Witam!
Niestety z żalem szukam dobrego domu dla mojego oczka w głowie, jakim z pewnością jest ta Impreza.
Ciężko będzie się nam rozstać, jednak z uwagi na to, że potrzebuję pieniędzy na otwarcie własnej
działalności nie mam wyjścia. Ale do rzeczy: rzeczonym samochodem jest Subaru Impreza, rocznik 2001.
Co najważniejsze jest to wersja z rynku japońskiego.
Miłośnikom marki pewnie mówi to wszystko, jednak tym którzy w temacie są jeszcze
mniej obeznani nadmienię, że modele JDM charakteryzują się kilkoma istotnymi zmianami, a mianowicie:
✔ krótszym 5. i 6. biegiem w skrzyni 6mt
✔ mocniejszym shortblock-iem
✔ ostrzejszymi wałkami
✔ innym sterownikiem silnika
✔ tym, że seryjnie silnik dysponuje większa mocą
✔ lżejszym nadwoziem, mniejszą ilością wygłuszeń, alu-maską itd.
To wszystko sprawia, że jest to już seryjnie naprawdę szybki samochód.
✦ Subaru Impreza ✦
INFORMACJE OGÓLNE: Subaru Impreza WRX STI z roku 2001, którą prywatnie importowałem z Irlandii.
Jestem pierwszym właścicielem w kraju, jest zarejestrowane w Polsce. Ma opłacone ubezpieczenie
i wykonany przegląd techniczny do marca 2018 r.
Kierownica po prawej stronie - samochód świadomie nie był przekładany, gdyż jest to model unikatowy
z uwagi na biały kolor lakieru - wyprodukowano jedynie 1000 sztuk !!
Jednakże w razie czego mogę załatwić kupującemu tanią przekładkę na Europę :)
rok produkcji: 2001
przebieg: około 72 000 km
moc silnika: 327 KM
moment obrotowy: 457 Nm
______________________________________________________________________
NADWOZIE: Samochód ma już 16 lat więc znajdziemy parę wgniotek, jakąś ryse.
Jednak co najważniejsze nie brał udziału w żadnym wypadku. Można zdejmować zderzaki.. Wykładziny
bagażnika itd. Na 100% nie znajdzie się tutaj żadna nie oryginalna mastyka czy tez ślady po ingerencji.
Blacharsko też jest super. Gdzieniegdzie znajdziemy jakieś powierzchniowe naloty ale jest to tylko
i wyłącznie śladowa ilość. Nie ma mowy o żadnej większej korozji. Ogólnie jest kilka małych wgniotek,
które należałoby usunąć. Poza tym wszystkie profile zabezpieczone są specjalnymi preparatami. Nadkola tylne
także. Od kiedy mam Imprezke malowana była klapa tył (odparzona od CB radia chyba) oraz zderzak przód
(porysowany od krawężników). Poza tym nic nie było robione i na reszcie samochodu jest oryginalny lakier.
Nadwozie zabezpieczane dobrymi woskami.
____________________________________________________________________
WNĘTRZE: Środek seryjny poza zegarem doładowania oraz dotykowym ekranem
marki Pionner, a w zasadzie stacją multimedialną.
____________________________________________________________________
SILNIK: Silnik po rewizji jakieś 10 000 km temu.
Przeprowadzana przez 4turbo wymiana pierścieni + honowanie, nowe panewki.
Ustawienie luzów w głowicach, wymiana rozrządu itd.
Cały czas jeżdżony na Motulu 15w50 300V. Ogólnie wszystko zrobione.
____________________________________________________________________
NAPĘD: Skrzynia JDM 6mt, która należy do najtrwalszych..
Tak jest także i w tym przypadku – nic jej nie dolega. Biegi wchodzą precyzyjnie,
z lekkim oporem – tak jak powinny. Skrzynia i dyfer zalane Millersem 75w90,
który ma jakieś 2 000 km. Dyfer cichy bez wibracji itd.
____________________________________________________________________
ZAWIESZENIE: Tuleje ciasne jak przystało na taki przebieg.
Bez luzów, nic nie stuka, nie puka itd.
_________________________________________________________________________________
HAMULCE: Seryjne złote Brembo wyposażone jednak w bardzo wysokiej klasy klocki
(przód rc5+ przebieg 1 000 km i tył Ds2500 przebieg 1 500 km ) i niezłe tarcze
(gładkie Brembo o tych samych przebiegach)
____________________________________________________________________
MODYFIKACJE:
✔owinięty kolektor wydechowy
✔ filtr powietrza sportowy
✔ zawieszenie STI genome obniżone i utwardzone – bardzooo skuteczne,
prowadzenie jest świetne – zwłaszcza na równych asfaltach
✔ wydech 3.5 cala przechodzące na 3 cale (piękne brzmienie)
✔ pompa paliwa – Walbro 255
✔ zmieniony system sterownia turbiną na Perrina
✔ zmieniony sterownik na wersje 2003 r. o nieco większych możliwościach
✔ mapa na 327Hp/457Nm na ecutecu – lekko przelana dodatkowa procedura startu
oraz sterownie natryskiem na IC
✔ sprzęgło spiek 6-łopatkowy ( na życzenie mogę zmienić na cywilne)
✔ pół-wyczynowe klocki oraz płyn hamulcowy + przewody w stalowym oplocie
✔ koła to 18", dość lekkie felgi z oponami typu semislick
____________________________________________________________________
DEFEKTY:
✘dla bardzo czepialskich trzeba byłoby zająć się tymi kilkoma
wgniotkami oraz rysami na nadwoziu
✘ akumulator jest już dość niepewny i auto po tygodniu stania nie chce odpalić
✘ pasuje odświeżyć lakier pod akumulatorem w komorze bo nieco się łuszczy
_______________________________________________________
Dla zdecydowanego kupca mogę dołożyć turbo, które pozwoli na spokojne podkręcenie Subaraka
na jakieś 350-360 HP. Mogę też załatwić tanią przekładkę na Europę.
Mogę go dodatkowo zmodyfikować na życzenie :)
Serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego. Jazda za kierownicą tylko po okazaniu minimum połowy
gotówki. Inaczej tylko jako pasażer. Cena do rozsądnej negocjacji. Ewentualnie zamiana na jakiś nieco
tańszy ciekawy samochód (może być do dopieszczenia lub roboty).
Zainteresowanym mogę podesłać więcej zdjęć.
CENA: 39 500 zł
kontakt telefoniczny: ☎ 518 970 561
ZACHĘCAM DO ZAKUPU !
________________________________________
Subaru Impreza JDM WRX STI 327/456
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
- misiek00781
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
- Auto: Subaru Impreza GT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0