Subaru Impreza WRX bugeye 2,0 turbo, rok produkcji 2002, mocno doinwestowane
: 14 wrz 2019, o 16:21
Witam!
Posiadam na sprzedaż samochód Subaru Impreza WRX 2,0 turbo (kod silnika EJ205) z 2002 roku. Subaru zostało sprowadzone jako kompletne, ze Szwajcarii w 2015 roku. Pojazd został kompleksowo przebudowany w 2018 roku, przy przebiegu 212 000 km. Poniżej przedstawiam pełną listę modyfikacji:
Silnik:
- Obróbka bloku silnika (honowanie, osiowanie),
- Obróbka głowic,
- Turbosprężarka po regeneracji w firmie Perun – wydajniejszy wirnik,
- Tłoki nadwymiar 1 – OEM,
- Azotowany wał korbowy spec C,
- Pierścienie tłokowe,
- Panewki główne – ACL Race,
- Panewki korbowodowe – ACL Race,
- Rozrząd + obudowa – OEM,
- Pompa wody,
- Wydajniejsza pompa oleju,
- Wydajniejsza pompa paliwa – DeatschWerks DW200,
- Uszczelki pod głowice – Cosworth,
- Śruby do głowic – OEM,
- Uszczelki (down pipe, up pipe, wałka rozrządu, itd.),
- Koło zamachowe – OEM,
- Świece zapłonowe – NGK,
- Nowe przewody paliwowe,
- Rolka i pasek klimatyzacji,
- Pasek alternatora;
Hamulce:
- Wzmocnienie pompy hamulcowej – Perrin,
- Sportowe klocki hamulcowe przód i tył – Carbone Lorraine (dodatkowo dołączam prawie nieużywane klocki hamulcowe firmy Ferodo DS2500),
- Nacinane tarcze hamulcowe przód, tył – Mikoda GT series,
- Przewody w oplocie – Goodridge,
- Płyn hamulcowy – Motul RBF 660,
- Regeneracja zacisków z malowaniem;
Koła:
-Nowe felgi Japan Racing JR18 (kupione w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Oryginalnych felgach Subaru Impreza WRX (zregenerowane w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Nowe zawory;
Węże silikonowe:
- Intercoolera – TurboWorks,
- Wodne, komplet – TurboWorks,
- Węże powietrzne, komplet – TurboWorks;
Pozostałe:
- Sprzęgło – Xtreme Performance Clutch,
- Środkowy wydech – Milltek,
- Końcowy wydech – Ulter (przyjemny bulgot, nie męczy podczas jazdy),
- Sprężyny obniżające -30mm – Eibach,
- Akumulator – Yuasa (gwarancja do 2021 roku),
- Turbo timer – HKS (oryginalny),
- Short shifter,
- Naba MOMO + kierownica RRS (dołączam oryginalną kierownice),
- Gałka zmiany biegów – COBB (dołączam oryginalną gałkę),
- Dodatkowe wskaźniki – Auto Gauge (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju) wraz z daszkiem,
- radio z modułem bluetooth – Philips (dołączam oryginalne),
- Czteropunktowe pasy kierowcy – Sparco,
- Chlapacze – Sparco,
- Przednie lampy z modelu STI,
- Tylne lampy z modelu poliftowego,
- Atrapa grilla JDM,
- Dyfuzor tylnego zderzaka z wersji STI.
Powyższe modyfikacje zostały wykonane w firmie Profi Drive Garage, przez Pana Adama Dzitko, Mistrz i Wicemistrz Polski w Rajdach Samochodowych, specjalizującego się m.in. w budowie i obsłudze samochodów do sportu motorowego. Po dotarciu silnika, przy przebiegu 5000 km od przebudowy, do auta została wgrana nowa mapa w firmie Hampel Motorsport (strojenie na paliwie PB98). W tym momencie samochód legitymuje się mocą 280 KM oraz 380 Nm. Jesienią 2018 roku zostały wstawione reperaturki nadkoli oraz dodatkowo zostały zakonserwowane newralgiczne punkty w celu wyeliminowania ryzyka powstania korozji. Ostatni przegląd przy przebiegu 219 000 km został wykonany w styczniu bieżącego roku i polegał na wymianie oleju (Millers cfs 5w40 nt+) wraz z filtrami (oleju, powietrza oraz kabinowego). Aktualny przebieg wynosi 221 750 km.
Mimo swojej specyfikacji auto użytkuję na co dzień (dojazd do pracy i po bułki do sklepu) i nie brało udziału w rajdach i wyścigach. Wszystkie szyby pojazdu są oryginalne poza przednią, która została wymieniona jeszcze w Szwajcarii. Stan techniczny samochodu oceniam jako bardzo dobry, natomiast wizualny jak dobry (lakier auta adekwatny do rocznika, na masce i fragmencie dachu znajdują się delikatne ślady po gradobiciu, na szybie przedniej znajduje się odprysk od kamienia). Ubezpieczenie i przegląd ważny do lipca 2020 roku. Dla osób zdecydowanych zakupem mogę przedstawić do wglądu faktury na większość ww. prac oraz zdjęcia z etapu przebudowy auta.
Proszę o oferty wyłącznie osoby poważnie zainteresowane.
Telefon kontaktowy 888 cztery dwa osiem 248
Posiadam na sprzedaż samochód Subaru Impreza WRX 2,0 turbo (kod silnika EJ205) z 2002 roku. Subaru zostało sprowadzone jako kompletne, ze Szwajcarii w 2015 roku. Pojazd został kompleksowo przebudowany w 2018 roku, przy przebiegu 212 000 km. Poniżej przedstawiam pełną listę modyfikacji:
Silnik:
- Obróbka bloku silnika (honowanie, osiowanie),
- Obróbka głowic,
- Turbosprężarka po regeneracji w firmie Perun – wydajniejszy wirnik,
- Tłoki nadwymiar 1 – OEM,
- Azotowany wał korbowy spec C,
- Pierścienie tłokowe,
- Panewki główne – ACL Race,
- Panewki korbowodowe – ACL Race,
- Rozrząd + obudowa – OEM,
- Pompa wody,
- Wydajniejsza pompa oleju,
- Wydajniejsza pompa paliwa – DeatschWerks DW200,
- Uszczelki pod głowice – Cosworth,
- Śruby do głowic – OEM,
- Uszczelki (down pipe, up pipe, wałka rozrządu, itd.),
- Koło zamachowe – OEM,
- Świece zapłonowe – NGK,
- Nowe przewody paliwowe,
- Rolka i pasek klimatyzacji,
- Pasek alternatora;
Hamulce:
- Wzmocnienie pompy hamulcowej – Perrin,
- Sportowe klocki hamulcowe przód i tył – Carbone Lorraine (dodatkowo dołączam prawie nieużywane klocki hamulcowe firmy Ferodo DS2500),
- Nacinane tarcze hamulcowe przód, tył – Mikoda GT series,
- Przewody w oplocie – Goodridge,
- Płyn hamulcowy – Motul RBF 660,
- Regeneracja zacisków z malowaniem;
Koła:
-Nowe felgi Japan Racing JR18 (kupione w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Oryginalnych felgach Subaru Impreza WRX (zregenerowane w 2018 roku) + opony letnie 225/45/17 (kupione w 2017 roku),
- Nowe zawory;
Węże silikonowe:
- Intercoolera – TurboWorks,
- Wodne, komplet – TurboWorks,
- Węże powietrzne, komplet – TurboWorks;
Pozostałe:
- Sprzęgło – Xtreme Performance Clutch,
- Środkowy wydech – Milltek,
- Końcowy wydech – Ulter (przyjemny bulgot, nie męczy podczas jazdy),
- Sprężyny obniżające -30mm – Eibach,
- Akumulator – Yuasa (gwarancja do 2021 roku),
- Turbo timer – HKS (oryginalny),
- Short shifter,
- Naba MOMO + kierownica RRS (dołączam oryginalną kierownice),
- Gałka zmiany biegów – COBB (dołączam oryginalną gałkę),
- Dodatkowe wskaźniki – Auto Gauge (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju) wraz z daszkiem,
- radio z modułem bluetooth – Philips (dołączam oryginalne),
- Czteropunktowe pasy kierowcy – Sparco,
- Chlapacze – Sparco,
- Przednie lampy z modelu STI,
- Tylne lampy z modelu poliftowego,
- Atrapa grilla JDM,
- Dyfuzor tylnego zderzaka z wersji STI.
Powyższe modyfikacje zostały wykonane w firmie Profi Drive Garage, przez Pana Adama Dzitko, Mistrz i Wicemistrz Polski w Rajdach Samochodowych, specjalizującego się m.in. w budowie i obsłudze samochodów do sportu motorowego. Po dotarciu silnika, przy przebiegu 5000 km od przebudowy, do auta została wgrana nowa mapa w firmie Hampel Motorsport (strojenie na paliwie PB98). W tym momencie samochód legitymuje się mocą 280 KM oraz 380 Nm. Jesienią 2018 roku zostały wstawione reperaturki nadkoli oraz dodatkowo zostały zakonserwowane newralgiczne punkty w celu wyeliminowania ryzyka powstania korozji. Ostatni przegląd przy przebiegu 219 000 km został wykonany w styczniu bieżącego roku i polegał na wymianie oleju (Millers cfs 5w40 nt+) wraz z filtrami (oleju, powietrza oraz kabinowego). Aktualny przebieg wynosi 221 750 km.
Mimo swojej specyfikacji auto użytkuję na co dzień (dojazd do pracy i po bułki do sklepu) i nie brało udziału w rajdach i wyścigach. Wszystkie szyby pojazdu są oryginalne poza przednią, która została wymieniona jeszcze w Szwajcarii. Stan techniczny samochodu oceniam jako bardzo dobry, natomiast wizualny jak dobry (lakier auta adekwatny do rocznika, na masce i fragmencie dachu znajdują się delikatne ślady po gradobiciu, na szybie przedniej znajduje się odprysk od kamienia). Ubezpieczenie i przegląd ważny do lipca 2020 roku. Dla osób zdecydowanych zakupem mogę przedstawić do wglądu faktury na większość ww. prac oraz zdjęcia z etapu przebudowy auta.
Proszę o oferty wyłącznie osoby poważnie zainteresowane.
Telefon kontaktowy 888 cztery dwa osiem 248