Subaru Legacy V / Outback IV 2,5 + LPG
: 1 wrz 2018, o 18:13
Witam wszystkich
Na wstępnie chciałbym wszystkich serdecznie powitać.
Obecnie poruszam się autem Mitsubishi Carisma, ale ze wzgledu na jego wiek rozgladam sie za czyms nowszym.
Posiadam również w rodzinie Toyote Corolle, takze japonska technologia jest mi bliska.
Myślałem o Subaru. Opinie mechaników są całkiem skrajne od polecających do całkiem odradzających, ze czesci bardzo drogie i brak zamienników, ze blachy rdzewieją, ze układ wydechowy szybko ulega korozji i trzeba wymieniać cale elementy bez mozliwosci robienia dodatkowych łączeń. Że to samochód niszowy dla zapaleńców, a nie do zwykłego jeżdżenia.
Ja myślałem o Subaru Legacy V lub Outback IV (bardziej outback). Skłaniam sie do wersji 2,5 w benzynie do przerobienia na LPG.
I tu chciałbym zasięgnąć opinii na forum o tym aucie. Czy polecacie, jakie są mocne strony tego auta i co jest niezbyt dopracowane?
Z tego co czytałem to wersja silnika SOHC jest znacznie tańsza w obsłudze jeśli chodzi o regulacje zaworów niż DOHC. Dodatkowo znalazłem że silniki serii FB jest na łańcuchu rozrządu.
Z informacji jakie zebrałem w necie wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem pod LPG silnik 2,5 SOHC 167KM.
Jak wygląda kwestia skrzyni biegów? Czy polecacie automat Lineatronic w porównaniu z manualem? Mało egzemplarzy 2,5 jest w manualu, ktory jest bezpieczniejszy jesli chodzi o koszty obsługi.
Za wszelkie opinie bede bardzo wdzieczny.
Alternatywą dla Subaru jest dla mnie Volvo V70 lub XC70.
pozdrawiam
Na wstępnie chciałbym wszystkich serdecznie powitać.
Obecnie poruszam się autem Mitsubishi Carisma, ale ze wzgledu na jego wiek rozgladam sie za czyms nowszym.
Posiadam również w rodzinie Toyote Corolle, takze japonska technologia jest mi bliska.
Myślałem o Subaru. Opinie mechaników są całkiem skrajne od polecających do całkiem odradzających, ze czesci bardzo drogie i brak zamienników, ze blachy rdzewieją, ze układ wydechowy szybko ulega korozji i trzeba wymieniać cale elementy bez mozliwosci robienia dodatkowych łączeń. Że to samochód niszowy dla zapaleńców, a nie do zwykłego jeżdżenia.
Ja myślałem o Subaru Legacy V lub Outback IV (bardziej outback). Skłaniam sie do wersji 2,5 w benzynie do przerobienia na LPG.
I tu chciałbym zasięgnąć opinii na forum o tym aucie. Czy polecacie, jakie są mocne strony tego auta i co jest niezbyt dopracowane?
Z tego co czytałem to wersja silnika SOHC jest znacznie tańsza w obsłudze jeśli chodzi o regulacje zaworów niż DOHC. Dodatkowo znalazłem że silniki serii FB jest na łańcuchu rozrządu.
Z informacji jakie zebrałem w necie wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem pod LPG silnik 2,5 SOHC 167KM.
Jak wygląda kwestia skrzyni biegów? Czy polecacie automat Lineatronic w porównaniu z manualem? Mało egzemplarzy 2,5 jest w manualu, ktory jest bezpieczniejszy jesli chodzi o koszty obsługi.
Za wszelkie opinie bede bardzo wdzieczny.
Alternatywą dla Subaru jest dla mnie Volvo V70 lub XC70.
pozdrawiam