Kilka pytań do praktyków
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Kilka pytań do praktyków
Dzień dobry,
Szukam,przeglądam i znalazłem Forka III w konfiguracji,która mi najlepiej odpowiada. http://allegro.pl/subaru-forester-2-5-b ... 31303.html
(silnik wolnossący 2,5 z fabrycznym gazem,MT+reduktor)
Ten egzemplarz bardzo długo się sprzedaje i pewnie coś mu dolega.
1.Czy takie zestawienie było tylko na zamówienie i bardzo rzadko występuje?
2.Bi-fuel i ecomatic to jedyna wersja przystosowana do LPG fabrycznie?
3.Ewentualnie, jak znoszą LPG samochody sprowadzane z US i Kanady?
4.Czy skrzynie AT są trwałe i nie sprawiają problemów?
5.Czy zmiany po 2011(rozrząd na łańcuch,zmiana tylnych amorków)znacząco poprawiła eksploatacje?
Szukam,przeglądam i znalazłem Forka III w konfiguracji,która mi najlepiej odpowiada. http://allegro.pl/subaru-forester-2-5-b ... 31303.html
(silnik wolnossący 2,5 z fabrycznym gazem,MT+reduktor)
Ten egzemplarz bardzo długo się sprzedaje i pewnie coś mu dolega.
1.Czy takie zestawienie było tylko na zamówienie i bardzo rzadko występuje?
2.Bi-fuel i ecomatic to jedyna wersja przystosowana do LPG fabrycznie?
3.Ewentualnie, jak znoszą LPG samochody sprowadzane z US i Kanady?
4.Czy skrzynie AT są trwałe i nie sprawiają problemów?
5.Czy zmiany po 2011(rozrząd na łańcuch,zmiana tylnych amorków)znacząco poprawiła eksploatacje?
Re: Kilka pytań do praktyków
Nie było fabrycznego gazu w subaru, w Niemczech np dokładany był przez dealerów.
LPG znoszą wszystkie, najlepsze do zagazowania SOHC często występujące w autach z USA ze względu na tanią regulację zaworów.
Skrzynie AT są trwałe jak olej był zmieniany.
LPG znoszą wszystkie, najlepsze do zagazowania SOHC często występujące w autach z USA ze względu na tanią regulację zaworów.
Skrzynie AT są trwałe jak olej był zmieniany.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: Kilka pytań do praktyków
Hmmm ... A ten gaz na pewno "fabryczny" ? "Fabryczny" był chyba schowany po klapką wlewu benzyny.
Re: Kilka pytań do praktyków
Forek SOHC był tylko pierwszej generacji. W drugiej pod LPG najlepiej szukać wersji z EJ20F z wzmocnionymi gniazdami zaworowymi. W 3 generacji na EU było 2.0 a na Stany 2.5, oba DOHC.inquiz pisze:Nie było fabrycznego gazu w subaru, w Niemczech np dokładany był przez dealerów.
LPG znoszą wszystkie, najlepsze do zagazowania SOHC często występujące w autach z USA ze względu na tanią regulację zaworów.
Skrzynie AT są trwałe jak olej był zmieniany.
Re: Kilka pytań do praktyków
Dziekuję za odpowiedzi
Chyba nie będę więcej kombinował i poszukam europejskiej wersji 2.0.z LPG III generacji.
I jeszcze raz odniosę się do 5 pytania z poprzedniego postu :
Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
Chyba nie będę więcej kombinował i poszukam europejskiej wersji 2.0.z LPG III generacji.
I jeszcze raz odniosę się do 5 pytania z poprzedniego postu :
Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
Tak twierdzi sprzedawca.Konto usunięte pisze:Hmmm ... A ten gaz na pewno "fabryczny" ? "Fabryczny" był chyba schowany po klapką wlewu benzyny.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Re: Kilka pytań do praktyków
Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawiłmareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Kilka pytań do praktyków
mareckiL pisze: Tak twierdzi sprzedawca.
Więc opowiada bzdury
Jak napisano wyżej. Subaru nie produkowało aut z gazem.
Re: Kilka pytań do praktyków
mareckiL, akurat ten forester jest wersją Eu , była wersja jubileuszowa właśnie z silnikiem 2.5 l , rzadkość na rynku Eu .
W okresie sprzedaży tego modelu w Niemczech bym bum na instalacje gazowe bo rząd dopłacał do instalacji więc, dilerzy montowali w salonach wraz z gwarancją .
Na pewno nie jest to gaz tzw fabryczny i Koledzy mieli rację ,że sprzedawca pisze bzdury
Akurat ten model to bardzo wygodny " dupowóz " natomiast nie jest to forek do szaleństw , zawieszenie jest dość miękkie ale to kwestia gustu .
Ja bym nie skreślał tego auta tylko go sprawdź dokładnie w jakimś salonie . Potwierdź przebieg ( jeśli jest książka serwisowa ) dzwoniąc do dilera który go serwisował ( nie ma bazy danych wspólnej dla subaru w Eu )
i tyle :)
W okresie sprzedaży tego modelu w Niemczech bym bum na instalacje gazowe bo rząd dopłacał do instalacji więc, dilerzy montowali w salonach wraz z gwarancją .
Na pewno nie jest to gaz tzw fabryczny i Koledzy mieli rację ,że sprzedawca pisze bzdury
Akurat ten model to bardzo wygodny " dupowóz " natomiast nie jest to forek do szaleństw , zawieszenie jest dość miękkie ale to kwestia gustu .
Ja bym nie skreślał tego auta tylko go sprawdź dokładnie w jakimś salonie . Potwierdź przebieg ( jeśli jest książka serwisowa ) dzwoniąc do dilera który go serwisował ( nie ma bazy danych wspólnej dla subaru w Eu )
i tyle :)
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: Kilka pytań do praktyków
Dlatego jest sprzedawany w miarę korzystnych cenach względem poprzedniej i następnej generacjiKonto usunięte pisze:Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawiłmareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Re: Kilka pytań do praktyków
A to już jest kwestia gustuKonto usunięte pisze:Fabryka to przestrzeliła grubo z silnikami na ropę do całej swojej gamy plus ten Forek patrz III generacja to chyba najbrzydszy z brzydkich jaki się pojawiłmareckiL pisze: Czy po lifcie fabryka polepszyła swój produkt ?
.
Jednemu się podoba córka a drugiemu teściowa
To przejadę się do Torunia i sprawdzę co w trawie piszczy.Piter 35 pisze:mareckiL, akurat ten forester jest wersją Eu , była wersja jubileuszowa właśnie z silnikiem 2.5 l , rzadkość na rynku Eu .
W okresie sprzedaży tego modelu w Niemczech bym bum na instalacje gazowe bo rząd dopłacał do instalacji więc, dilerzy montowali w salonach wraz z gwarancją .
Na pewno nie jest to gaz tzw fabryczny i Koledzy mieli rację ,że sprzedawca pisze bzdury
Akurat ten model to bardzo wygodny " dupowóz " natomiast nie jest to forek do szaleństw , zawieszenie jest dość miękkie ale to kwestia gustu .
Ja bym nie skreślał tego auta tylko go sprawdź dokładnie w jakimś salonie . Potwierdź przebieg ( jeśli jest książka serwisowa ) dzwoniąc do dilera który go serwisował ( nie ma bazy danych wspólnej dla subaru w Eu )
i tyle :)
A nie potrzebuję scigacza bo szybkie auto już mam
Re: Kilka pytań do praktyków
Witam, też się interesowałem tym autem .Jak oględziny i czy auto kupione ? Ja niestety mam daleko (Kraków), ale jestem mocno zdeterminowany by kupić właśnie 2.5 wolnossące ,
Re: Kilka pytań do praktyków
Byłem,widziałem,zrezygnowałem.
Auto ma dziurę w życiorysie.Musiało trochę stać na placu.
Wnętrze, widać ślady zużycia.Było malowane i szpachlowane.Stan wizualny spowodował ,że nie drążyłem tematu stanu technicznego.
Szukam dalej
Auto ma dziurę w życiorysie.Musiało trochę stać na placu.
Wnętrze, widać ślady zużycia.Było malowane i szpachlowane.Stan wizualny spowodował ,że nie drążyłem tematu stanu technicznego.
Szukam dalej