[S] Subaru Impreza STI v3

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Kras
0 gwiazdek
Auto: STI GC
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza STI v3

Post 19 paź 2018, o 13:21

Sprzedam mojego rajdowego klasyka - Subaru Impreza WRX STI v3, przygotowanego do amatorskich imprez typu Trackday, Time Attack, Rallysprint itp. Samochód bezwypadkowy, bardzo zadbany, w znakomitym stanie blacharskim oraz technicznym. Przebieg budy ok. 120tys km, przebieg silnika ok. 80tys km. Na niedawno założonych zegarach JDM widnieje 175tys ale nie jest to przebieg tego auta. Poniżej pełna specyfikacja i lista modyfikacji:

NADWOZIE:
- Samochód po przyprowadzeniu do kraju i podczas przekładki na LHD został prakycznie cały rozebrany, wszelkie ogniska
korozji usunięte i zabezpieczone, buda pomalowana od nowa. Obecnie nie ma żadnego problemu z korozją, wszystkie
typowe problemowe miejsca są czyste. Nadwozie jest proste i bardzo zdrowe - praktycznie niespotykane jak na Imprezę,
a zwłaszcza 22-letnią. Dodatkowo podczas tych prac wykonane zostały poszerzenia nadkoli, bardzo profesjonalnie,
wspawane elementy blaszane potem dopasowane to wszystko do budy, wiele tygodni pracy przy modelowaniu i
zabezpieczaniu (posiadam zdjęcia z prac)
- aluminiowa maska z STI V6
- kurnik duży karbonowy
- dodatkowy wlot w masce, dodatkowy wlot w zderzaku
- tylny dyfuzor STI HAWKEYE

SILNIK:
- kompletny silnik EJ207 STI BLOBEYE 2003 wraz z wiązką
- separator odmy zewnętrzny
- przewody silikon - nowe
- chłonica wody nowa
- stabilizator napięcia Razin
- splitter powietrza Grimmspeed + sprysk na cooler
- TMIC z STI HAWKEYE spec C
- turbo vf35 + koc termiczny
- wkładka Pipercross
- płyta kevlar pod silnik i skrzynie
- remap bardzo bezpieczny 320PS/390Nm wg MAHA

NAPĘD:
- skrzynia 6MT STI BUGEYE bez DCCD po pełnej rewizji - nowe przesuwki, nowe synchronizatory, nowe tuleje wybieraka
- szpera przednia Suretrac
- szpera centralna zacieśniona z 4kg na 8kg
- szpera tylna Suretrac R160
- sprzęgło OEM

ZAWIESZENIE, UKŁAD KIEROWNICZY:
- zawieszenie asfaltowe HP Sporting po pełnym serwisie, górne camber plates - geo ustawiona 2.0 przód, 1.5 tył
- aluminowe wahacze
- żółty poliuretan gdzie się da
- krótka maglownica STI HAWKEYE 2006 2.6 obrotu - mocowanie przekładni poliuretan
- anti-lift kit Whiteline
- stabilizatory Whiteline 22mm przód i 22mm tył regulowany
- nowe łączniki, drązki itp.
- koła daily Autec 8x17 ET35 opony Syron Street Race
- koła race JR11 8.25x17 ET35 opony BF Goodrich R1

HAMULCE:
- przód Tarox 6-tłoczkowe, klocki DS2500, tarcze Pizzabrakes
- tył złote brembo STI 2-tłoczkowe, klocki DS2500, tarcze Pizzabrakes
- przewody w oplocie + RBF660

UKŁAD WYDECHOWY:
- DP szeroki kołnierz owinięty bandażem
- wydech 3 cale Greddy Trust

ŚRODEK:
- deska STI 2003 flok
- zegary STI BUGEYE JDM 8k redline
- wskaźniki 2x Apexi - boost i EGT, 2x D1Spec - temp. wody i temp. oleju, daszek carbon
- turbo timer apexi
- boczki przednie flok
- harness bar
- fotele 2x Sparco Pro2000
- pasy 4-pkt OMP i SPARCO
- akumulator, zbiornik spryskiwaczy szyb, zbiornik spryskiwacza intercoolera przeniesione do bagażnika

Samochód dosyć surowy (brak klimy, radia) i wymagający (brak ABS) ale też dający ogromną frajdę z jazdy i bardzo konkurencyjny - czas okrążenia na Torze Poznań 1:49, na Torze Łódź 1:00 i to przy moich bardzo przeciętnych umiejętnościach. Dobry kierowca na pewno bez problemu da radę sporo te wyniki poprawić. Do tego pełna niezawodność, zawsze dojazd i powrót na kołach plus normalna jazda miejska. Na aucie nie było nigdy oszczędzane, tylko w tym sezonie na biężący serwis i drobne modyfikacje wydane ponad 11tys PLN. Serwisowane tylko w MTS Rally, gdzie doskonale znają ten samochód. Polecam zarówno do mniej lub bardziej amatorskich imprez sportowych ale również do jazdy po krętych, bocznych drogach oraz po mieście - frajda gwarantowana. Zwlaszcza, że nadchodzi zima :)

Zapraszam do oglądania w Warszawie, cena 44tys PLN do negocjacji dla zdecydowanego klienta. Sprzedaję bo chcę wrócić do RWD.
Zdjęcia i numer telefonu w ogłoszeniu https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... BsRtv.html
Załączniki
1.JPG



Kras
0 gwiazdek
Auto: STI GC
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza STI v3

Post 22 paź 2018, o 19:52

Sprzedany :)
Mozna zamykac, dziekuje.

ODPOWIEDZ