Do sprzedania Forester, którego kupiłem na wyjazdy na Plejady, Rajd Polski i do pojeżdżenia na poprawę humoru :) Świetnie się w każdej z tych ról sprawdzał ale jest już następca więc idzie na sprzedaż.
Samochód z polskiego salonu, jestem czwartym właścicielem, kupiłem go ponad 3 lata temu od Forumowicza z przebiegiem 196 tys. Ponieważ na początku dość sporo jeździł, założyłem w nim gaz (BRC) w warsztacie p. Predko w Olsztynie.
Generalnie jest bezwypadkowy ale oczywiście nie obyło się bez interwencji blacharza-lakiernika. Z powodu rudej oczywiście. Robione były oba nadkola z tyłu, okolice przedniej szyby i zabezpieczenie podwozia. Niestety nadkole prawy tył jest już do poprawy (trzy lata minęły...) ale reszta trzyma się dobrze.
Z ważniejszych rzeczy od czasu zakupu było robione:
- aluminiowa płyta 6mm pod silnikiem zrobiona i założona przez grzegorzp z Forum
- przewody WN 2 lata temu przy przebiegu 205 tys.
- amortyzatory przód + sprężyny (KYB) + odboje marzec zeszłego roku, przebieg ok. 216 tys.
- amortyzatory tył + sprężyny (KYB) + odboje maj zeszłego roku, przebieg ok. 217 tys. Po tych zabiegach oczywiście zrobiona geometria w Kornecki Auto Sport
- olej w skrzyni i dyfrach, filtry, klocki przód maj zeszłego roku, przebieg ok. 217 tys.
- w tym samym momencie wymieniony przepływomierz (na nowy, oryginalny, żaden zamiennik - nawet nie wiem czy są do tego silnika) i czujnik spalania stukowego (też ori)
- olej w silniku - kwiecień 2018, przebieg ok. 221 tys.
Rozrząd był zmieniany przy przebiegu ok. 180 tysięcy kilometrów.
Rzeczy drobniejszych nie piszę, bo to oczywiste że na bieżąco się je robi. Samochód miał być sprawny i taki był (i jest), wszystkie wyjazdy zaliczał bez najmniejszych problemów.
Ja serwisowałem go w warsztatsubaru.pl - tak jak wszystkie poprzednie swoje Subaru (i kolejne zapewne też :) ). Można tam dzwonić i pytać, znają mnie i moje samochody, na pewno i o tym będą w stanie coś powiedzieć.
Oprócz spryskiwaczy reflektorów w samochodzie wszystko sprawne, nawet zegarek działa :). Mechanicznie sprawny, zbiera się dobrze, skrzynia pracuje jak powinna, nie zapala się check ani nic z tych rzeczy, gaz działa OK (regulowany w marcu tego roku przez MarcinL z lpg-forum), wnętrze ma jakieś tam ślady użytkowania ale bez dramatu.
Cena: 11 555
Kontakt: 505 7sześć9 93trzy, samochód do obejrzenie w Piasecznie.
[S] Forester Sturbo '99 aut LPG
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] Forester Sturbo '99 aut LPG
szczerze polecam ten egzemplarz! z tego co pamiętam, ma "power mod" dający conajmniej +10KM, jak i respect na dzielni, a mianowicie kierownicę z buga STI z czerwoną nicią :)
[S] Forester Sturbo '99 aut LPG
Idę szorować kierownicę, aż wstyd przyznać ale nitka trochę taka zaniedbana jest...
Pozdrawiam,
Kuba
Kuba