[S] Subaru Forester SG9 MT 2007
: 26 paź 2021, o 17:39
Witam serdecznie,
Forester został kupiony od forumowicza, lecz ze względu na ilość pracy włożoną w ten samochód nie miałem czasu kontynuować jego forumowej kariery.
Włożone jest w niego mnóstwo serca i pieniędzy, ponieważ miał mi posłużyć trochę dłużej, ale niestety jestem zmuszony go wystawić.
Samochód kupiłem z uszkodzoną uszczelką pod głowicą (typowy problem 2.5, który został już rozwiązany).
Lista rzeczy, które zostały zrobione:
-wymiana wału korbowego na nowy, ponieważ poprzedni był tak przegrzany, że się odkształcił,
-wymiana panewek na nowe,
-wymiana pompy olejowej,
-kute tłoki mahle motorsport + pierścienie mahle,
-szpilki ARP do głowic,
-zmiana głowic z XT na STI,
-zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia,
-zmiana chłodnicy z seryjnej na większą mishimoto,
-regeneracja lamp
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-założone czterotłoczki z GC8
-wymieniony każdy płyn (hamulcowy, w dyfrze, w skrzyni biegów)
-wymienione wszystkie tuleje zawieszenia,
-wypiaskowane i polakierowane niektóre elementy zawieszenia,
-nowy wzmocniony smok olejowy
Forek dużo nie jeździł, aczkolwiek radzi sobie zarówno w trasie jak i w terenie. Olej był wymieniany między 8-10 tys km.
Posiada jeden mankament, mianowicie pojawia mu się czasami lekkie poszarpywanie. Od strony silnika i wiązek wszystko zostało sprawdzone.
Zapraszam do obejrzenia i negocjacji.
Link do ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... sPreview=1
Forester został kupiony od forumowicza, lecz ze względu na ilość pracy włożoną w ten samochód nie miałem czasu kontynuować jego forumowej kariery.
Włożone jest w niego mnóstwo serca i pieniędzy, ponieważ miał mi posłużyć trochę dłużej, ale niestety jestem zmuszony go wystawić.
Samochód kupiłem z uszkodzoną uszczelką pod głowicą (typowy problem 2.5, który został już rozwiązany).
Lista rzeczy, które zostały zrobione:
-wymiana wału korbowego na nowy, ponieważ poprzedni był tak przegrzany, że się odkształcił,
-wymiana panewek na nowe,
-wymiana pompy olejowej,
-kute tłoki mahle motorsport + pierścienie mahle,
-szpilki ARP do głowic,
-zmiana głowic z XT na STI,
-zabezpieczenie antykorozyjne całego podwozia,
-zmiana chłodnicy z seryjnej na większą mishimoto,
-regeneracja lamp
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-założone czterotłoczki z GC8
-wymieniony każdy płyn (hamulcowy, w dyfrze, w skrzyni biegów)
-wymienione wszystkie tuleje zawieszenia,
-wypiaskowane i polakierowane niektóre elementy zawieszenia,
-nowy wzmocniony smok olejowy
Forek dużo nie jeździł, aczkolwiek radzi sobie zarówno w trasie jak i w terenie. Olej był wymieniany między 8-10 tys km.
Posiada jeden mankament, mianowicie pojawia mu się czasami lekkie poszarpywanie. Od strony silnika i wiązek wszystko zostało sprawdzone.
Zapraszam do obejrzenia i negocjacji.
Link do ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... sPreview=1