Strona 1 z 1

[S] Subaru Forester 2.5XT 2005r.

: 16 sty 2022, o 20:13
autor: Olleo
Cześć.

Zacznę od mankamentów, bo tego wszyscy, prócz oczywiście ceny i zdjęć, szukają na początek - samochód nie jest nowy, więc niestety korozja rantów tylnych nadkoli - typowa bolączka Subaru. Druga rzecz, która mnie osobiście boli, to pokancerowana tapicerka drzwi przez psa poprzedniego właściciela. Poza tym typowe zużycie dla tego rocznika i przebiegu 272,5kkm.

Wyposażony jest w zimowe trzyletnie, ale bardzo mało używane (zaledwie parę tysięcy km) opony Nokian WR D4 215/60R16 na stalowych felgach oraz pięcioletnie letnie opony Dunlop RT 2 215/55R17 na felgach aluminiowych z przebiegiem ok. 25kkm i ok. 5-6mm bieżnikiem do znacznika TWI (rewelacyjnie trzymają na asfalcie). Na samochodzie jest hak i wbita trzecia rejestracja do dowodu rejestracyjnego. Do auta dorzucam belki dachowe, matę do bagażnika i zapasowe palniki do xenonów.
Auto stało od lutego u mechanika czekając na nowe serce. Niestety wada materiałowa i obrócona panewka. Pod koniec października udało się ściągnąć silnik od anglika w bardzo ładnym stanie z przebiegiem 127.5 tys. mil i od 17 listopada jest znów u mnie, zalany świeżym olejem i płynem chłodniczym. Niestety musi konkurować o miejsce na podjeździe z trochę większym pojazdem i dwoma kółkami, więc dostałem polecenie od siły wyższej zredukowania inwentarzu koni w gospodarstwie. Szkoda, bo prowadzi się naprawdę bardzo przyjemnie, a właśnie zapowiadają opady śniegu (przy okazji - nie ma mocnego na Subaru na zaśnieżonych drogach. W wielu miejscowościach w górach co drugie auto to Subaru ;)).
Kupiłem ten samochód w 2017 roku z przebiegiem ok. 245tys. km., po 11 latach użytkowania poprzednika - Subaru Forestera S-turbo. W lipcu 2018 roku robiłem regenerację turbiny (jest szczelna i bardzo ładnie dmucha) i gdzieś w podobnych okolicach wymianę wiskozy dyfra centralnego. O remoncie poprzedniego silnika nie wspominam, skoro i tak został wymieniony Rozrząd i sprzęgło mają ok. 25 tys. km. Tylne tarcze i klocki rok 2019, przednie przełom 2020-2021. Skrzynia chodzi precyzyjnie, zawieszenie prowadzi jak po sznurku, z tyłu sprężyny wzmocnione pod amortyzatory zamienniki Kayaba, gdyby ktoś chciał kiedyś zmienić oryginały samopoziomujące.
W 2018 pan był taki łaskaw i wyjechał mi z podporządkowanej i przeszorowałem mu bok przodem (u mnie było to właściwie mocne otarcie zderzaka i delikatne zagniecenie rantu maski i krawędzi błotnika), ale ASO Subaru na Krakowskiej i PZU stanęły na wysokości zadania - wymienione na nowe zostały lampy, zderzak z grillem, maska (aluminiowa) oraz pomalowany błotnik.

Cena 24300 do negocjacji.

Zapraszam do oględzin do Wrocławia.

Zdjęcia w poniższej ofercie:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/subar ... ta-w-fotel

[S] Subaru Forester 2.5XT 2005r.

: 26 sty 2022, o 16:17
autor: Olleo
Cena: 23800

[S] Subaru Forester 2.5XT 2005r.

: 12 lut 2022, o 12:41
autor: Olleo
Nowa cena: 22600

[S] Subaru Forester 2.5XT 2005r.

: 14 paź 2022, o 09:20
autor: Olleo
Cześć, oferta nadal aktualna. Cena 19000 bez negocjacji. Zdjęcia:
small_unnamed2.jpg
small_unnamed1.jpg
small_unnamed.jpg
small_unnamed3.jpg