Dzieńdoberek. Szukamy drugiego subcia dla rodziny.
Nie spieszy się nam jakoś bardzo bardzo mocno ale po doświadczeniach z kupnem Forestera wiem, że trzeba zarzucić temat wcześniej, żeby się na wiosnę wyrobić :) Poniżej lista oczekiwań, która jeśli w 75% byłaby spełniona to bym się cieszył
1. OBK 2.5 z przebiegiem ok. 180 000 - 240 000 km
2. może być zagazowany
3. zawieszenie - perfekt (blachy mogą być do robienia)
4. bikolor najlepiej niebieski/szary białe też są ładne, ew. butelkowy ( nie czerwony i nie wiśniowy)
5. isofix wskazany
6. forumciowy
7. zagraniczny lepiej
8. skrzynia dowolna
9. cena bardzo uczciwa
Najchętniej przejmę od kogoś kto kochał swoje auto i chciałby , żeby jego obk doczekał pięknej emerytury na wsi ^_^
ukłony
[K] OBK 2,5 z okolic 2000 roku
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
- Fala
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: KPHTH MOU
- Auto: OBK H6 3.0 / GT / 328iA / TT Roadster / Habana Custom / 855 T5 / 900se turbo cabrio / Legacy CVT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 0
Re: [K] OBK 2,5 z okolic 2000 roku
Cześć
Do sprzedania jest mój były OBK 2.5 z 1999/2000r, kupiony u A.Koper, niebiesko/szary (czyli bi-kolor). Automat (4-bieg). Nie wąchał gazu. Bezwypadkowy, o ile wiem - bezstłuczkowy.
Kupiła go ode mnie koleżanka 5,5 roku temu i tylko ona nim jeździ. Jest trzecią właścicielką. Jeździ codziennie. Jak sprzedawałem miał 95tyś, teraz ok 180tyś km.
Trzeba powiedzieć, że go trochę zaniedbała (jeździ to jeździ... ) ale jest do 'ogarnięcia'.
Trochę ją do tego namawiałem więc np. na jesieni 2010 miał robioną całą blachę (misterne wstawki nadkola itp, malowanie całości prócz dachu) bo porysowany przez nieuwagę kierowniczki albo przez złośliwe osoby trzecie.
Więc blacha OK (ZERO rdzy), zderzaki już jej się udało porysować (tez były malowane - sic...). Poluzowane nadkole od strony kierowcy przód. Wymieniona tylna blenda na nową - bo ciekła.
Na pewno amory do wymiany, reszta zawieszenia nie stuka, ukł. kier suchy, hamulce, wspomaganie, prąd i chłodzenie - OK. Pewnie lada moment cewka do wymiany bo bardzo rzadko motor się dławi. Została wyczyszczona ale to rozwiązanie chwilowe. ISOFIX i in są. Klimatronic, radio Alpine super extra ;) (gdy je kupowałem - to był chyba najwyższy model). Tapicerka - alcantara
Do ustawienia są drzwi kierowcy bo opadły od używania, do naprawy szyberdach tylny (albo bezpiecznik... albo brak kontaktu, w najgorszym razie silniczek do wymiany).
To drugi od prawej na poniższym zlepku fotek:
http://ifotos.pl/zobacz/all-n-big_hpherrn.jpg/
Dwa komplety kół 225/55/16, Letnie na DOTZ (jak na focie wyżej), oryginalne z prawie nowymi zimówkami trzeba wypiaskować bo alu zaśniedziało.
Jak sie ogarnie te braki to to jest bardzo ładny samochód
Jest książka itp.
Jeśli jesteś zainteresowany - daj znać PW to zaaranżuję widzenie ;)
Do sprzedania jest mój były OBK 2.5 z 1999/2000r, kupiony u A.Koper, niebiesko/szary (czyli bi-kolor). Automat (4-bieg). Nie wąchał gazu. Bezwypadkowy, o ile wiem - bezstłuczkowy.
Kupiła go ode mnie koleżanka 5,5 roku temu i tylko ona nim jeździ. Jest trzecią właścicielką. Jeździ codziennie. Jak sprzedawałem miał 95tyś, teraz ok 180tyś km.
Trzeba powiedzieć, że go trochę zaniedbała (jeździ to jeździ... ) ale jest do 'ogarnięcia'.
Trochę ją do tego namawiałem więc np. na jesieni 2010 miał robioną całą blachę (misterne wstawki nadkola itp, malowanie całości prócz dachu) bo porysowany przez nieuwagę kierowniczki albo przez złośliwe osoby trzecie.
Więc blacha OK (ZERO rdzy), zderzaki już jej się udało porysować (tez były malowane - sic...). Poluzowane nadkole od strony kierowcy przód. Wymieniona tylna blenda na nową - bo ciekła.
Na pewno amory do wymiany, reszta zawieszenia nie stuka, ukł. kier suchy, hamulce, wspomaganie, prąd i chłodzenie - OK. Pewnie lada moment cewka do wymiany bo bardzo rzadko motor się dławi. Została wyczyszczona ale to rozwiązanie chwilowe. ISOFIX i in są. Klimatronic, radio Alpine super extra ;) (gdy je kupowałem - to był chyba najwyższy model). Tapicerka - alcantara
Do ustawienia są drzwi kierowcy bo opadły od używania, do naprawy szyberdach tylny (albo bezpiecznik... albo brak kontaktu, w najgorszym razie silniczek do wymiany).
To drugi od prawej na poniższym zlepku fotek:
http://ifotos.pl/zobacz/all-n-big_hpherrn.jpg/
Dwa komplety kół 225/55/16, Letnie na DOTZ (jak na focie wyżej), oryginalne z prawie nowymi zimówkami trzeba wypiaskować bo alu zaśniedziało.
Jak sie ogarnie te braki to to jest bardzo ładny samochód
Jest książka itp.
Jeśli jesteś zainteresowany - daj znać PW to zaaranżuję widzenie ;)
- timoor
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: 3city i okolice Warszawy
- Auto: Forek 2.0 N/A + Legaś 2.2 GX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] OBK 2,5 z okolic 2000 roku
Cześć , dzięki -> PW.Fala pisze:Cześć
daj znać PW to zaaranżuję widzenie ;)
Struś ma wielkie oczy.
- timoor
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: 3city i okolice Warszawy
- Auto: Forek 2.0 N/A + Legaś 2.2 GX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [K] OBK 2,5 z okolic 2000 roku
Dzięki wszystkim za oferty, kontakty i pomoc.
Samochód kupiony. Legacy 2.2GX zamiast OBK :)
Samochód kupiony. Legacy 2.2GX zamiast OBK :)
Struś ma wielkie oczy.