[S] Forester S-Turbo 1999 "Krokodyl"

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
filester
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Scooby GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Forester S-Turbo 1999 "Krokodyl"

Post 19 maja 2011, o 11:12

W zawiązku z zakupem Forka XT do sprzedania jest tatowóz - S-Turbo
Podobno ma 170 koni pod maska ale osobiście nie widziałem tam żadnego :lol: Nie wiem jak aż 170 tam może się zmieścić :shock:
Rok produkcji 1999, skrzynia biegów manualna, oczywiście zarejestrowany w kraju.
Przebieg wg wskazań licznika to coś koło 170 tys km.
Z wyposażenia posiada kierownicę i fotele :mrgreen:
A tak poważnie to standard czyli; ABS, elektryczne szyby i lusterka, wspomaganie, centralny + pilot, 2 air bagi, oryginalne felgi 16" z gumami Goodyear Hydragrip, halogeny, spryskiwacze reflektorów, fajna rzecz czego brakuje nowszym modelom - regulowany kąt oparcia tylnej kanapy i jakieś tam inne duperele. Brak klimy
Silnik pracuje bez kopcenia, bez niepokojących dźwięków typu piston slap. Nie bierze oleju. Przy wymianie po 10 tys km można by dolać ze 100ml - przy normalnej codzennej jeździe. W innych warunkach nie był sprawdzany. Silnik zalewany Valvoline Maxlife 10W40. Nie ma wycieków, nie kapie spod delki zaworowcyh. Auto używane zawsze jak przykazania głoszą - nie pałowany na zimnym silniku, zresztą ogólnie przez tatę nie był pałowany. Raczej jazda w kapeluszu. Skrzynia pracuje bez zarzutów, nic nie haczy, nie wydaje dziwnych odgłosów przy zmianie biegów. Na tyle są amorki KYB Excel, bez dedykowanych sprzężyn przez co stoi nieco niżej. Teraz jednak szlak przetarty dzięki forum i wiadomo że za parę groszy mozna nabyć dedykowane sprzężyny KYB do kompletu. U nas bez dzwonków, jednak kupiliśmy go już całego malowanego. Prawdopodobnie coś z tyłem się działo. W tylnej klapie jest nieoryginalna szyba. Przód wygląda na nietknięty. Na lewym tylnym błotniku delikane pęcherzyki oznaczające korozję pod lakierem. Przed zakupem stwierdzono, że auto proste i nie ma oznak jakiś poważnych napraw. Ostatnio zaczęła się zapalać kontrolka poduszek przy dynamicznym kręceniu kierownicą - jeszcze nikt tam nie zaglądał ale prawdopodobnie gdzieś brak styku albo taśma przy kierownicy się kończy. Na dziurach pukają łaczniki.
Podsumowując fajne auto na przyzwoite pieniądze. Jednak jak większość używanych wymaga nieco wkładu finansowego co uwzlgędnia cena.
Cena dla forum 14.500zł
W razie pytań pisać :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek



ODPOWIEDZ