wersja bez klimy, ale z szyberdachem
aktualny przebieg - 143k km i rosnie

WAZNE: kilka tysiecy km temu zostal wymieniony kompletny rozrzad, swiece, zalozona nowa chlodnica i miska olejowa, dokonano regulacji luzow zaworowych
za mojej kadencji, niestety, Impreza miala dwie przygody blacharskie:
- ktos na parkingu uszkodzil drzwi kierowcy (naprawione)
- delikatnie "pocalowalem" w tylny zderzak inne auto (naprawione nadkola i maska, wymienione: grill, wzmocnienie zderzaka i lampy)
silnikowo/mechanicznie GT'ek jest seryjny, aczkolwiek jest pare fajnych dodatkow/apgrejdow:
- TMIC od JDM STi
- 2.5-calowy cat-back (center-pipe z rezonatorem + tylna puszka firmy MILLTEK)
- alu plyta pod silnikiem
- oslona tylnego dyfra (OEM)
- przednia gorna rozporka od JDM STi
- przednia dolna rozporka 2-punktowa CUSCO
- przednia dolna rozporka 4-punktowa MINE'S (nie wystaje spod alu plyty)
- tylna gorna rozporka CUSCO
- tylna dolna rozporka CUSCO
- tylny stabilizator CUSCO (21mm) + mocowania stab'a od new-age STi
- laczniki tylnego stabilizatora POWERFLEX
- Antilift kit WHITELINE
- przednie alu wahacze od JDM STi
- tylne hamulce od new-age WRX (zaciski 2-tloczkowe, wentylowane tarcze 290x18 + kompletne piasty z oslonami)
- dokladna przedniego zderzaku od JDM STi
- dodatkowy nawiew na przednie hamulce (zaadaptowany od GT pre-MY'99-00)
- kierownica powietrza ZEROSPORTS
- fotel pasazera z regulacja wysokosci siedziska
- custom'owy siatex w przednim zderzaku i grillu
- custom'owe chlapaki z miekkiego ciemnoniebieskiego uretanu
- ciemnozielona lezka ( i ) na przedmim grillu od JDM Imprezy
- opony letnie BF Goodrich G-Force Profiler 205/50-16 87V na felgach COMPOMOTIVE MO1673 (7x16 ET53)
- opony zimowe Continental ContiVikingContact3 195/60-15 88Q na felgacg BRAID Winrace T Acropolis (6.5x15 ET47)
- nakretki zabezpieczajace (McGard)
- klocki hamulcowe Ferodo DS2500 (przod i tyl)
- autoalarm
- dwa kluczyki
- przyciemnione tylne szyby
- gumowe OEM dywaniki
- gumowa wykladzina bagaznika
- last but not least, swiniak na lusterku kierowcy by Godlik


wraz z autem, nabywca dostanie kilka bonusow:
- skrzynia biegow od GT MY'99-00 (kupiona na zapas

- kompletny zestaw sprzegla EXEDY (nowka sztuka, zamiennik OEM, kupiony na zapas)
- turbina TD-04L (tez kupiona na zapas

- komplet klockow hamulcowych OMP Road&Sport (nowki)
- lozyska przednich piast (nowki)
- twarde chlapaki RallyArmor
- wszystkie seryjne czesci, ktore znajde u siebie w garazu

aha, zeby nie bylo - auto jest calkowicie sprawne, nic mu nie dolega... poza kilkoma mankamentami natury blacharsko-lakierniczej (kilka uszczerbkow na masce od kamykow, etc. oraz kilka babelkow nad przednia szyba... miejsca, ktore w klasykach sa najbardziej narazone na rdze - progi i tylne nadkola - w dobrym stanie)
auto nieupalane, poza kilkoma naprawde lajtowymi amatorskimi pojezdzawkami...
powod sprzedazy: w zwiazku z narodzinami drugiego dziecka planuje zakup wiekszego auta (teraz juz do Forka trudno sie miescimy, nie mowiac juz o Imprezie

auto do obejrzenia na Polnocy Polski: 3miasto, Elblag, Olsztyn... ew. na Litwie

cena jaka mnie interesuje: 32k PLN (ew. moge ogolocic auto ze wszytskich dodatkow i sprzedac za mniejsza kwote - ale to juz do indywidualnego ustalenia)
no i teraz najciekawsza czesc - foty

tak wygladal GT'ek w chwili zakupu:

i juz w moich lapskach:


felunek:


dzis-jutro postaram sie umyc GT'eka i porobic swieze foty