Sprzedam Impreza GC8 2.5RS
: 7 sty 2018, o 21:05
Wystawiam moją 4 imprezę, wszystkie moje 3 poprzednie jeżdżą u forumowiczów z kropki/kreski. Z tą Imprezą wszystko zaczęło się od mojego brata i jego pomysłu żebym mu odsprzedał coupete. Jak widać udało mu się mnie przekonać a ja na szybko znalazłem ciekawa imprezkę, żeby nie było pustki w garażu. Okazało się jednak, że za bardzo się pospieszyłem, bo chwile później strasznie dużo się u mnie pozmieniało i na chwilę obecną mogę śmiało iść w turbo - inaczej mówiąc kupić prawdziwą skarbonkę bez dna. Tak więc szukam dla tej imprezki nowego domu bo dla mnie jest ona za bardzo ekonomiczna
wracając do imprezki to fabrycznie jest to Impreza na rynek niemiecki ( wolnossący 2.0 ). jeden z poprzednich właścicieli zrobił swapa na silnik z amerykańskiej Imprezy 2.5RS - EJ251 SOHC. Buda zdrowa - kielichy przód/tył całe. Napędy sprawne; skrzynia bardzo ładnie chodzi - nic nie zgrzyta; silnik bez żadnych wycieków/zapoceń, obroty nie falują.
mody względem serii na chwile obecna:
-silnik EJ251 SOHC (165km i 226Nm) bez klimatyzacji
-lekkie koło zamachowe
-kolektor nierównoodległościowy Borla (oryginalny z USA) z kwasówki
-kompletny wydech 2,5cala z kwasówki
-halumulec czterotłoczek z WRX na przodzie
-fotel kierowcy Sparco Sprint
-pasy Sparco z homologacja drogową (oryginalne)
-sportowa kierownica
-amortyzatory przód STI/tył Kyb AGX
-rozporka przednia górna
-rozporka środkowa (za fotelami kierowcy i pasażera)
-magiel z GT (3,2 obrotu)
-fotel pasażera i tylna kanapa z WRX
-gałka zmiany biegów Momo
-zderzak z halogenami z GT
-nakładki na progi i tylny zderzak z GT
-klapa bagażnika z 2.5RS wraz z oryginalnym emblematem i spoilerem
-chlapacze
-dojazdówka z STI
oprócz modzenia jej, w listopadzie przygotowałem ją na spokojnie na sezon zimowy i zrobiłem/wsadziłem:
-nowe opony zimowe Nokian
-regulacja zaworów (złożone obie pokrywy na nowych uszczelkach OEM Subaru)
-nowa miska olejowa OEM Subaru
-kable zapłonowe NGK
-świece NGK
-olej w silniku Motul 300v 15w50
-olej w skrzyni Motul Gear 300 LS 75w90
-olej w dyfrze Motul Gear 300 75w90
-płyn w chłodnicy Prestone
-płyn w układzie sprzęgła Motul DOT 5.1
-filtry (paliwa, powietrza, oleju)
cena dla forumowiczów 16 000zł do negocjacji
zainteresowanych zapraszam na pw
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zpLl3.html

wracając do imprezki to fabrycznie jest to Impreza na rynek niemiecki ( wolnossący 2.0 ). jeden z poprzednich właścicieli zrobił swapa na silnik z amerykańskiej Imprezy 2.5RS - EJ251 SOHC. Buda zdrowa - kielichy przód/tył całe. Napędy sprawne; skrzynia bardzo ładnie chodzi - nic nie zgrzyta; silnik bez żadnych wycieków/zapoceń, obroty nie falują.
mody względem serii na chwile obecna:
-silnik EJ251 SOHC (165km i 226Nm) bez klimatyzacji
-lekkie koło zamachowe
-kolektor nierównoodległościowy Borla (oryginalny z USA) z kwasówki
-kompletny wydech 2,5cala z kwasówki
-halumulec czterotłoczek z WRX na przodzie
-fotel kierowcy Sparco Sprint
-pasy Sparco z homologacja drogową (oryginalne)
-sportowa kierownica
-amortyzatory przód STI/tył Kyb AGX
-rozporka przednia górna
-rozporka środkowa (za fotelami kierowcy i pasażera)
-magiel z GT (3,2 obrotu)
-fotel pasażera i tylna kanapa z WRX
-gałka zmiany biegów Momo
-zderzak z halogenami z GT
-nakładki na progi i tylny zderzak z GT
-klapa bagażnika z 2.5RS wraz z oryginalnym emblematem i spoilerem
-chlapacze
-dojazdówka z STI
oprócz modzenia jej, w listopadzie przygotowałem ją na spokojnie na sezon zimowy i zrobiłem/wsadziłem:
-nowe opony zimowe Nokian
-regulacja zaworów (złożone obie pokrywy na nowych uszczelkach OEM Subaru)
-nowa miska olejowa OEM Subaru
-kable zapłonowe NGK
-świece NGK
-olej w silniku Motul 300v 15w50
-olej w skrzyni Motul Gear 300 LS 75w90
-olej w dyfrze Motul Gear 300 75w90
-płyn w chłodnicy Prestone
-płyn w układzie sprzęgła Motul DOT 5.1
-filtry (paliwa, powietrza, oleju)
cena dla forumowiczów 16 000zł do negocjacji
zainteresowanych zapraszam na pw
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... zpLl3.html