Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
vaniliavanilia
0 gwiazdek
Auto: Subaru Impreza WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 14 wrz 2019, o 16:21

Witam!

Posiadam na sprzedaż samochód Subaru Impreza WRX 2,0 turbo (kod silnika EJ205) z 2002 roku. Subaru zostało sprowadzone jako kompletne, ze Szwajcarii w 2015 roku. Pojazd został kompleksowo przebudowany w 2018 roku, przy przebiegu 212 000 km. Poniżej przedstawiam pełną listę modyfikacji:

Silnik:
- Obróbka bloku silnika (honowanie, osiowanie),
- Obróbka głowic,
- Turbosprężarka po regeneracji w firmie Perun – wydajniejszy wirnik,
- Tłoki nadwymiar 1 – OEM,
- Azotowany wał korbowy spec C,
- Pierścienie tłokowe,
- Panewki główne – ACL Race,
- Panewki korbowodowe – ACL Race,
- Rozrząd + obudowa – OEM,
- Pompa wody,
- Wydajniejsza pompa oleju,
- Wydajniejsza pompa paliwa – DeatschWerks DW200,
- Uszczelki pod głowice – Cosworth,
- Śruby do głowic – OEM,
- Uszczelki (down pipe, up pipe, wałka rozrządu, itd.),
- Koło zamachowe – OEM,
- Świece zapłonowe – NGK,
- Nowe przewody paliwowe,
- Rolka i pasek klimatyzacji,
- Pasek alternatora;

Hamulce:
- Wzmocnienie pompy hamulcowej – Perrin,
- Sportowe klocki hamulcowe przód i tył – Carbone Lorraine (dodatkowo dołączam prawie nieużywane klocki hamulcowe firmy Ferodo DS2500),
- Nacinane tarcze hamulcowe przód, tył – Mikoda GT series,
- Przewody w oplocie – Goodridge,
- Płyn hamulcowy – Motul RBF 660,
- Regeneracja zacisków z malowaniem;

Koła:
-Nowe felgi Japan Racing JR18 (kupione w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Oryginalnych felgach Subaru Impreza WRX (zregenerowane w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Nowe zawory;

Węże silikonowe:
- Intercoolera – TurboWorks,
- Wodne, komplet – TurboWorks,
- Węże powietrzne, komplet – TurboWorks;

Pozostałe:
- Sprzęgło – Xtreme Performance Clutch,
- Środkowy wydech – Milltek,
- Końcowy wydech – Ulter (przyjemny bulgot, nie męczy podczas jazdy),
- Sprężyny obniżające -30mm – Eibach,
- Akumulator – Yuasa (gwarancja do 2021 roku),
- Turbo timer – HKS (oryginalny),
- Short shifter,
- Naba MOMO + kierownica RRS (dołączam oryginalną kierownice),
- Gałka zmiany biegów – COBB (dołączam oryginalną gałkę),
- Dodatkowe wskaźniki – Auto Gauge (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju) wraz z daszkiem,
- radio z modułem bluetooth – Philips (dołączam oryginalne),
- Czteropunktowe pasy kierowcy – Sparco,
- Chlapacze – Sparco,
- Przednie lampy z modelu STI,
- Tylne lampy z modelu poliftowego,
- Atrapa grilla JDM,
- Dyfuzor tylnego zderzaka z wersji STI.

Powyższe modyfikacje zostały wykonane w firmie Profi Drive Garage, przez Pana Adama Dzitko, Mistrz i Wicemistrz Polski w Rajdach Samochodowych, specjalizującego się m.in. w budowie i obsłudze samochodów do sportu motorowego. Po dotarciu silnika, przy przebiegu 5000 km od przebudowy, do auta została wgrana nowa mapa w firmie Hampel Motorsport (strojenie na paliwie PB98). W tym momencie samochód legitymuje się mocą 280 KM oraz 380 Nm. Jesienią 2018 roku zostały wstawione reperaturki nadkoli oraz dodatkowo zostały zakonserwowane newralgiczne punkty w celu wyeliminowania ryzyka powstania korozji. Ostatni przegląd przy przebiegu 219 000 km został wykonany w styczniu bieżącego roku i polegał na wymianie oleju (Millers cfs 5w40 nt+) wraz z filtrami (oleju, powietrza oraz kabinowego). Aktualny przebieg wynosi 221 750 km.

Mimo swojej specyfikacji auto użytkuję na co dzień (dojazd do pracy i po bułki do sklepu) i nie brało udziału w rajdach i wyścigach. Wszystkie szyby pojazdu są oryginalne poza przednią, która została wymieniona jeszcze w Szwajcarii. Stan techniczny samochodu oceniam jako bardzo dobry, natomiast wizualny jak dobry (lakier auta adekwatny do rocznika, na masce i fragmencie dachu znajdują się delikatne ślady po gradobiciu, na szybie przedniej znajduje się odprysk od kamienia). Ubezpieczenie i przegląd ważny do lipca 2020 roku. Dla osób zdecydowanych zakupem mogę przedstawić do wglądu faktury na większość ww. prac oraz zdjęcia z etapu przebudowy auta.

Proszę o oferty wyłącznie osoby poważnie zainteresowane.
Telefon kontaktowy 888 cztery dwa osiem 248
Załączniki
14.JPG
13.JPG
11.JPG
09.JPG
08.JPG
07.JPG
05.JPG
04.JPG
03.JPG
01.JPG



darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 14 wrz 2019, o 19:17

Widzę posiadasz EP3 , czemu nie EP3 na sprzedaż?
Ps.Fajne auto :thumb:

vaniliavanilia
0 gwiazdek
Auto: Subaru Impreza WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 17 wrz 2019, o 06:42

EP3 miałem wcześniej i nie zmieniłem w opisie. Dzięki za miłe słowa :->

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 169 razy
Polubione posty: 103 razy

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 17 wrz 2019, o 19:26

Bardzo fajne auto i bardzo dobry opis , brakuje tylko ceny :idea:
Napisz do kompletu :idea:

vaniliavanilia
0 gwiazdek
Auto: Subaru Impreza WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 18 wrz 2019, o 07:09

Moje niedopatrzenie. Cena 36 000 zł ww. opisanej specyfikacji.

vaniliavanilia
0 gwiazdek
Auto: Subaru Impreza WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane

Post 10 paź 2019, o 06:40

Sprzedana. Proszę o zamknięcie tematu.

ODPOWIEDZ