Kilka pytań do praktyków

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
mareckiL
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź
Auto: opel omega MV6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Kilka pytań do praktyków

Post 9 maja 2018, o 20:31

Dzień dobry,
Szukam,przeglądam i znalazłem Forka III w konfiguracji,która mi najlepiej odpowiada. http://allegro.pl/subaru-forester-2-5-b ... 31303.html
(silnik wolnossący 2,5 z fabrycznym gazem,MT+reduktor)
Ten egzemplarz bardzo długo się sprzedaje i pewnie coś mu dolega.

1.Czy takie zestawienie było tylko na zamówienie i bardzo rzadko występuje?
2.Bi-fuel i ecomatic to jedyna wersja przystosowana do LPG fabrycznie?
3.Ewentualnie, jak znoszą LPG samochody sprowadzane z US i Kanady?
4.Czy skrzynie AT są trwałe i nie sprawiają problemów?
5.Czy zmiany po 2011(rozrząd na łańcuch,zmiana tylnych amorków)znacząco poprawiła eksploatacje?



inquiz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: pojazd wolnobieżny
Polubił: 407 razy
Polubione posty: 361 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 9 maja 2018, o 20:44

Nie było fabrycznego gazu w subaru, w Niemczech np dokładany był przez dealerów.
LPG znoszą wszystkie, najlepsze do zagazowania SOHC często występujące w autach z USA ze względu na tanią regulację zaworów.
Skrzynie AT są trwałe jak olej był zmieniany.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 9 maja 2018, o 23:01

Hmmm ... A ten gaz na pewno "fabryczny" ? "Fabryczny" był chyba schowany po klapką wlewu benzyny.

skwaro
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: Forester 2.5XT
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 52 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 9 maja 2018, o 23:19

inquiz pisze:Nie było fabrycznego gazu w subaru, w Niemczech np dokładany był przez dealerów.
LPG znoszą wszystkie, najlepsze do zagazowania SOHC często występujące w autach z USA ze względu na tanią regulację zaworów.
Skrzynie AT są trwałe jak olej był zmieniany.
Forek SOHC był tylko pierwszej generacji. W drugiej pod LPG najlepiej szukać wersji z EJ20F z wzmocnionymi gniazdami zaworowymi. W 3 generacji na EU było 2.0 a na Stany 2.5, oba DOHC.

mareckiL
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź
Auto: opel omega MV6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 10 maja 2018, o 17:25

Dziekuję za odpowiedzi :-)
Chyba nie będę więcej kombinował i poszukam europejskiej wersji 2.0.z LPG III generacji.
I jeszcze raz odniosę się do 5 pytania z poprzedniego postu :
Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
Konto usunięte pisze:Hmmm ... A ten gaz na pewno "fabryczny" ? "Fabryczny" był chyba schowany po klapką wlewu benzyny.
Tak twierdzi sprzedawca.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 67 razy
Polubione posty: 74 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 10 maja 2018, o 18:44

mareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawił :wall:

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 74 razy
Polubione posty: 425 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 10 maja 2018, o 20:18

mareckiL pisze: Tak twierdzi sprzedawca.

Więc opowiada bzdury

Jak napisano wyżej. Subaru nie produkowało aut z gazem.

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 172 razy
Polubione posty: 103 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 10 maja 2018, o 20:54

mareckiL, akurat ten forester jest wersją Eu , była wersja jubileuszowa właśnie z silnikiem 2.5 l , rzadkość na rynku Eu .
W okresie sprzedaży tego modelu w Niemczech bym bum na instalacje gazowe bo rząd dopłacał do instalacji więc, dilerzy montowali w salonach wraz z gwarancją .
Na pewno nie jest to gaz tzw fabryczny i Koledzy mieli rację ,że sprzedawca pisze bzdury :idea:
Akurat ten model to bardzo wygodny " dupowóz " natomiast nie jest to forek do szaleństw , zawieszenie jest dość miękkie ale to kwestia gustu .
Ja bym nie skreślał tego auta tylko go sprawdź dokładnie w jakimś salonie . Potwierdź przebieg ( jeśli jest książka serwisowa ) dzwoniąc do dilera który go serwisował ( nie ma bazy danych wspólnej dla subaru w Eu )
i tyle :)

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 11 maja 2018, o 14:37

Konto usunięte pisze:
mareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawił :wall:
Dlatego jest sprzedawany w miarę korzystnych cenach względem poprzedniej i następnej generacji :mrgreen:

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

mareckiL
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź
Auto: opel omega MV6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 11 maja 2018, o 18:48

Konto usunięte pisze:
mareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawił :wall:
A to już jest kwestia gustu 8-)
Jednemu się podoba córka a drugiemu teściowa
Piter 35 pisze:mareckiL, akurat ten forester jest wersją Eu , była wersja jubileuszowa właśnie z silnikiem 2.5 l , rzadkość na rynku Eu .
W okresie sprzedaży tego modelu w Niemczech bym bum na instalacje gazowe bo rząd dopłacał do instalacji więc, dilerzy montowali w salonach wraz z gwarancją .
Na pewno nie jest to gaz tzw fabryczny i Koledzy mieli rację ,że sprzedawca pisze bzdury :idea:
Akurat ten model to bardzo wygodny " dupowóz " natomiast nie jest to forek do szaleństw , zawieszenie jest dość miękkie ale to kwestia gustu .
Ja bym nie skreślał tego auta tylko go sprawdź dokładnie w jakimś salonie . Potwierdź przebieg ( jeśli jest książka serwisowa ) dzwoniąc do dilera który go serwisował ( nie ma bazy danych wspólnej dla subaru w Eu )
i tyle :)
To przejadę się do Torunia i sprawdzę co w trawie piszczy.
A nie potrzebuję scigacza bo szybkie auto już mam :-)

steve
0 gwiazdek
Auto: Subaru Outback BR 2010 2.5I CVT US
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 16 maja 2018, o 18:45

Witam, też się interesowałem tym autem .Jak oględziny i czy auto kupione ? Ja niestety mam daleko (Kraków), ale jestem mocno zdeterminowany by kupić właśnie 2.5 wolnossące ,

mareckiL
0 gwiazdek
Lokalizacja: Łódź
Auto: opel omega MV6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Kilka pytań do praktyków

Post 22 maja 2018, o 00:57

Byłem,widziałem,zrezygnowałem.
Auto ma dziurę w życiorysie.Musiało trochę stać na placu.
Wnętrze, widać ślady zużycia.Było malowane i szpachlowane.Stan wizualny spowodował ,że nie drążyłem tematu stanu technicznego.
Szukam dalej 8-)

ODPOWIEDZ