[S] Subaru Impreza STI GH 2008 (Lanos) - FV 23%
: 27 lis 2017, o 21:41
Sprzedam STI GH
Data pierwszej rejestracji: 16.05.2008
Przebieg: 137 k km (auto w użytku, więc rośnie)
Lanosa posiadam od 3 lat, jestem jego drugim właścicielem, samochód pochodzi z sieci dystrybucji SIP.
Najważniejsze pytanie: 2.5 turbo czyli czy motor zrobiony? Tak, w 2012 przy 76 k km - zmontowany został silnik złożony na nowych częściach w 4T (tłoki Cosworth, panewki ACL Race, pełna specyfikacja i FV do wglądu) i przy okazji zrobiony został remap na okolice bezpiecznych 350 KM (nie mam wykresu z hamowni).
Z nieseryjnego wyposażenia auto posiada:
Zestaw hamulcowy AP racing 355mm przód + tył
N-grupowy docisk sprzęgła
Układ wydechowy GREDDY
Przeglądy gwarancyjne do 08.2010 były wykonywane w SUBARU Zdanowicz, następnie w: Auto-Serv, nie-ASO i Janisz Usługi Samochodowe. Potem auto trafiło na Dolny Śląsk i dwukrotnie odwiedziłem MTS Dzierżoniów - podczas ostatniej wizyty wymieniona została poduszka pod silnikiem i przy okazji wyjęcia motoru uszczelniony został rozrząd.
Auto nie miało żadnych poważnych przygód (ani za mojej ani za kadencji poprzednika) natomiast powłoka lakiernicza nie jest oryginalna. Za kadencji poprzednika: tylny prawy błotnik był malowany - szkoda z OC (data zlecenia 25.05.2013), tylny lewy błotnik był wymieniany na nowy - razem z błotnikiem przednim prawym i przednim lewym z powodu ognisk korozji (zlecenie z dnia 13.05.2013). Posiadam protokół pomiaru powłoki lakierniczej z 2014. Do tego najświeższy temat: jakiś miesiąc temu wyjeżdżając po ciemku przez ultra ciemną bramę jak niedzielny kierowca :unsure: nie zauważyłem wystającego słupka i zahaczyłem delikatnie (przerysowałem) zderzak i prawy przedni błotnik - naprawa zaplanowana na koniec grudnia. Na lakierze od 2 lat jest powłoka ceramiczna - działa to ustrojstwo genialnie.
Samochód przez 3 lata eksploatacji nie sprawiał mi najmniejszych kłopotów - 0 check enginów, 0 problemów z napędem, 0 podejrzanych dźwięków. Zużycie oleju na stałym poziomie, obecnie zalany jest Millers 5w40 nano. Auto nigdy nie brało udziału w żadnych zawodach sportowych, nie widziało toru ani trackdaya. Mam do tego inny wóz spod znaku plejad. B)
Wóz oddaję z dwoma kompletami OZ Ultraleggera 18" (zima + lato).
Obecnie mieszkam w Szwajcarii i Lanos zwyczajnie mi tu marnieje, potrzebuję dupowozu na weekendowe wyjazdu w góry z rowerem i nawijanie kilometrów na autostradach.
Auto do obejrzenia 25-30.12 w Dzierżoniowie na Dolnym Śląsku, zapraszam na jazdy próbne na Jodłowniku. Do tego czasu chętnie spotkam się w okolicach Zurychu. :)
Cena: 60 tys zł netto + 23 % VAT
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na publicu, priv lub na [email protected]
Data pierwszej rejestracji: 16.05.2008
Przebieg: 137 k km (auto w użytku, więc rośnie)
Lanosa posiadam od 3 lat, jestem jego drugim właścicielem, samochód pochodzi z sieci dystrybucji SIP.
Najważniejsze pytanie: 2.5 turbo czyli czy motor zrobiony? Tak, w 2012 przy 76 k km - zmontowany został silnik złożony na nowych częściach w 4T (tłoki Cosworth, panewki ACL Race, pełna specyfikacja i FV do wglądu) i przy okazji zrobiony został remap na okolice bezpiecznych 350 KM (nie mam wykresu z hamowni).
Z nieseryjnego wyposażenia auto posiada:
Zestaw hamulcowy AP racing 355mm przód + tył
N-grupowy docisk sprzęgła
Układ wydechowy GREDDY
Przeglądy gwarancyjne do 08.2010 były wykonywane w SUBARU Zdanowicz, następnie w: Auto-Serv, nie-ASO i Janisz Usługi Samochodowe. Potem auto trafiło na Dolny Śląsk i dwukrotnie odwiedziłem MTS Dzierżoniów - podczas ostatniej wizyty wymieniona została poduszka pod silnikiem i przy okazji wyjęcia motoru uszczelniony został rozrząd.
Auto nie miało żadnych poważnych przygód (ani za mojej ani za kadencji poprzednika) natomiast powłoka lakiernicza nie jest oryginalna. Za kadencji poprzednika: tylny prawy błotnik był malowany - szkoda z OC (data zlecenia 25.05.2013), tylny lewy błotnik był wymieniany na nowy - razem z błotnikiem przednim prawym i przednim lewym z powodu ognisk korozji (zlecenie z dnia 13.05.2013). Posiadam protokół pomiaru powłoki lakierniczej z 2014. Do tego najświeższy temat: jakiś miesiąc temu wyjeżdżając po ciemku przez ultra ciemną bramę jak niedzielny kierowca :unsure: nie zauważyłem wystającego słupka i zahaczyłem delikatnie (przerysowałem) zderzak i prawy przedni błotnik - naprawa zaplanowana na koniec grudnia. Na lakierze od 2 lat jest powłoka ceramiczna - działa to ustrojstwo genialnie.
Samochód przez 3 lata eksploatacji nie sprawiał mi najmniejszych kłopotów - 0 check enginów, 0 problemów z napędem, 0 podejrzanych dźwięków. Zużycie oleju na stałym poziomie, obecnie zalany jest Millers 5w40 nano. Auto nigdy nie brało udziału w żadnych zawodach sportowych, nie widziało toru ani trackdaya. Mam do tego inny wóz spod znaku plejad. B)
Wóz oddaję z dwoma kompletami OZ Ultraleggera 18" (zima + lato).
Obecnie mieszkam w Szwajcarii i Lanos zwyczajnie mi tu marnieje, potrzebuję dupowozu na weekendowe wyjazdu w góry z rowerem i nawijanie kilometrów na autostradach.
Auto do obejrzenia 25-30.12 w Dzierżoniowie na Dolnym Śląsku, zapraszam na jazdy próbne na Jodłowniku. Do tego czasu chętnie spotkam się w okolicach Zurychu. :)
Cena: 60 tys zł netto + 23 % VAT
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na publicu, priv lub na [email protected]