[S] Forester 2.0
: 5 paź 2018, o 00:47
Witam :)
Sprzedam mojego prywatnego Subaru Forestera. Po dziewięciu miesiącach poszukiwań trafiłem na niego tutaj na forum. Samochód pochodzi z polskiego salonu w Rzeszowie. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy był leasing z którego wykupiła go ta sama osoba dlatego „historia pojazdu” powie, że było trzech właścicieli. Regularnie serwisowany u Pana Jarka pod Warszawa (miłośnicy marki wiedza o co chodzi) zatem w bardzo dobrych rękach. Posiadam pełną dokumentacje przeprowadzonych napraw. Mechanicznie dopieszczone. Jestem bardzo drobiazgowy jeżeli chodzi o utrzymanie samochodu w najlepszej kondycji. Bezawaryjnie przejechał ze mną Bałkany, dwa razy był w Toskanii i wiele razy sprawdził się w zasypanych śniegiem Bieszczadach. Nigdy nie używany do off road’u, to nie moja bajka. Bardzo wdzięczne auto dające bardzo dużo frajdy z jazdy.
Trochę suchych danych:
Rok produkcji 2007 - pierwsza rejestracja marzec 2008
Pełna opcja bez navi.
Silnik: 2.0 benzyna (wzmocnione gniazda zaworowe) - LPG
Skrzynia manualna, reduktor
Przebieg: 196000km - powoli rośnie
Skórzana tapicerka
Szyberdach
Zestaw głośnomówiący z możliwością odtwarzania muzyki
Elektryczne szyby przód i tył
Automatyczna klima
Podgrzewane przednie fotele
Podgrzewana przednia szyba
Tempomat
Belki dachowe na bagażnik
Dywaniki + gumowe wycieraczki na jesień/zimę
Dojazdówka (mieści się na 4-tłoczek)
Trochę ważniejszych rzeczy zrobionych w samochodzie:
125000 km - od razu po zakupie
- duży przegląd z wymiana oleju i płynów tam gdzie się dało czyli silnik, skrzynia, dyfry oraz wszystkie filtry. Dodatkowo kilka innych rzeczy (np tuleje wahacza tyl L+P czy żarówka ksenonowa).
- Założyłem LPG
- Założyłem tłumik końcowy robiony na zamowienie w znanej firmie z Piastowa ;)
- przyciemniłem szyby
- Felgi 17” od WRXa + dystanse
130000 km
- Wymiana seryjnych przednich hamulców na zestaw 4-tłoczek/tarcze/klocki z Imprezy WRX
135000 km
- Wymiana łożyska LT
- Wyczyszczenie podwozia i zabezpieczenie antykorozyjne (wrzesień przed pierwsza zimą u mnie)
148000 km
- Wymiana kompletnego sprzęgła
161000 km
- Wymiana amortyzatorów samopoziomującym na oryginalny NOWY zestaw sprężyna/amortyzator od Forestera co zamyka dość drogi problem
162000 km
- wymiana łapy sprzęgła
170000 km
- Kolejny duży przegląd z wymiana oleju w silniku, skrzyni i dyfrach
- Tuleje stabilizatora przód i kilka drobiazgów
185000 km
- Wymiana wahacza przedniego prawego + gumy zawieszenia
- Wymiana mechanizmu tylnej wycieraczki i gumki pedału sprzęgłą ;)
Dzisiaj - piątek 5 października wjeżdża na kolejny przegląd z wymianą oleju itp. zatem jak ktoś chciałby zobaczyć to będzie stał cały dzień w warsztacie u Pana Jarka wiec można sprawdzić wszystko na miejscu.
Regularne serwisy co około 12000km z wymiana oleju, filtrów, komputerem i wszystkim co przy okazji wyjdzie. Nie oszczędzałem na naprawach.
Kilka rzeczy do zrobienia, które zrobie przed zimą jeżeli nie sprzedam samochodu. Wolałbym jednak zostawić nowemu właścicielowi, żeby naprawił sam, będzie wiedział co ma.
1. Miałem to nieszczęście, że dwukrotnie roztargnione Panie na parkingu wjeżdżały mi a to w przedni a to w tylny zderzak. Poza zarysowaniami nic się nie stało, zderzaki nie są popękane
2. Pierwsze oznaki bolączki tego modelu: wychodzi purchel rudej około 1cm średnicy na tylnym lewym błotniku.
Cena 28000PLN
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem na wszystkie pytania osobiście przy oględzinach bądź telefonicznie.
Sprzedam mojego prywatnego Subaru Forestera. Po dziewięciu miesiącach poszukiwań trafiłem na niego tutaj na forum. Samochód pochodzi z polskiego salonu w Rzeszowie. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy był leasing z którego wykupiła go ta sama osoba dlatego „historia pojazdu” powie, że było trzech właścicieli. Regularnie serwisowany u Pana Jarka pod Warszawa (miłośnicy marki wiedza o co chodzi) zatem w bardzo dobrych rękach. Posiadam pełną dokumentacje przeprowadzonych napraw. Mechanicznie dopieszczone. Jestem bardzo drobiazgowy jeżeli chodzi o utrzymanie samochodu w najlepszej kondycji. Bezawaryjnie przejechał ze mną Bałkany, dwa razy był w Toskanii i wiele razy sprawdził się w zasypanych śniegiem Bieszczadach. Nigdy nie używany do off road’u, to nie moja bajka. Bardzo wdzięczne auto dające bardzo dużo frajdy z jazdy.
Trochę suchych danych:
Rok produkcji 2007 - pierwsza rejestracja marzec 2008
Pełna opcja bez navi.
Silnik: 2.0 benzyna (wzmocnione gniazda zaworowe) - LPG
Skrzynia manualna, reduktor
Przebieg: 196000km - powoli rośnie
Skórzana tapicerka
Szyberdach
Zestaw głośnomówiący z możliwością odtwarzania muzyki
Elektryczne szyby przód i tył
Automatyczna klima
Podgrzewane przednie fotele
Podgrzewana przednia szyba
Tempomat
Belki dachowe na bagażnik
Dywaniki + gumowe wycieraczki na jesień/zimę
Dojazdówka (mieści się na 4-tłoczek)
Trochę ważniejszych rzeczy zrobionych w samochodzie:
125000 km - od razu po zakupie
- duży przegląd z wymiana oleju i płynów tam gdzie się dało czyli silnik, skrzynia, dyfry oraz wszystkie filtry. Dodatkowo kilka innych rzeczy (np tuleje wahacza tyl L+P czy żarówka ksenonowa).
- Założyłem LPG
- Założyłem tłumik końcowy robiony na zamowienie w znanej firmie z Piastowa ;)
- przyciemniłem szyby
- Felgi 17” od WRXa + dystanse
130000 km
- Wymiana seryjnych przednich hamulców na zestaw 4-tłoczek/tarcze/klocki z Imprezy WRX
135000 km
- Wymiana łożyska LT
- Wyczyszczenie podwozia i zabezpieczenie antykorozyjne (wrzesień przed pierwsza zimą u mnie)
148000 km
- Wymiana kompletnego sprzęgła
161000 km
- Wymiana amortyzatorów samopoziomującym na oryginalny NOWY zestaw sprężyna/amortyzator od Forestera co zamyka dość drogi problem
162000 km
- wymiana łapy sprzęgła
170000 km
- Kolejny duży przegląd z wymiana oleju w silniku, skrzyni i dyfrach
- Tuleje stabilizatora przód i kilka drobiazgów
185000 km
- Wymiana wahacza przedniego prawego + gumy zawieszenia
- Wymiana mechanizmu tylnej wycieraczki i gumki pedału sprzęgłą ;)
Dzisiaj - piątek 5 października wjeżdża na kolejny przegląd z wymianą oleju itp. zatem jak ktoś chciałby zobaczyć to będzie stał cały dzień w warsztacie u Pana Jarka wiec można sprawdzić wszystko na miejscu.
Regularne serwisy co około 12000km z wymiana oleju, filtrów, komputerem i wszystkim co przy okazji wyjdzie. Nie oszczędzałem na naprawach.
Kilka rzeczy do zrobienia, które zrobie przed zimą jeżeli nie sprzedam samochodu. Wolałbym jednak zostawić nowemu właścicielowi, żeby naprawił sam, będzie wiedział co ma.
1. Miałem to nieszczęście, że dwukrotnie roztargnione Panie na parkingu wjeżdżały mi a to w przedni a to w tylny zderzak. Poza zarysowaniami nic się nie stało, zderzaki nie są popękane
2. Pierwsze oznaki bolączki tego modelu: wychodzi purchel rudej około 1cm średnicy na tylnym lewym błotniku.
Cena 28000PLN
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem na wszystkie pytania osobiście przy oględzinach bądź telefonicznie.