Subaru Impreza WRX 2001 , auto Kupione w Polskim salonie i zarejestrowane w grudniu 2001 (posiadam fakturę zakupy oraz każdą następną umowę sprzedaży). W stosunku do stanu fabrycznego doszło do kilku zmian, które poprawiły znacząco osiągi, właściwości jezdne oraz walory akustyczne z zewnątrz jak i wewnątrz, lista poniżej (wszystkie modyfikacje zostały przeprowadzone na początku 2016 przy przebiegu ok 185000km.
- uszczelki głowic ori subaru, głowice remont, pompa paliwa DW200, rozrząd komplet, pompa oleju, uszczelniacze, zimeringi łożyska, uszczelki pokryw, szpilki glowic, świecie, przewody wodne
- oploty zacisków
- przednie rozpórki górna i dolne (whiteline)
- wydech, dolot HKS, FMIC zrobione w PrzemoCar (kto był w 2015 u Przema, to widział to auto na parkingu, stało do sprzedaży i czekało na mnie, żebym wyremontował mu silnik :)
- poliuretany
- przyciemnione wszystkie szyby
- felgi 17 WRX pomalowane proszkowo na czarno
- klocki Mintex
- dodany spojler a'la STI
- audio 8 głosników, subwoofer i wzmacniacz JBL (bez jednostki sterującej)
- wszystkie drzwi wygłuszone
- strojenie w Bady Cars (260-280km) w zależności od temperatury na zewnątrz (po dokonaniu wszystkim modyfikacji), strojone na beznynie 98 i na min takiej zawsze jeżdzę. Dzięki odpowiedniemu zestroju kiedy trzeba jest moc, a i można rownież spokojnie pojechać (średnia spalania z tego roku to 12,2l/100km (28 tankowań do pełna 10,5 tys km przejechane)
- skrzynia biegów z WRX 2004 (grudzień 2016) - robione w Bady Cars
- fotele przód/tył z WRX 2004
- BOV APEXI
- amortyzatory KYB (na grubej sztycy - złote, na wysokość takie same jak seria, ale prowadzenie znacznie lepsze)
- Dołożony Turbo Timer, nigdy nie było sytuacji, żeby auto zostało zgaszone bez wystudzenia temperatury.
- Short Shifter
- Lampy przod STI
- Chlodnica wody (2015)
- Poprawiony docisk sprzęgła, kevlarowa okładzina ścierna tarczy
- Nowe łożysko oporowe
- Zaciski po pełnej regeneracji w walenda motorsport
Impreza na bieżąco serwisowana, w międzyczasie wymienione tarcze z przodu. Olej wymieniany co 7,5-10 tys km (5w30)
Do poprawek:
Małe ognisko korozji na prawym tylnim nadkolu
Wykładzina w bagażniku
Kierownica do obszycia
Auto bezwypadkowe, aczkolwiek miało obcierkę, zostało polakierowane całe na kolor z nowej palety, posiadam zdjęcia sprzed wizyty u lakiernika, więc nie ma obaw o dzwon. Tak jak napisałem wcześniej, auto zanim je kupiłem stało w popularnym warsztacie, więc jeżeli ktoś akurat robił wydech w Przemo Car mógł natknąć się na moją Imprezę. Jeżdżone tylko po mieście i zbudowane z myślą o dynamicznych miejskich przejażdżkach, natomiast podczas stania w korkach czas umila bardzo dobrej jakości audio.
W razie pytań tel: 5o1-o52-396
Link do OTOMOTO:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zomNJ.html












