[S] Subaru Forester SH (III), 2.5l, 2010r. Pb+LPG

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
am78
0 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra / Warszawa
Auto: Forester 2010 2.5 - do sprzedania; Forester 2016 XT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Forester SH (III), 2.5l, 2010r. Pb+LPG

Post 23 cze 2024, o 14:27

Dzień dobry!

Po 10 latach użytkowania nadszedł czas wymiany na nowszy model, w związku z czym sprzedaję swojego obecnego Forestera.

Trochę danych: rocznik: 2010, pojemność silnika: 2,5l, 171 KM, lakier: ciemny grafit metalik, Pb95+LPG
Na wyposażeniu: automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, szyberdach, podgrzewane fotele i przyciemniane szyby. Dodatkowo zainstalowałem hak (7-pinowy) z myślą o transporcie rowerów.

Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Samochód został sprowadzony w 2014 r. i przez 10 lat mojego użytkowania sprawuje się wzorowo. Mechanicznie bez zarzutów - w stanie niemal idealnym. Serwisowany na bieżąco, jeśli tylko coś trzeba było zrobić - zostało to zrobione. I generalnie były to rzeczy typowo eksploatacyjne: jakieś łożysko, jakaś końcówka drążka, jakieś gumy, oleje, hamulce, itd. Jedyną większą rzeczą była wymiana uszczelki pod głowicą (bo ten typ tak ma) i przy okazji remont silnika (to w czerwcu 2023) . W zeszłym miesiącu wymieniłem butlę gazową (bo na poprzednią skończyła się homologacja), a kilka dni temu zrobiłem badania techniczne (bo już był termin). Także te wszystkie rzeczy są już odhaczone.

Czy coś wymaga uwagi? Uszczelniacz przedniej półosi (bo zaczął się „pocić”) - jestem umówiony na wymianę, jeśli zdążę przed sprzedażą, to sprawa jest po mojej stronie. Przed jesienią dobrze by było zrobić zabezpieczenie antykorozyjne podwozia, szyberdach ma bardzo słaby siłownik, maty grzewcze foteli wymagają regeneracji (kierowcy grzeje w pośladki, pasażerowi w plecy), jest też asymetria w temperaturze powietrza z nawiewów - na pasażera wieje trochę chłodniej - nie wiem czy to jest do jakiejś naprawy, chyba ten typ tak ma…

Tak jak wspomniałem cała mechanika, hamulce, klocki, itp. są bez zarzutu. Samochód nie był „katowany” - moje średnie spalanie gazu to 11,8l/100km, z przewagą (niewielką) długich tras.

W zestawie z Foresterem - komplet opon zimowych i bagażnik rowerowy na hak.

Cena: 35000 pln
Samochód do obejrzenia, kupienia i odbioru w Warszawie.

Kontakt: +48 889 583 588
Załączniki
DSC00144.jpg
DSC00141.jpg
DSC00139.jpg
DSC00138.jpg
DSC00135.jpg
DSC00133.jpg
DSC00130.jpg
DSC00117.jpg
DSC00116.jpg
DSC00106.jpg



ODPOWIEDZ