Sprzedam Impreze Type RA STI version 5 limited
: 10 lis 2017, o 14:41
Link do ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zim1y.html
Samochód został uszkodzony w tylne koło, które jest lekko rozbieżne. Co do uszkodzeń blacharskich, to nie ucierpiały, podłużnice, słupek B, ani inne istotne kontrukcyjne elementy nadwozia. Koszty naprawy przewiduję na poziomie 3-5 tys zł, w zależności od technologii naprawy i ceny użytych części.
Subaru Impreza Type RA STI version 5 limited o kodzie modelowym GC8F4DD jest jedną najbardziej porządanych wersji imprezy GC w nadwoziu 4 drzwiowym. Poniżej przedstawiam pełną sprecyfikację auta:
Silnik:
Tzw phase 2 o kodzie EJ207DW1PR i seryjnej mocy 280KM wyróżniają go:
-fabrycznie kute tłoki
-duży intercooler STI z natryskiem wody sterowanym automatycznie, bądź manualnie
-zaawansowany komputer J2 z możliwością ustawienia np. procedury startowej i ALS
-turbo IHI VF28 na łożyskach kulkowych
-dłuższe wałki
-lepsze głowice
-odcięcie na poziomie 7900ys obrotów
Napęd:
Najlepsza możliwa skrzynia 5 biegowa o kodzie TY754VB1EA
Przełożenia biegów:
1-3.083, 2-2.062, 3-1.545, 4-1.151, 5-0.825
Przełożenie główne:
-4,44
Szpery:
-przednia helikalna !!! (bardzo rzadko spotykana w 5 biegowych skrzyniach)
-centralna DCCD z balansem 35:65
-tylna płytkowa w dużym dyfrze R180
Nadwozie:
-seryjna waga 1260kg
-roof vent
-cieńsze szyby
-aluminiowa maska
-dodatkowe wzmocnienia nadwozia
-oryginalna carbonowa rozpórka przednia STI
-wysoki tylny spoiler
Hamulce:
-seryjnie brak systemu ABS
-z przodu zaciski 4 tłoczkowe z tarczą 294mm
-z tyłu zaciski 2 tłoczkowe z tarczą 290mm
Zawieszenie:
-aluminiowe przednie wahacze
-grubsze stabilizatory
Wyposażenie:
-automatyczna klimatyzacja (tylko w wersji type ra limited)
-limitowane przednie fotele
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie składane i regulowane lusterka
-turbo timer blitz
Wady;
-nie działa elektryczne podnoszenie prawej przedniej szyby
-pęknięta plastikowa obudowa kolumny kierowniczej
-lekkie rysy na dachu
-brzydkie zaprawki na slupkach A
Broszura producenta:
http://www.type-ra.com/my99-impreza-wrx ... -brochure/
Prezentowana wersja subaru jest idealną bazą na inwestycję w youngtimera lub budowy oryginalnej homologowanej historycznej rajdówki.
Auto dostało kategorię C, możliwość rejestracjina podstawie certyfikatu exportu, czyli dokumentu V561.
Możliwa zamiana na rozbite lub RHD new edge STI z DCCD.
tel; 6 0 5 5 8 0 8 0 8
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zim1y.html
Samochód został uszkodzony w tylne koło, które jest lekko rozbieżne. Co do uszkodzeń blacharskich, to nie ucierpiały, podłużnice, słupek B, ani inne istotne kontrukcyjne elementy nadwozia. Koszty naprawy przewiduję na poziomie 3-5 tys zł, w zależności od technologii naprawy i ceny użytych części.
Subaru Impreza Type RA STI version 5 limited o kodzie modelowym GC8F4DD jest jedną najbardziej porządanych wersji imprezy GC w nadwoziu 4 drzwiowym. Poniżej przedstawiam pełną sprecyfikację auta:
Silnik:
Tzw phase 2 o kodzie EJ207DW1PR i seryjnej mocy 280KM wyróżniają go:
-fabrycznie kute tłoki
-duży intercooler STI z natryskiem wody sterowanym automatycznie, bądź manualnie
-zaawansowany komputer J2 z możliwością ustawienia np. procedury startowej i ALS
-turbo IHI VF28 na łożyskach kulkowych
-dłuższe wałki
-lepsze głowice
-odcięcie na poziomie 7900ys obrotów
Napęd:
Najlepsza możliwa skrzynia 5 biegowa o kodzie TY754VB1EA
Przełożenia biegów:
1-3.083, 2-2.062, 3-1.545, 4-1.151, 5-0.825
Przełożenie główne:
-4,44
Szpery:
-przednia helikalna !!! (bardzo rzadko spotykana w 5 biegowych skrzyniach)
-centralna DCCD z balansem 35:65
-tylna płytkowa w dużym dyfrze R180
Nadwozie:
-seryjna waga 1260kg
-roof vent
-cieńsze szyby
-aluminiowa maska
-dodatkowe wzmocnienia nadwozia
-oryginalna carbonowa rozpórka przednia STI
-wysoki tylny spoiler
Hamulce:
-seryjnie brak systemu ABS
-z przodu zaciski 4 tłoczkowe z tarczą 294mm
-z tyłu zaciski 2 tłoczkowe z tarczą 290mm
Zawieszenie:
-aluminiowe przednie wahacze
-grubsze stabilizatory
Wyposażenie:
-automatyczna klimatyzacja (tylko w wersji type ra limited)
-limitowane przednie fotele
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie składane i regulowane lusterka
-turbo timer blitz
Wady;
-nie działa elektryczne podnoszenie prawej przedniej szyby
-pęknięta plastikowa obudowa kolumny kierowniczej
-lekkie rysy na dachu
-brzydkie zaprawki na slupkach A
Broszura producenta:
http://www.type-ra.com/my99-impreza-wrx ... -brochure/
Prezentowana wersja subaru jest idealną bazą na inwestycję w youngtimera lub budowy oryginalnej homologowanej historycznej rajdówki.
Auto dostało kategorię C, możliwość rejestracjina podstawie certyfikatu exportu, czyli dokumentu V561.
Możliwa zamiana na rozbite lub RHD new edge STI z DCCD.
tel; 6 0 5 5 8 0 8 0 8