[S] Audi RS6 578KM/740Nm !
: 26 maja 2011, o 22:15
Niektórym na Chlejadach wspominałem, że mam do sprzedania wyjątkowe Audi Quattro RS6 Avant (tak brzmi poprawna nazwa tego modelu) 4.2 V8 Biturbo o niebagatelnej mocy 578KM i momencie obrotowym 740Nm (dostępnym już od 2400obr/min!)
Rok produkcji 2002, przebieg 146tys. km, użytkowany w Polsce od 4lat (import Szwajcaria). Auto przywiezione przez mojego znajomego i od niego odkupione przeze mnie.
Auto po numerze VIN nie do znalezienie w Audi, gdyż wyszło spod ręki Quattro Gmbh. Tuningowane przez B&B Niemcy (faktura na prawie 21tys euro...!!!!). Modyfikowane przy przebiegu 32130km 16.08.2004
Skan faktury na modyfikacje w zdjęciach
W skrócie modyfikacje objęły:
-modyfikacja silnika
-nowe zaprojektowane przez B&B dwie turbosprężarki
-zmodyfikowany dolot
-podniesione doładowanie
-zmieniony program
-zdjęcie ogranicznika prędkości
-optymalizacja chłodzenia
-nowy wydech + katalizatory B&B
-modyfikacja skrzyni pod większy moment obrotowy
-większe wtryski
-wydajniejsza pompa paliwa
-strojenie
Audi jest wyposażone we wszystko co można wymyślić: od skórzanej tapicerki (podgrzewane przednie jak i tylne fotele!), dwustrefowej klimatyzacji, elektrycznego ustawiania kierownicy i foteli (wszystko z pamięcią), elektryczne szyby z domykaniem z pilota, alarm, elektryczne, składane i podgrzewane lusterka, nawigację z dużym LCD+TV!, czujniki parkowania przód i tył, reflektory bixenonowe ze spryskiwaczami, sprzęt audio Bose, zmieniarka 6CD, łopatki przy kierownicy, elektryczny szyberdach, carbonowe wykończenie oraz alcantarę. W aucie jak i w bagażniku dodatkowe schowki, rolety, gniazdko 12V, składana kanapa, wnęka na narty, na dachu relingi, ściemniające się lusterka itd. Pełna opcja!
RS'ka jeździ na kołach 18” (255/35/18) oraz profesjonalnym gwintowanym zawieszeniu K&W wariant3 (koszt 6tys euro...). Zawieszenie wcale nie jest zbyt twarde, nie wypadają plomby, ale prowadzi się w łukach jak po szynach.
Potwierdzenie zawieszenia KW V3 na zdjęciu
Hamulce Audi sport - tarcze pływające przód 365mm!
Przyspieszenie 0-100km/h to niecałe 4sekundy! Prędkość max szacowana na 320km/h - sprawdzone 300km/h... oczywiście napęd 4x4 (Quattro). Paliwo tylko 98Pb lub lepsze i nie na Neste czy podobnych tanich stacjach! Spalanie ok 16l/100km w mieście! Na trasie przy 160km/h pali ok 10litrów!
Jedno z najszybszych aut na drodze. Dzięki pojemności z 8 cylindrów i dwóm turbinom niesamowicie elastyczne. Od 200 do 300km/h przyspiesza z podobną łatwością jak od 100 do 200. Śmiało konkuruje z 911turbo i motocyklami!
Do tego bardzo niepozorne i niesamowicie wygodne. Ciche i komfortowe. Pięknie bulgocze, ale nie jest to męczące jak np. w Subaru. Nadaje się do wożenia dzieci do szkoły.
Audi ma normalnie jak to w niemieckim porządku bywa, wbite w dowód potwierdzenie mocy 426kW (+/-580KM), bo musiało przejść TUV. Posiadam wszystkie dokumenty.
Więcej zdjęć pod poniższym linkiem (z dnia 26.05.2011)
http://maniujr.nazwa.pl/galeria/index.p ... mFilters=t
Auto na bieżąco serwisowane i nigdy nie było szczędzone na kosztach serwisu. Jest świeżo po wymianie oleju i klocków tył. Rozrząd do wymiany za ok 15tys km. Nie wymaga wkładu finansowego! Brakuje na klapie chromowanej listwy, ale będzie nowa, gdyż ze starej zaczął schodzić chrom.
W razie pytań [email protected] lub 603 805 848
Cena to de facto koszt modyfikacji... Nie jestem handlarzem, lubię nietypowe auta i dość często je zmieniam. Ostatnio sprzedawałem oryginalnego Forda Escorta Cosworth z 1992roku z przebiegiem 78tys km! Kupiony od tego samego właściciela co Audi.
Stan auta jak na 9 lat i przebieg 146tys uważam za bardzo dobry - oczywiście są drobne rysy lakieru czy przetarcia skóry, ale nie jest to nowe auto z salonu. Poważniejszych usterek nie stwierdzono.
Przegląd i OC do sierpnia 2011.
Zapraszam na jazdę próbną, ocenę stanu i osiągów.
Cena 99k
Rok produkcji 2002, przebieg 146tys. km, użytkowany w Polsce od 4lat (import Szwajcaria). Auto przywiezione przez mojego znajomego i od niego odkupione przeze mnie.
Auto po numerze VIN nie do znalezienie w Audi, gdyż wyszło spod ręki Quattro Gmbh. Tuningowane przez B&B Niemcy (faktura na prawie 21tys euro...!!!!). Modyfikowane przy przebiegu 32130km 16.08.2004
Skan faktury na modyfikacje w zdjęciach
W skrócie modyfikacje objęły:
-modyfikacja silnika
-nowe zaprojektowane przez B&B dwie turbosprężarki
-zmodyfikowany dolot
-podniesione doładowanie
-zmieniony program
-zdjęcie ogranicznika prędkości
-optymalizacja chłodzenia
-nowy wydech + katalizatory B&B
-modyfikacja skrzyni pod większy moment obrotowy
-większe wtryski
-wydajniejsza pompa paliwa
-strojenie
Audi jest wyposażone we wszystko co można wymyślić: od skórzanej tapicerki (podgrzewane przednie jak i tylne fotele!), dwustrefowej klimatyzacji, elektrycznego ustawiania kierownicy i foteli (wszystko z pamięcią), elektryczne szyby z domykaniem z pilota, alarm, elektryczne, składane i podgrzewane lusterka, nawigację z dużym LCD+TV!, czujniki parkowania przód i tył, reflektory bixenonowe ze spryskiwaczami, sprzęt audio Bose, zmieniarka 6CD, łopatki przy kierownicy, elektryczny szyberdach, carbonowe wykończenie oraz alcantarę. W aucie jak i w bagażniku dodatkowe schowki, rolety, gniazdko 12V, składana kanapa, wnęka na narty, na dachu relingi, ściemniające się lusterka itd. Pełna opcja!
RS'ka jeździ na kołach 18” (255/35/18) oraz profesjonalnym gwintowanym zawieszeniu K&W wariant3 (koszt 6tys euro...). Zawieszenie wcale nie jest zbyt twarde, nie wypadają plomby, ale prowadzi się w łukach jak po szynach.
Potwierdzenie zawieszenia KW V3 na zdjęciu
Hamulce Audi sport - tarcze pływające przód 365mm!
Przyspieszenie 0-100km/h to niecałe 4sekundy! Prędkość max szacowana na 320km/h - sprawdzone 300km/h... oczywiście napęd 4x4 (Quattro). Paliwo tylko 98Pb lub lepsze i nie na Neste czy podobnych tanich stacjach! Spalanie ok 16l/100km w mieście! Na trasie przy 160km/h pali ok 10litrów!
Jedno z najszybszych aut na drodze. Dzięki pojemności z 8 cylindrów i dwóm turbinom niesamowicie elastyczne. Od 200 do 300km/h przyspiesza z podobną łatwością jak od 100 do 200. Śmiało konkuruje z 911turbo i motocyklami!
Do tego bardzo niepozorne i niesamowicie wygodne. Ciche i komfortowe. Pięknie bulgocze, ale nie jest to męczące jak np. w Subaru. Nadaje się do wożenia dzieci do szkoły.
Audi ma normalnie jak to w niemieckim porządku bywa, wbite w dowód potwierdzenie mocy 426kW (+/-580KM), bo musiało przejść TUV. Posiadam wszystkie dokumenty.
Więcej zdjęć pod poniższym linkiem (z dnia 26.05.2011)
http://maniujr.nazwa.pl/galeria/index.p ... mFilters=t
Auto na bieżąco serwisowane i nigdy nie było szczędzone na kosztach serwisu. Jest świeżo po wymianie oleju i klocków tył. Rozrząd do wymiany za ok 15tys km. Nie wymaga wkładu finansowego! Brakuje na klapie chromowanej listwy, ale będzie nowa, gdyż ze starej zaczął schodzić chrom.
W razie pytań [email protected] lub 603 805 848
Cena to de facto koszt modyfikacji... Nie jestem handlarzem, lubię nietypowe auta i dość często je zmieniam. Ostatnio sprzedawałem oryginalnego Forda Escorta Cosworth z 1992roku z przebiegiem 78tys km! Kupiony od tego samego właściciela co Audi.
Stan auta jak na 9 lat i przebieg 146tys uważam za bardzo dobry - oczywiście są drobne rysy lakieru czy przetarcia skóry, ale nie jest to nowe auto z salonu. Poważniejszych usterek nie stwierdzono.
Przegląd i OC do sierpnia 2011.
Zapraszam na jazdę próbną, ocenę stanu i osiągów.
Cena 99k