[RS] Outback 2.5i Limited 2009 z LPG
: 21 lis 2017, o 21:58
Rozważam sprzedaż swojego Outbacka, może ktoś jest zainteresowany i szuka czegoś podobnego? Wszystko pod warunkiem, że uda mi się ogarnąć nowe auto, które sobie wymyśliłem. Jeśli nie, OBK zostaje.
Subaru Outback, US-Spec, 2.5i Limited, automat, benzyna + LPG
Samochód w ciągłym użytkowaniu, zadbany, regularnie serwisowany, nie wymaga obecnie żadnego wkładu finansowego.
W moim posiadaniu od sierpnia 2013 (miał wtedy 50 tys.mil, czyli ok.80 tys.km), od razu po zakupie założyłem LPG, obecnie ma ok. 115 tys.mil (185 tys.km)
Auto proste (potwierdzone przy okazji robienia geometrii, mam gdzieś wydruk), nie jest to przystanek składany z trzech.
Są ślady normalnego użytkowania, jakieś wgniotki parkingowe i lekko zarysowany tylny zderzak.
VIN: 4S4BP66C297316119
Rok produkcji: 2009 (ostatni model bez ramek w drzwiach)
Kolor: Seacrest green - jasny zielony metalic
Aktualny przebieg: 115 tys.mil, czyli ok. 185 tys.km
Instalacja gazowa: KME, wtryski HANA - spisuje się świetnie, zbiornik w miejscu koła zapasowego 65 litrów.
Wyposażenie wersji Limited, więc bardzo bogate. M.in.:
- nagłośnienie Harman Kardon, 440W, wzmacniacz pod fotelem pasażera, 8 głośników + subwoofer w bagażniku (gra rewelacyjnie, bez porównania ze standardowym nagłośnieniem Subaru), do tego zmieniarka na 6 CD (czyta MP3),
- skórzana tapicerka, jasne wnętrze, ale czarne dywany na dole (bardzo praktyczne),
- elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele kierowcy i pasażera,
- duży, panoramiczny szyberdach,
- automatyczna, 2-strefowa klimatyzacja,
- 4EAT Sportshift, czyli 4-biegowy automat, z trybem Sport i możliwością ręcznej zmiany biegów,
- mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu (LSD-szpera) na tylnej osi (dla tego silnika dostępny tylko w wersji Limited),
- tempomat,
- skórzana kierownica ze sterowaniem radia i tempomatu,
- VDC z TCS,
- fabrycznie przyciemniane tylne szyby,
- samościemniające się lusterko wsteczne, z kompasem :),
- podgrzewana przednia szyba w miejscu spoczynku wycieraczek,
- elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane),
- hak, przerobiony na wersję EU, czyli zmieniona kula i dołożona wiązka - używany tylko do okazyjnego wożenia rowerów na platformie,
- czujnik ciśnienia w oponach,
- 17" felgi z oponami 215/55/17 (obecnie na zimówkach Semperit Speed Grip),
- przednie światła przeciwmgłowe,
- relingi i belki dachowe,
- kratka oddzielająca przestrzeń bagażową - dla bezpieczeństwa, można łatwo zdemontować,
- nawigacja z 7" ekranem i czytnikiem DVD pod fotelem kierowcy (nie używam, bo ostatnie mapy jakie udało mi się znaleźć są z 2009, ale podobno można wykorzystać do podpięcia kamery cofania).
- wejście AUX w podłokietniku.
Z ostatnich napraw/wymian:
106 tys.mil: tarcze i klocki przód, łożysko z piastą PT
92 tys.mil: kompleksowa naprawa zawieszenia, wymienione wszystko co było zużyte, mam zapisane: tuleje pionowe PP+LP, łącznik stabilizatora LP, manszety przegubów, tuleje wleczone LT+PT, tuleje w zwrotnicach,
Do tego ustawienie geometrii u p.Wojtka na Fletniowej. Tył stoi wysoko, amortyzatory sprawne.
87 tys.mil: klocki tył, przewody wysokiego napięcia (chyba jakieś zwierzątko je pogryzło), świece, oleje w skrzyni i dyfrach,
Oprócz tego wszystko na bieżąco, oleje, płyny, filtry (mam pełne zestawienie w Excelu)
Cena: 42.000 PLN (nie wystawiam faktury, umowa K-S)
Nie mam na razie zdjęć, bo jak kończę pracę jest już ciemno :(
Do obejrzenia w Warszawie (Wilanów).
Jeżeli ktoś chce zobaczyć poglądowe fotki, albo poczytać specyfikację, to można to zrobić tu:
http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2009.html
Subaru Outback, US-Spec, 2.5i Limited, automat, benzyna + LPG
Samochód w ciągłym użytkowaniu, zadbany, regularnie serwisowany, nie wymaga obecnie żadnego wkładu finansowego.
W moim posiadaniu od sierpnia 2013 (miał wtedy 50 tys.mil, czyli ok.80 tys.km), od razu po zakupie założyłem LPG, obecnie ma ok. 115 tys.mil (185 tys.km)
Auto proste (potwierdzone przy okazji robienia geometrii, mam gdzieś wydruk), nie jest to przystanek składany z trzech.
Są ślady normalnego użytkowania, jakieś wgniotki parkingowe i lekko zarysowany tylny zderzak.
VIN: 4S4BP66C297316119
Rok produkcji: 2009 (ostatni model bez ramek w drzwiach)
Kolor: Seacrest green - jasny zielony metalic
Aktualny przebieg: 115 tys.mil, czyli ok. 185 tys.km
Instalacja gazowa: KME, wtryski HANA - spisuje się świetnie, zbiornik w miejscu koła zapasowego 65 litrów.
Wyposażenie wersji Limited, więc bardzo bogate. M.in.:
- nagłośnienie Harman Kardon, 440W, wzmacniacz pod fotelem pasażera, 8 głośników + subwoofer w bagażniku (gra rewelacyjnie, bez porównania ze standardowym nagłośnieniem Subaru), do tego zmieniarka na 6 CD (czyta MP3),
- skórzana tapicerka, jasne wnętrze, ale czarne dywany na dole (bardzo praktyczne),
- elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele kierowcy i pasażera,
- duży, panoramiczny szyberdach,
- automatyczna, 2-strefowa klimatyzacja,
- 4EAT Sportshift, czyli 4-biegowy automat, z trybem Sport i możliwością ręcznej zmiany biegów,
- mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu (LSD-szpera) na tylnej osi (dla tego silnika dostępny tylko w wersji Limited),
- tempomat,
- skórzana kierownica ze sterowaniem radia i tempomatu,
- VDC z TCS,
- fabrycznie przyciemniane tylne szyby,
- samościemniające się lusterko wsteczne, z kompasem :),
- podgrzewana przednia szyba w miejscu spoczynku wycieraczek,
- elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane),
- hak, przerobiony na wersję EU, czyli zmieniona kula i dołożona wiązka - używany tylko do okazyjnego wożenia rowerów na platformie,
- czujnik ciśnienia w oponach,
- 17" felgi z oponami 215/55/17 (obecnie na zimówkach Semperit Speed Grip),
- przednie światła przeciwmgłowe,
- relingi i belki dachowe,
- kratka oddzielająca przestrzeń bagażową - dla bezpieczeństwa, można łatwo zdemontować,
- nawigacja z 7" ekranem i czytnikiem DVD pod fotelem kierowcy (nie używam, bo ostatnie mapy jakie udało mi się znaleźć są z 2009, ale podobno można wykorzystać do podpięcia kamery cofania).
- wejście AUX w podłokietniku.
Z ostatnich napraw/wymian:
106 tys.mil: tarcze i klocki przód, łożysko z piastą PT
92 tys.mil: kompleksowa naprawa zawieszenia, wymienione wszystko co było zużyte, mam zapisane: tuleje pionowe PP+LP, łącznik stabilizatora LP, manszety przegubów, tuleje wleczone LT+PT, tuleje w zwrotnicach,
Do tego ustawienie geometrii u p.Wojtka na Fletniowej. Tył stoi wysoko, amortyzatory sprawne.
87 tys.mil: klocki tył, przewody wysokiego napięcia (chyba jakieś zwierzątko je pogryzło), świece, oleje w skrzyni i dyfrach,
Oprócz tego wszystko na bieżąco, oleje, płyny, filtry (mam pełne zestawienie w Excelu)
Cena: 42.000 PLN (nie wystawiam faktury, umowa K-S)
Nie mam na razie zdjęć, bo jak kończę pracę jest już ciemno :(
Do obejrzenia w Warszawie (Wilanów).
Jeżeli ktoś chce zobaczyć poglądowe fotki, albo poczytać specyfikację, to można to zrobić tu:
http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2009.html