Przebieg 82k mil.
Auto sprowadzone przeze mnie ponad rok temu z USA,
niegroźnie uszkodzone w lewy przedni róg
(mam dokładną dokumentacje foto).
Profesjonalnie naprawione i doprowadzone do stanu perfekcyjnego.
Auto sprowadziłem seryjne, troszkę je doinwestowałem :)
Serwisowane wyłącznie w profesjonalnych serwisach
4turbo Warszawa i Katowice.
Moje oczko w głowie, w pełni dopieszczone, nie żałowałem zupełnie na niczym,
najlepsze części, najlepsze płyny eksploatacyjne itp.
Wszystko zalane Motulem (dyfry, transfer, hamulce, silnik, wspomaganie, skrzynia itp.)
Piękna rzadka wersja w BIAŁYM kolorze!
-ori xenon
-klima

Lista modyfikacji w stosunku do serii:
- nowy kompletny rozrząd, rolki, pompa, napinacze, pasek wielorowkowy, kompletna
rewizja skrzyni biegów, nowe koło zamachowe, sprzęgło, filtry, płyny itp.
- duże hamulce 6 tłoczkowe - BIG BRAKE KIT zaadaptowane z PORSCHE
- klocki przód Carbon Lorraine RC6
- klocki tył Ferodo DS2500
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód i tył
- wszystkie płyny MOTUL (oleje, płyny w przekładni, dyfrze, skrzyni, transferze, hamulcach
i nawet płyn do spryskiwaczy MOTUL Vision

- płyn hamulcowy o zwiększonej wytrzymałości temperaturowej MOTULa
- gumy (tuleje) dyfra RALLIART przednie i tylne
- zawór metalowy BY-pass EVO 9 RS modyfikowany
- ostre wałki rozrządu, para 272 COSWORTH
- kompletny przelotowy wydech HKS HIGH OUTPUT 2,75-3"
- remap 4TURBO okolo 380KM/580Nm !!!!
(na bardzo ładnym wykresie, turbo wstaje od 2700obr i pcha pięknie do odcięcia)
- komplet przewodów, opasek i rur SAMCO
- świece n-grupa NGK RACING
- Radio ALPINE z USB, przygotowaniem pod iPoda itp

- duża płyta pod silnik karbonowo-aramidowa
- stabilizatory tył i przód WHITELINE
- wzmocniony ręczny i szczęki Endless
- rozporki TEIN
- turbo EVO 9 RS
- sprzęglo organiczne AP Racing organic
- kompletne regulowane zawieszenie TEIN Super Street z regulowaną twardością
i top mountami
- filtr powietrza K&N Sport
- konkretne 2 klaksony HELLA Superhorn (czerwone, jeden wygląda zza grila,
a drugi zza dolnego lewego wlotu zderzaka pod tablicą)
- lampy przednie wyczyszczone z pomarańczy :)
- zegary w kilometrach...
Auto w idealnym stanie, absolutnie perfekcyjnym, wszystko nowe, nie zniszczone, super
zadbane i zrobione. Do auta nie trzeba dokładać absolutnie nic tylko jeździć i się cieszyć.
Zawieszenie, sprzęgło, felgi i wiele innych rzeczy użytych do modyfikacji niemal bez
przebiegu po założeniu! Wszystko założone oczywiście nowe.
Mega szybki egzemplarz, realnie hamowane 380KM i 580Nm!! Przy ładowaniu poniżej
2 barów, na bardzo ładnym przebiegu, autko zaczyna żyć od 2700 obrotów i do odcięcia idzie pełnym ogniem :)
Samochód nieużywany na co dzień, tylko okazjonalnie zależnie od dostępnego czasu w
weekendy. 4 wypady na tor Kielce, 2x Nowe Miasto Nad Pilicą i chyba tyle...
Znajomi z forum Subaru i evo.org którzy mnie znają, wiedzą jak traktuje auta i w jakim są
stanie. Pełna dokumentacja, faktury, zdjęcia, opinie ludzi z 4turbo, mechaników i wiele
innych...
Sprzedaje wyłącznie z braku czasu,
doinwestowałem a auto stoi w garażu i mi tylko żal,
a tak to przynajmniej ktoś będzie miał mega radość.
W ciągu ostatniego roku zrobiłem nim max 5-6tys.km.
Możliwość zaproponowania atrakcyjnego kredytu.
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%.
Auto jest super zadbane, wszystko zawarte w opisie to prawda, gwarantuję,
że jak przyjedziesz to kupisz ten samochód. POLECAM.
Cena bonusowa na forum 87.000zł
tel. +48 696 46 73 43 Michał

























