
wracając do imprezki to fabrycznie jest to Impreza na rynek niemiecki ( wolnossący 2.0 ). jeden z poprzednich właścicieli zrobił swapa na silnik z amerykańskiej Imprezy 2.5RS - EJ251 SOHC. Buda zdrowa - kielichy przód/tył całe. Napędy sprawne; skrzynia bardzo ładnie chodzi - nic nie zgrzyta; silnik bez żadnych wycieków/zapoceń, obroty nie falują.
mody względem serii na chwile obecna:
-silnik EJ251 SOHC (165km i 226Nm) bez klimatyzacji
-lekkie koło zamachowe
-kolektor nierównoodległościowy Borla (oryginalny z USA) z kwasówki
-kompletny wydech 2,5cala z kwasówki
-halumulec czterotłoczek z WRX na przodzie
-fotel kierowcy Sparco Sprint
-pasy Sparco z homologacja drogową (oryginalne)
-sportowa kierownica
-amortyzatory przód STI/tył Kyb AGX
-rozporka przednia górna
-rozporka środkowa (za fotelami kierowcy i pasażera)
-magiel z GT (3,2 obrotu)
-fotel pasażera i tylna kanapa z WRX
-gałka zmiany biegów Momo
-zderzak z halogenami z GT
-nakładki na progi i tylny zderzak z GT
-klapa bagażnika z 2.5RS wraz z oryginalnym emblematem i spoilerem
-chlapacze
-dojazdówka z STI
oprócz modzenia jej, w listopadzie przygotowałem ją na spokojnie na sezon zimowy i zrobiłem/wsadziłem:
-nowe opony zimowe Nokian
-regulacja zaworów (złożone obie pokrywy na nowych uszczelkach OEM Subaru)
-nowa miska olejowa OEM Subaru
-kable zapłonowe NGK
-świece NGK
-olej w silniku Motul 300v 15w50
-olej w skrzyni Motul Gear 300 LS 75w90
-olej w dyfrze Motul Gear 300 75w90
-płyn w chłodnicy Prestone
-płyn w układzie sprzęgła Motul DOT 5.1
-filtry (paliwa, powietrza, oleju)
cena dla forumowiczów 16 000zł do negocjacji
zainteresowanych zapraszam na pw
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zpLl3.html