Strona 1 z 1

Pytanie do speców/znawców/fanów

: 18 lis 2017, o 17:52
autor: DawidW
Cześć, wpadł w moje ręce Legacy 4 2006 165KM 2l benzyna nieuturbiona : https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy ... f;promoted

Dziś jeździłem i byłem na przeglądzie wraz z dokładnymi oględzinami spodu na stacji .
Środek wypas, rozrząd zrobiony przy 110 tys, prawe drzwi pasażera lekko opadają przy otwieraniu - podobno tak ma być, ale drzwi kierowcy już tak się nie zachowują - uszczelki już pękanie zaczęły ale jeszcze nie ciekną i nie szumią, koła letnie 17 na profilu 45 - trochę huczą ale nie wiem czy to nie wina napędu ( na co dzień jeżdżę nówką fiatem i mam spaczony słuch na ciszę, domowa astra G też toczy się cichutko).

Co wzbudziło moje obawy :

- Z raportu autoDNA wszystko w porzo ale 5 szkód zgłoszonych w ostatnich latach ,
- sprzęgło bierze zaraz - na próbnej jeździe zdławiłem z 3 razy, a przy ruszaniu pod górkę puszczałem wolniej i nawet trochę je przypaliłem tak ma być ? coś nie teges, pracowało jak na lince a jest przecież hydraulicznie wyzwalane, (powoziłem także Imprezę WRX STI kumpla i tam tak nie było/ nie miałem żadnych problemów) - wychodzi na to że dwumas wraz ze sprzęgłem do wymiany (2,3 tys same części)- mylę się ?
-choinka na desce - Nie gaśnie CHECK ENGINE i miga wobec tego CRUISE - co jest pytam się, nie wiadomo, zaworki EGR ?( po tysiącu za sztukę - są dwa), czujnik spalania stukowego czy inny przepływomierz, (nie mam pojęcia bo pojechałem tylko z czujnkiem lakieru i latarką, kompa nie zabrałem (DELPHI)), jeździ podobno na dobrym paliwie (shell vp) ,
- NIE GAŚNIE AIR BAG - nosz kuźwa, już widzę tysiące uciekające na diagnostykę i zabawę w ciuciubabkę...
- przegnita na wylot dziura przy lewym przednim nadkolu przechodząc w poziom do podłużnicy i ślady mazania szpachlą na powierzchni tego nadkola z 30 cm2 - masakra,
- dziura po kamyczku na przedniej szybie - i już 1 tys w plecy,
- lekko zapocona obudowa skrzyni biegów (z góry)przy wejściu popychacza dźwigni reduktora, olej w centralnym dyfrze jasny i bez zapachu - na moje oko b.dobrze - olej w tylnym dyfrze też wymieniony, olej w silniku do wymiany,

Panowie i Panie, boję się i truchleję na myśl co to może być, czy dać sobie spokój ? Bo jak tak liczę to zaraz zrobi mi się 30 kilka tys na to bym mógł spokojnie nią jeździć, mam rację ?

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 19 lis 2017, o 05:41
autor: Alan, Alan, Alan!
Za dużo tych niewiadomocosiów. Poszukaj innego, nie powinno być trudno.

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 19 lis 2017, o 08:56
autor: euyot
Jeszcze prosimy vin dla potonnych.

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 19 lis 2017, o 13:18
autor: MSK_WRX
Check engine+migający cruise to pewnie sonda lambda (ale bez podłączenia kompa nie wiadomo do końca). Koszty - nowa sonda lambda z 800PLN, ale można kupić uniwersalna za 150 i wystarczy sprawdzić według schematu czy dobre kable są na odpowiednich pinach :)

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 19 lis 2017, o 15:23
autor: magiel
DawidW sprawdź priv

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 19 lis 2017, o 17:55
autor: recki
Ja bym się nie odważył. Co trzeba zrobić żeby w 11 letnim aucie wygnila dziura??? Podaj Vin bo jak to trafi na sprytnego to popudruje i będzie nówka sztuka z polskiego salonu!

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 20 lis 2017, o 09:25
autor: DawidW
OK, Panie i Panowie,dziękuję za wsparcie, odpuszczam ten egzemplarz, szukam dalej i tak patrzę że i 30 tys to będzie mało na Legacy IV w dobrym stanie.... ech.

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 20 lis 2017, o 10:11
autor: FUX
DawidW, pytaj w jednym miejscu.

viewtopic.php?f=21&t=1934&start=5300

Re: Pytanie do speców/znawców/fanów

: 20 lis 2017, o 11:02
autor: recki
Za 30 to oddałbym swojego A tanio nie oddaje