Fotester XT 2007 (MK2)
: 15 wrz 2019, o 01:05
Oddam w dobre ręce swojego Forka. Samochód pochodzi z 2007 roku i został kupiony w polskim salonie (podobno ostatni mk2 sprzedany w Polsce). W 2013 roku odkupiłem go od pierwszego właściciela. Obecny stan licznika to ok. 234 tyś. km.
To jest trzeci samochód w rodzinie i zdecydowanie najrzadziej używany. Nie ma sensu, żeby stał i się marnował, więc z bólem serca go sprzedaję.
Auto jest bezwypadkowe, aczkolwiek pierwszy właściciel miał stłuczkę – malowany był prawy przedni błotnik i prawdopodobnie wymieniana była lampa. Konstrukcja nośna nie była naruszona.
Pod względem korozji myślę, że stan prezentuje się lepiej niż przeciętne Subaru w tym wieku. Konkretnie, są dwa ogniska korozji. Jedno widoczne na zdjęciu. Drugie na lewym tylnym nadkolu – trudno dostrzegalne gołym okiem. Sam nie zauważyłem, dopiero mechanik mi zwrócił uwagę. Na zderzakach są większe rysy/otarcia i kilka mniejszych po bokach nadwozia.
Mechanika. Rzecz najważniejsza - w ubiegłam roku padła uszczelka pod głowicą. Naprawa wykonana została w Czoperze (Piaseczno) u Pana Szczepana. Oprócz uszczelek, wymienione zostały na nowe tłoki oraz chłodnica. Z wad wymienić należy przede wszystkim maglownicę, która najpewniej kwalifikuje się do regeneracji. Jest też kilka mniej kosztownych i mniej pilnych niedoskonałości. Niemniej samochód nie posiada poważnych usterek.
Cena to 24 tyś zł. Do obejrzenia w Warszawie (Ursynów). Kontakt do mnie: Tel. 693 420 785 (jeśli nie mógł bym dobrać to oddzwonię). Mail. [email protected]
To jest trzeci samochód w rodzinie i zdecydowanie najrzadziej używany. Nie ma sensu, żeby stał i się marnował, więc z bólem serca go sprzedaję.
Auto jest bezwypadkowe, aczkolwiek pierwszy właściciel miał stłuczkę – malowany był prawy przedni błotnik i prawdopodobnie wymieniana była lampa. Konstrukcja nośna nie była naruszona.
Pod względem korozji myślę, że stan prezentuje się lepiej niż przeciętne Subaru w tym wieku. Konkretnie, są dwa ogniska korozji. Jedno widoczne na zdjęciu. Drugie na lewym tylnym nadkolu – trudno dostrzegalne gołym okiem. Sam nie zauważyłem, dopiero mechanik mi zwrócił uwagę. Na zderzakach są większe rysy/otarcia i kilka mniejszych po bokach nadwozia.
Mechanika. Rzecz najważniejsza - w ubiegłam roku padła uszczelka pod głowicą. Naprawa wykonana została w Czoperze (Piaseczno) u Pana Szczepana. Oprócz uszczelek, wymienione zostały na nowe tłoki oraz chłodnica. Z wad wymienić należy przede wszystkim maglownicę, która najpewniej kwalifikuje się do regeneracji. Jest też kilka mniej kosztownych i mniej pilnych niedoskonałości. Niemniej samochód nie posiada poważnych usterek.
Cena to 24 tyś zł. Do obejrzenia w Warszawie (Ursynów). Kontakt do mnie: Tel. 693 420 785 (jeśli nie mógł bym dobrać to oddzwonię). Mail. [email protected]