[S] Subaru Legacy 95r AT LPG 2.2 sedan za 1000 PLN
: 4 cze 2019, o 09:09
Siema.
Mam na sprzedaż Subaru Legacy z 1995 roku za "tysiaka" czyli 1000 PLN.
Miejsce postoju samochodu to obecnie Nowy Targ.
Samochód ma uszkodzoną uszczelka pod głowicą albo w jakiś inny magiczny sposób olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym ..... a skoro tak to wszystko jest OK.
Odpala na benzynie , przez kilka sekund nierówno pracuje , po chwili wchodzi na normalne obroty i później jest to już sprawny samochód , który jeździ , hamuje , skręca itd.
W chłodnicy płyn jest zielony i nie jest wymieszany z olejem , w zbiorniczku płyn też nie jest wymieszany z olejem , ale odłożył się olej na powierzchni płynu.
Automat , silnik 2.2 ( EJ22 ) , pełna elektryka , stalowe 14 calowe felgi z oponami zimowymi (?) , brak klimatyzacji , brak radia bo przewyższało wartość samochodu (!) , sprawny szyberdach , instalacja LPG ( mikser / stary typ LPG ) do wyregulowania bo po odpaleniu bezpośrednio na LPG i na nienagrzanym silniku , szarpie / rzuca silnikiem.
Po nagrzaniu silnika jest o niebo lepiej , ale nie jest wzorowo podczas pracy na LPG.
Na benzynie wszystko jest OK.
Auto z powyższymi usterkami przejechało w ostatnim czasie około 500 km i nadal jest "sprawne" do jazdy.
Samochód był malowany całościowo przez osobę , która sprzedała mi samochód i teraz po około 3 - 4 latach wychodzą w niektórych miejscach ogniska rdzy , mniejsze lub większe.
Na przednich drzwiach pasażera pojawiła się ....... dziura ...... uwieczniona na zdjęciu.
Według mnie tył samochodu był uszkodzony i widać to po spękanej tylnej blendzie oraz po uszkodzeniach na tylnych lampach.
OC do 16 listopada 2019
Przegląd do 11 czerwca 2019 , więc zostało kilka dni.
Pozdrawiam !
Mam na sprzedaż Subaru Legacy z 1995 roku za "tysiaka" czyli 1000 PLN.
Miejsce postoju samochodu to obecnie Nowy Targ.
Samochód ma uszkodzoną uszczelka pod głowicą albo w jakiś inny magiczny sposób olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym ..... a skoro tak to wszystko jest OK.
Odpala na benzynie , przez kilka sekund nierówno pracuje , po chwili wchodzi na normalne obroty i później jest to już sprawny samochód , który jeździ , hamuje , skręca itd.
W chłodnicy płyn jest zielony i nie jest wymieszany z olejem , w zbiorniczku płyn też nie jest wymieszany z olejem , ale odłożył się olej na powierzchni płynu.
Automat , silnik 2.2 ( EJ22 ) , pełna elektryka , stalowe 14 calowe felgi z oponami zimowymi (?) , brak klimatyzacji , brak radia bo przewyższało wartość samochodu (!) , sprawny szyberdach , instalacja LPG ( mikser / stary typ LPG ) do wyregulowania bo po odpaleniu bezpośrednio na LPG i na nienagrzanym silniku , szarpie / rzuca silnikiem.
Po nagrzaniu silnika jest o niebo lepiej , ale nie jest wzorowo podczas pracy na LPG.
Na benzynie wszystko jest OK.
Auto z powyższymi usterkami przejechało w ostatnim czasie około 500 km i nadal jest "sprawne" do jazdy.
Samochód był malowany całościowo przez osobę , która sprzedała mi samochód i teraz po około 3 - 4 latach wychodzą w niektórych miejscach ogniska rdzy , mniejsze lub większe.
Na przednich drzwiach pasażera pojawiła się ....... dziura ...... uwieczniona na zdjęciu.
Według mnie tył samochodu był uszkodzony i widać to po spękanej tylnej blendzie oraz po uszkodzeniach na tylnych lampach.
OC do 16 listopada 2019
Przegląd do 11 czerwca 2019 , więc zostało kilka dni.
Pozdrawiam !