Strona 1 z 1

[S] Impreza GT kombi MY'00

: 10 gru 2010, o 02:21
autor: yacho
czesc.
sytuacja zmusza mnie bleblebleblebleble.. :|

2000r.
kombi.
srebrna.
bezwypadkowa.
161 tys przebiegu.
klima
abs




OPIS:

- samochod sprowadzony z wloch przez forumowicza RPM (ktorego bardzo serdecznie pozdrawiam) jakies 4-5 lat temu.
od 4 lat w moich rekach i nogach :?
- do Polski wjechal ze stanem ok. 88-90tys km, troche pojezdzil RPM. potem ja go kupilem przy przebiegu okolo 100tys.
- rozrzad robiony przy okolo 98 tys km.

* ponad serie:
- maptek stage 1 (ok.250KM, 330Nm) koszt. okolo 2000pln
- wydech EL-TEC koszt ok. 2200pln (downpipe, na jednym tlumiku - nie jest za glosno a baardzo pieknie brzmi)
- skrzynia wzmocniona od forestera 2,5XT (baaaardzo ladnie pracuje) w seryjnej "oczywiscie" obciela sie dwojka. sama :wink:
- silnikowo (tloki HBR + nowe pierscienie okolo pol roku temu - zrobione na bajecznej).
- turbina od wrxa 2004 chyba (na bajecznej), w orginalnej nie wiedziec czemu zgiela sie oska (wszyscy mechanicy oczy przecierali i dziwili sie jak to mozliwe :P ) i mam ja w "gablocie" :)
- chlapacze rally armour 400pln
- kierownica RSS odsadzona zamsz + naba (koszt ok. 600pln) wlozona pol roku temu i jezdze w rekawiczkach wiec w super stanie.
- rozporki TEIN przod + tyl
- blow off HKS SSQV 950 pln + 150pln flansza.
- mega kawior! : 4 zegarki defi seria BF (boost, temp oil, egt, cis. oleju) + sterownik, koszt okolo 4200pln
- plyta pod silnikiem: stalowa (koszt 500pln)
- sztywniejsza poduszka pod skrzynia
- turbotimer HKS Type 0. prosty, bez naliczania ale dziala i wystarcza. (koszt 300pln)
- poliuretany pod dyfrem (sztywniejsze zamocowanie, ale duzo glosniej :? slychac dyfer wiec nie wiem czy tego nie wywalic jednak ale tak mysle juz pol roku :)) bo specjalnie mi nie przeszkadza a czasami sie podoba)
- poliuretany pod przekladnia kierownicza
- pasy shroth (zalozone rownolegle z seryjnymi)
- geometria ustawiona na nieco agresywniej u p. Sylwka na Prymasa, przy w-wie zachodniej.
- amortyzatorki KAYABA AGX z regulacja twardosci (maja jakos niecaly roczek i spisuja sie swietnie) + sprezyny seryjne.
- tarcze hamulcowe nawiercane, ale klocki jakies pasztetowe raczej wiec poki co autko hamuje srednio.
- naklejka move over-> :)))

silniczek bardzo ladnie pracuje, nie stuka nie puka, nie bierze oleju (wymieniam co 8500km na motul comptetition 300v - bez dolewek w tym okresie)

- autko przejechalo ze 3,4 cyny (w tym jedna z pucharem! :))) i jeden kjs - mazowieckie szutry, ale ostroznie bo dziurawo bylo i szkoda bylo autka. a wszystko to na jednych oponach :)
- 1000% prosciutkie i sztywne. (potwierdzone wydrukami z geometrii)
- kupilem od bardzo zaufanego forumowicza i nie oszukalem sie. wowczas malowany byl: lewy przedni blotnik z uwagi na przytarcie rantu (poprzedni wlasciciel to ogarnial) i lewy tylny blotnik z uwagi na zarysowania, przy wyjezdzie z pieca po lakierowaniu na mroz pekla szyba :| stad nie jest oryginalna. reszta lakieru w orginale.

* na dzien dzisiejszy do ogarniecia:
- przeladowania (w piku 1,3 a bywa 1,4) wiec warto sie przyjzec co mam zamiar zrobic jak sie ogarne czasowo (piatek?).
- blacharsko do ogarniecia purchelki na tylnych blotnikach, pekniecie lakieru na lewym przednim blotniku i dziobnieta o wystajacy pret maska.
- jak w wiekszosci, nie dziala spryskiwanie reflektorow (znany problem z pompka)

Mechanicznie bardzo dobry stan. nic sie nie dzieje, nie puka, nie stuka.
Ci Forumowicze znajacy autko potwierdza napewno ze jezdzi dobrze i prezentuje sie tez nienajgorzej.
uzywane jako drugie w rodzinie. w trasy i dalsze wypady - zatruty legacy kalkuluje sie lepiej :wink: .

FOTKI:

http://picasaweb.google.com/mjaskiew/GT ... directlink

na zdjeciach na stalowkach/zimowkach.
na lato seryjne alu z KUMHO ECSTA w dobrym stanie.
a ogolnie w komplecie z samochodem:
2x alu (zima - orginalne alu pomalowane na bialo, lato - orginalne alu)
albo lato - alu orginaly, zima - stalowki ze zdjec.
zimowki KLEBER KRISALP kupione pod koniec zeszlego sezonu sniegowego w bardzo dobrym stanie.
na bialych alu - stare zimowe, niezle na lato 8) BRIDGESTONE LM25 bodaj.


CENA:

analiza: :lol:
+ koszt gratow mniej wiecej liczac lekka reka to ponad 10tys pln
+ rocznik 2000 mozna kupic w serii, sensowny, bezdzwonowy za okolo 24-28pln zaleznie od stanu.
- opuszczam o 2,5tys pln na dopieszczenie blacharki.
- mnozac przez wspolczynnik rossadku..

..przyjmijmy powiedzmy cene:

--------------->29000 pln

do (niewielkich) negocjacji dla zdecydowanych i swiadomych co biora :)
czekam na Wasze propozycje cenowe, ktore napewno rozwaze. mozliwe rowniez rozne konfiguracje - chetnie zostawie sobie kierownice, plyte pod silnikiem, pasy itp jesli ktos chce zrezygnowac. ogolnie rozne opcje wyposazeniowe wchodza w gre.

do obejzenia we Warszawie.
zapraszam, polecam.
kontakt:
504 228 056
a najlepiej [email protected]
bo rzadko tu bywam :(
FB: http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1160330583

zdrooowka!

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 10 gru 2010, o 03:39
autor: Virus12
hehe

mój klon :D

nie dość że świnie tam gdzie u mnie to jeszcze move over, i kolor w zewnątrz prawie to samo :D




free up

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 30 gru 2010, o 20:58
autor: Żemol
co do sprysków reflektorów - rozbierz silniczek i sprawdź stycznik( przeciw-przeciążeniowy ) na płytce przy szczotkach, problem notoryczny i do ogarnięcia (odkształcił się i nie zamyka obwodu). Autko ciekawe, pozdrawiam i życzę masy kupców ;-)

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 31 gru 2010, o 00:23
autor: yacho
Żemol pisze:co do sprysków reflektorów - rozbierz silniczek i sprawdź stycznik( przeciw-przeciążeniowy ) na płytce przy szczotkach, problem notoryczny i do ogarnięcia (odkształcił się i nie zamyka obwodu). Autko ciekawe, pozdrawiam i życzę masy kupców ;-)
pompki rozbieralem juz wielokrotnie. glowny problem to zalewanie czesci elektrycznej przez plyn z czesci pompujacej i tak naprawde ratujac 3 pompki tylko jedna podziala mi i to z miesiac.
nie wiem czy jest sens.
po rozebraniu ciezko zachowac dobre uszczelnienie. wszystko w czesci elektrycznej rdzewieje i sie chrzani. bez tej pompki da sie zyc :) a plyn tani nie jest.
zdroowka!

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 31 gru 2010, o 00:38
autor: Godlik
jak sie dostales do czesci elektrycznej??? bo mi sie tylko udalo zdjac ta gorna czesc pompki.
niedawno znowu ja rozbieralem, ale u mnie zaciera sie (pewnie od brudu) ten bolec. wystarczy go rozruszac kombinerkami, zlozyc, i znowu dziala.

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 31 gru 2010, o 00:46
autor: yacho
no jak rozegniesz te trzy blachy trzymajace calosc w kupie to wychodzi czesc plastikowa pozostawiajac wirnik ktory tez sie wyjmuje. oczywiscie chyba nie da sie zeby nie wyskoczyly szczotki ale to przy uzyciu pensetki, browara i chwili cierpliwosci da sie ogarnac :)
zdroowka!

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 31 gru 2010, o 01:15
autor: Godlik
OK, dzieki za info. Zdejmowalem tylko gore, ale dobrze wiedziec ze dalej tez mozna grzebac

Re: [S] Impreza GT kombi MY'00

: 31 gru 2010, o 01:17
autor: yacho
a! przypominam sobie! nie tyle szczotki wyskakujo co śprenżynki od szczotek. najlepiej od razu sledzic tor ich lotu :-)
zdroowka Godliku!