[S] Legacy 3.0 R ‘07
: 24 wrz 2019, o 12:38
Wersja 3.0 R (245 KM), rocznik 2007. Kolor grafitowy. Bardzo bogate wyposażenie plus kila modyfikacji.
Przebieg: 147.620 km
Wyposażenie obejmuje m.in.:
- PP przednie, boczne oraz kurtyny,
- reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami,
- halogeny,
- podgrzewaną przednią szybę w miejscu spoczynku wycieraczek,
- lusterka boczne podgrzewane, regulowane i składane elektrycznie,
- szyberdach panoramiczny,
- nawigacja Navibox (fabryczny komputer nawigacji zmieniony na Navibox z Windows CE), podpięta pod fabryczny ekran dotykowy,
- zestaw głośnomówiący,
- automatyczną klimatyzację dwustrefową,
- dodatkowe nawiewy w podłokietniku,
- chłodzony schowek,
- radio z CD/mp3 z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt, sterowanie z kierownicy,
- tempomat,
- SI-DRIVE,
- ISOFIX,
- tapicerkę skórzaną,
- podgrzewane, elektrycznie regulowane przednie fotele z regulacją podparcia lędźwiowego, fotel kierowcy z pamięcią ustawień,
- dwa komplety kół: zimówki Continental na srebrnych oryginalnych felgach, letnie Bridgestone na grafitowych oryginalnych felgach (jak na zdjęciach)
- alarm.
Modyfikacje/wyposażenie dodatkowe:
- stabilizatory Whiteline przód/tył, tylny regulowany (w zestawie dorzucę oryginalne),
- przednia rozpórka kielichów Cusco,
- dolne przednie wzmocnienia zawieszenia Cusco,
- tylna dolna rozpórka Beatrush (schowana w wygłuszeniu bagażnika),
- tłumiki końcowe Prodrive (w zestawie dorzucę oryginalne),
- tarcze przód/tył: DBA 4000 nacinane, klocki Hawk HPS,
- przewody hamulcowe HEL w oplocie,
- grill z MY'09 (w zestawie dorzucę oryginalny),
- Navibox (w zestawie dorzucę oryginalny komputer nawigacji),
- przyciemniane szyby tylne,
- podświetlenie uchwytów na napoje zmienione na czerwone.
Samochód serwisowany na bieżąco w renomowanym nieASO w Krakowie - pełna dokumentacja.
Zalewany płynami Motul:
- olej silnikowy 5W40 Motul Power 300V,
- olej przekładniowy 75W90 Motul Gear 300 (dyferencjał),
- płyn hamulcowy DOT4 Motul RBF 660,
- płyn do chłodnic Motul Inugel Optimal Ultra.
Ważniejsze czynności serwisowe:
- maj 2014 roku wymiana oleju w skrzyni biegów (Subaru ATF), świec zapłonowych oraz poduszki skrzyni biegów;
- luty 2016 roku wymiana paska wielorowkowego wraz z napinaczem oraz rolkami;
- lipiec 2016 roku wymiana łożyska koła PP oraz tylnych tulei wahaczy przednich;
- grudzień 2016 roku wymiana przednich klocków hamulcowych (Hawk HPS);
- listopad 2017 roku wymiana kompletnego łańcucha rozrządu z napinaczami, prowadnicami itp.;
- listopad 2017 roku naprawa osłon termicznych układu wydechowego,
- marzec 2018 roku wymiana przegubu i sworznia wahacza,
- październik 2018 roku - wymiana akumulatora (Varta Blue Dynamic) oraz tylnych klocków hamulcowych (Hawk HPS).
Ostatni przegląd eksploatacyjny – kwiecień 2019 roku.
Badanie techniczne do 3 lipca 2020 roku.
Regularnie czyszczona przestrzeń między chłodnicami oraz chłodnice.
Geometria sprawdzana regularnie i w razie potrzeby ustawiana.
Klima używana na bieżąco i serwisowana co roku.
Jeżdżony z wyczuciem i z głową.
Auto w stanie bardzo dobrym. Poza widoczną na zdjęciach kosmetyką zewnętrzną nie wymaga nakładów finansowych. Nic nie puka, nie stuka. Do wymiany są jedynie gumy (tuleje) stabilizatorów - nowe zostały już zamówione.
Auto garażowane. Myte wyłącznie ręcznie, woskowane regularnie.
Właściciel niepalący.
Historia blacharsko-lakiernicza:
Auto sprowadzone ze Szwajcarii. Jestem drugim właścicielem auta w Polsce.
Samochód został kupiony przeze mnie w październiku 2010 roku. Wedle oświadczenia sprzedającego i oględzin w serwisie, przeprowadzonych na moje zlecenie przed kupnem, samochód miał lekko uszkodzony lewy przód oraz część boku. Poprzedni właściciel zlecił naprawę - wymiana maski, przedniego zderzaka oraz lewego przedniego błotnika. Pomalowany został cały lewy bok. Naprawy dokonano w 2007 roku w ASO Koper w Warszawie.
W 2013 roku, po drobnej kolizji (lekko przetarte: prawa część przedniego zderzaka, prawy przedni błotnik, prawe przednie drzwi, felga PP) wykonano: lakierowanie przedniego zderzaka, wymianę wymiana i lakierowanie przedniego prawego błotnika (celem uniknięcia szpachlowania), lakierowanie prawych przednich drzwi wraz z listwą, lakierowanie felgi.
Cena sugerowana: 31.555 zł do rozsądnej negocjacji.
Zdjęcia:
Temat o Legacy
A tak brzmi Legacy IV H6 z tłumikami końcowymi Prodrive
Przebieg: 147.620 km
Wyposażenie obejmuje m.in.:
- PP przednie, boczne oraz kurtyny,
- reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami,
- halogeny,
- podgrzewaną przednią szybę w miejscu spoczynku wycieraczek,
- lusterka boczne podgrzewane, regulowane i składane elektrycznie,
- szyberdach panoramiczny,
- nawigacja Navibox (fabryczny komputer nawigacji zmieniony na Navibox z Windows CE), podpięta pod fabryczny ekran dotykowy,
- zestaw głośnomówiący,
- automatyczną klimatyzację dwustrefową,
- dodatkowe nawiewy w podłokietniku,
- chłodzony schowek,
- radio z CD/mp3 z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt, sterowanie z kierownicy,
- tempomat,
- SI-DRIVE,
- ISOFIX,
- tapicerkę skórzaną,
- podgrzewane, elektrycznie regulowane przednie fotele z regulacją podparcia lędźwiowego, fotel kierowcy z pamięcią ustawień,
- dwa komplety kół: zimówki Continental na srebrnych oryginalnych felgach, letnie Bridgestone na grafitowych oryginalnych felgach (jak na zdjęciach)
- alarm.
Modyfikacje/wyposażenie dodatkowe:
- stabilizatory Whiteline przód/tył, tylny regulowany (w zestawie dorzucę oryginalne),
- przednia rozpórka kielichów Cusco,
- dolne przednie wzmocnienia zawieszenia Cusco,
- tylna dolna rozpórka Beatrush (schowana w wygłuszeniu bagażnika),
- tłumiki końcowe Prodrive (w zestawie dorzucę oryginalne),
- tarcze przód/tył: DBA 4000 nacinane, klocki Hawk HPS,
- przewody hamulcowe HEL w oplocie,
- grill z MY'09 (w zestawie dorzucę oryginalny),
- Navibox (w zestawie dorzucę oryginalny komputer nawigacji),
- przyciemniane szyby tylne,
- podświetlenie uchwytów na napoje zmienione na czerwone.
Samochód serwisowany na bieżąco w renomowanym nieASO w Krakowie - pełna dokumentacja.
Zalewany płynami Motul:
- olej silnikowy 5W40 Motul Power 300V,
- olej przekładniowy 75W90 Motul Gear 300 (dyferencjał),
- płyn hamulcowy DOT4 Motul RBF 660,
- płyn do chłodnic Motul Inugel Optimal Ultra.
Ważniejsze czynności serwisowe:
- maj 2014 roku wymiana oleju w skrzyni biegów (Subaru ATF), świec zapłonowych oraz poduszki skrzyni biegów;
- luty 2016 roku wymiana paska wielorowkowego wraz z napinaczem oraz rolkami;
- lipiec 2016 roku wymiana łożyska koła PP oraz tylnych tulei wahaczy przednich;
- grudzień 2016 roku wymiana przednich klocków hamulcowych (Hawk HPS);
- listopad 2017 roku wymiana kompletnego łańcucha rozrządu z napinaczami, prowadnicami itp.;
- listopad 2017 roku naprawa osłon termicznych układu wydechowego,
- marzec 2018 roku wymiana przegubu i sworznia wahacza,
- październik 2018 roku - wymiana akumulatora (Varta Blue Dynamic) oraz tylnych klocków hamulcowych (Hawk HPS).
Ostatni przegląd eksploatacyjny – kwiecień 2019 roku.
Badanie techniczne do 3 lipca 2020 roku.
Regularnie czyszczona przestrzeń między chłodnicami oraz chłodnice.
Geometria sprawdzana regularnie i w razie potrzeby ustawiana.
Klima używana na bieżąco i serwisowana co roku.
Jeżdżony z wyczuciem i z głową.
Auto w stanie bardzo dobrym. Poza widoczną na zdjęciach kosmetyką zewnętrzną nie wymaga nakładów finansowych. Nic nie puka, nie stuka. Do wymiany są jedynie gumy (tuleje) stabilizatorów - nowe zostały już zamówione.
Auto garażowane. Myte wyłącznie ręcznie, woskowane regularnie.
Właściciel niepalący.
Historia blacharsko-lakiernicza:
Auto sprowadzone ze Szwajcarii. Jestem drugim właścicielem auta w Polsce.
Samochód został kupiony przeze mnie w październiku 2010 roku. Wedle oświadczenia sprzedającego i oględzin w serwisie, przeprowadzonych na moje zlecenie przed kupnem, samochód miał lekko uszkodzony lewy przód oraz część boku. Poprzedni właściciel zlecił naprawę - wymiana maski, przedniego zderzaka oraz lewego przedniego błotnika. Pomalowany został cały lewy bok. Naprawy dokonano w 2007 roku w ASO Koper w Warszawie.
W 2013 roku, po drobnej kolizji (lekko przetarte: prawa część przedniego zderzaka, prawy przedni błotnik, prawe przednie drzwi, felga PP) wykonano: lakierowanie przedniego zderzaka, wymianę wymiana i lakierowanie przedniego prawego błotnika (celem uniknięcia szpachlowania), lakierowanie prawych przednich drzwi wraz z listwą, lakierowanie felgi.
Cena sugerowana: 31.555 zł do rozsądnej negocjacji.
Zdjęcia:
Temat o Legacy
A tak brzmi Legacy IV H6 z tłumikami końcowymi Prodrive