńska nie może być wiążącym elementem niniejszej oferty... ale proszę mieć ją na uwadze.

Zdjęcia: https://photos.google.com/share/AF1QipM ... pJeDdvUWN3

Cena: 13 tys. PLN

Telefon do mnie: 512 747 606

Pozdrawiam serdecznie, Witek



ODPOWIEDZ