[S] Subaru Impreza WRX STi

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
barti
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: STi 03
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza WRX STi

Post 3 sty 2020, o 13:19

Zostawię tutaj ogłoszenie, może ktoś będzie szukał zdrowej sztuki. Mam nadzieje, że nie zostanę zlinczowany.
Posiadam do sprzedania Subaru Impreza WRX STi. 2.0l (EJ207), rok produkcji 2003. Kolor Blue Mica na złotej feldze.
Auta nie trzeba przedstawiać zainteresowanym jeśli chodzi o model.
Dla mnie to było spełnienie marzeń z dzieciństwa.
Samochód przyjechał do polski w 2016 r. – został sprowadzony z Szwajcarii i to nie ja go sprowadziłem, natomiast jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce - jestem wpisany w kartę pojazdu.
Od 2003 r. do 2008 r. serwisowane w SUBARU w Szwajcarii – tak pokazują pieczątki w książce gwarancyjnej. Kolejne również z Szwajacarii.
Auto przyjechało lekko przerysowane, uszkodzone (są zdjęcia w raportach) – ja kupiłem już naprawionego. Dodatkowo wymieniłem przednią maskę i polakierowałem kurnik, zresztą, oryginalna z która przyjechał jest do wglądu gdzieś w piwnicy.
Jak jesteśmy przy uszkodzeniach to od razu napiszę, żeby nie było, że coś ukrywam : został wymieniony przedni prawy błotnik oraz naprawiony tylni prawy (tutaj miernik wykrywa szpachle – tylko na prawym tylnym błotniku) – na tych elementach nie ma oryginalnego lakieru.
Drzwi prawe, tylna klapa, cała lewa strona, dach oraz progi pod drzwiami w oryginalnym lakierze – tak pokazuje mierniki, twierdzi ASO oraz inni specjaliści, którzy oglądali auto przy moim kupnie oraz teraz. Przednia maska ponoć była malowana ale też słyszałem, że jest w oryginale.
Co chyba najważniejsze czyli podłoga, bagażnik, kielichy, podłużnice są całe, proste i zdrowe, nie jest to żaden „ulep”, „przeszczep” czy „anglik”.
W 2018 r. na aucie była szkoda - uszkodzony tylnik zderzak. To również może komuś wyjść w raportach. Zdjęcia uszkodzenia, które były robione dla zgłoszenia szkody posiadam ale to był tylko popękany zderzak.

Auto moim zdaniem jest doinwestowane, sprawne, zapala, przyspiesza, hamuje, napędy działają dobrze, skrzynia biegów również, sprzęgło do dyskusji, wszystkie światła świecą ale …
przy ostatnich oględzinach przez firmę specjalizującą się w oględzinach aut na zlecenie zainteresowanego (chyba listopad 2019) wyszło po zdjęciu płyty pod silnikiem oraz podniesieniu auta do góry, że :
- lekko cieknie z maglownicy – choć ponoć to standard w STi tak słyszałem (na szczęście naprawa nie kosztuje majątku);
- lekko cieknie z pod filtra oleju i miski- zbliża się wymiana oleju, więc będzie okazja do usunięcia wycieku;
- lekko cieknie z skrzyni biegów od tyły przy wale (na szczęście ta naprawa również nie kosztuje majątku – nie wiem czy ten wyciek nie jest z okolic lewarka do zmiany biegów);
- powyższych wycieków nie widać na podłodze w garażu więc są niewielkie ale są;
- dodatkowo klimatyzacja jest do zweryfikowania – pamiętam, kiedyś chłodziła :).

Auto w domu jest kolejnym, ostatnio więcej stoi w garażu niż nim jeżdżę.

Auto serwisowane na bieżąco w nie-ASO w Warszawie.

Dodatkowo w aucie posiadam:
- zawór upustowy TURBOSMART - oryginał;
- rozpórkę górna Whiteline;
- Turbo Timer HKS - oryginalny (Type 0, nie replika);
- płytę pod silnikiem;
- zegar temperatury oleju, spalin oraz doładowania turbo;
- zawieszeniem gwintowanym KW
- filtr powietrza K&N - wkładka;
- rurę silikonowa do turbo oraz chłodnicy;
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki Ferrodo 2500;
- zmienioną pompa paliwowa na bardziej wydajniejszą;
- układ wydechowy na szerokim kołnierzu za turbo, reszta prosta, końcowy zrobiony wrzesień 2018 r.;
- wystrojony – 320KM/400 Nm na benzynie z BP PB98;
- położona powłoka ceramiczna na lakier oraz dodatkowo spód zabezpieczony w Krown;
- nowy akumulator – sierpień 2019;
Auto kupiłem z przebiegiem coś ok 232 tyś km. Na dzień dobry został podany pakiet powitalny czyli oleje i cały rozrząd z pompą wody (sierpień 2016 r.).
Przez cały okres mojego użytkowania miedzy innymi została wymieniona pompa wspomagania, maglownica, gumy pod maglownicą, turbo, klocki, świece, rozrząd, pompa wody, chyba chłodnica, potrzebne uszczelki, przewody paliwowe, oleje i wiele innych drobiazgów.
Olej jest wymieniany co 6 tyś km.
Opony letnie Bridgestone POTENZA RE07 – kupione wiosna 2017 r.
Opony zimowe na felgach aluminiowych mogą być dołożone do auta – wszystko zależy od ceny 
Oczywiście jak na swoje lata to nie jest stan kolekcjonerski i na pewno jest do czego się przyczepić, jakąś ryskę zawsze się znajdzie.
Auto jest normalnie użytkowane, rozgrzewane i chłodzone, wszystko wymieniane z głową i na bieżąco, nigdy nim nie byłem na torze lub innej ustawce, jedynie zimą na stawach na lodzie – w końcu to 4x4.
Oczywiście są dwa kluczyki, karta pojazdu, OC, ważny przegląd, książka gwarancyjna z pieczątkami z Szwajcarii oraz trochę moich papierków z nie-ASO (dopóki nie rozbolała mnie głowa ).
Jeżeli masz pieniądze, jesteś poważnie zainteresowany kupnem, chcesz kupić taki samochód, a nie tylko powybrzydzać i się przejechać to zapraszam do kontaktu.
Cena 53 000 PLN.
Masz swoją propozycję ceny, proszę o kontakt, zadzwoń. Interesuje mnie tylko sprzedaż. Na więcej pytam najchętniej odpowiem osobiście. Szkoda mi auta, żeby stało w garażu.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... sPreview=1
Załączniki
STi.jpg
fotel.jpg
dokuemnty..jpg
sti10.jpg
sti9.jpg
sti7.jpg
sti20.jpg



barti
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: STi 03
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza WRX STi

Post 30 cze 2020, o 06:19

barti pisze:
3 sty 2020, o 13:19
Zostawię tutaj ogłoszenie, może ktoś będzie szukał zdrowej sztuki. Mam nadzieje, że nie zostanę zlinczowany.
Posiadam do sprzedania Subaru Impreza WRX STi. 2.0l (EJ207), rok produkcji 2003. Kolor Blue Mica na złotej feldze.
Auta nie trzeba przedstawiać zainteresowanym jeśli chodzi o model.
Dla mnie to było spełnienie marzeń z dzieciństwa.
Samochód przyjechał do polski w 2016 r. – został sprowadzony z Szwajcarii i to nie ja go sprowadziłem, natomiast jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce - jestem wpisany w kartę pojazdu.
Od 2003 r. do 2008 r. serwisowane w SUBARU w Szwajcarii – tak pokazują pieczątki w książce gwarancyjnej. Kolejne również z Szwajacarii.
Auto przyjechało lekko przerysowane, uszkodzone (są zdjęcia w raportach) – ja kupiłem już naprawionego. Dodatkowo wymieniłem przednią maskę i polakierowałem kurnik, zresztą, oryginalna z która przyjechał jest do wglądu gdzieś w piwnicy.
Jak jesteśmy przy uszkodzeniach to od razu napiszę, żeby nie było, że coś ukrywam : został wymieniony przedni prawy błotnik oraz naprawiony tylni prawy (tutaj miernik wykrywa szpachle – tylko na prawym tylnym błotniku) – na tych elementach nie ma oryginalnego lakieru.
Drzwi prawe, tylna klapa, cała lewa strona, dach oraz progi pod drzwiami w oryginalnym lakierze – tak pokazuje mierniki, twierdzi ASO oraz inni specjaliści, którzy oglądali auto przy moim kupnie oraz teraz. Przednia maska ponoć była malowana ale też słyszałem, że jest w oryginale.
Co chyba najważniejsze czyli podłoga, bagażnik, kielichy, podłużnice są całe, proste i zdrowe, nie jest to żaden „ulep”, „przeszczep” czy „anglik”.
W 2018 r. na aucie była szkoda - uszkodzony tylnik zderzak. To również może komuś wyjść w raportach. Zdjęcia uszkodzenia, które były robione dla zgłoszenia szkody posiadam ale to był tylko popękany zderzak.

Auto moim zdaniem jest doinwestowane, sprawne, zapala, przyspiesza, hamuje, napędy działają dobrze, skrzynia biegów również.

Auto w domu jest kolejnym, ostatnio więcej stoi w garażu niż nim jeżdżę.

Auto serwisowane na bieżąco w nie-ASO w Warszawie.

Dodatkowo w aucie posiadam:
- zawór upustowy TURBOSMART - oryginał;
- rozpórkę górna Whiteline;
- Turbo Timer HKS - oryginalny (Type 0, nie replika);
- płytę pod silnikiem;
- zegar temperatury oleju, spalin oraz doładowania turbo;
- zawieszeniem gwintowanym KW
- filtr powietrza K&N - wkładka;
- rurę silikonowa do turbo oraz chłodnicy;
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki Ferrodo 2500;
- zmienioną pompa paliwowa na bardziej wydajniejszą;
- układ wydechowy na szerokim kołnierzu za turbo, reszta prosta, końcowy zrobiony wrzesień 2018 r.;
- wystrojony – 320KM/400 Nm na benzynie z BP PB98;
- położona powłoka ceramiczna na lakier oraz dodatkowo spód zabezpieczony w Krown;
- nowy akumulator – czerwiec 2020;
Auto kupiłem z przebiegiem coś ok 232 tyś km. Na dzień dobry został podany pakiet powitalny czyli oleje i cały rozrząd z pompą wody (sierpień 2016 r.).
Przez cały okres mojego użytkowania miedzy innymi została wymieniona pompa wspomagania, maglownica, gumy pod maglownicą, turbo, klocki, świece, rozrząd, pompa wody, chyba chłodnica, potrzebne uszczelki, przewody paliwowe, oleje i wiele innych drobiazgów.
Olej jest wymieniany co 6 tyś km.
Opony letnie Bridgestone POTENZA RE07 – kupione wiosna 2017 r.
Opony zimowe na felgach aluminiowych.
Oczywiście jak na swoje lata to nie jest stan kolekcjonerski i na pewno jest do czego się przyczepić, jakąś ryskę zawsze się znajdzie.
Auto jest normalnie użytkowane, rozgrzewane i chłodzone, wszystko wymieniane z głową i na bieżąco, nigdy nim nie byłem na torze lub innej ustawce, jedynie zimą na stawach na lodzie – w końcu to 4x4.
Oczywiście są dwa kluczyki, karta pojazdu, OC, ważny przegląd, książka gwarancyjna z pieczątkami z Szwajcarii oraz trochę moich papierków z nie-ASO (dopóki nie rozbolała mnie głowa ).
Jeżeli masz pieniądze, jesteś poważnie zainteresowany kupnem, chcesz kupić taki samochód, a nie tylko powybrzydzać i się przejechać to zapraszam do kontaktu.
Cena 55 555,55 PLN.
Masz swoją propozycję ceny, proszę o kontakt, zadzwoń. Interesuje mnie tylko sprzedaż. Na więcej pytam najchętniej odpowiem osobiście. Szkoda mi auta, żeby stało w garażu.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-im ... sPreview=1

ODPOWIEDZ