S-turbo w blue mice. Sprzedany ;)
: 30 wrz 2011, o 14:50
Witam.
Do sprzedania mam forka s-turbo '99.
1. Wszystko w aucie zrobione.
2. Wsiadać i jeździć.
3. Nie działa CD w radiu, ale jest USB
4. Szczegóły poniżej w opisie.
5. Jeździ jak złoto, wygląda jak dwa.
6. Auto robiłem dla siebie, pod siebie i z myślą o sobie, nadal jest moim oczkiem...
7. Sprzedaję, ponieważ kupiłem następne subaru
8. Cena chyba nie taka wysoka: 22 000 zł
9. Tak unikatowego S-turbo próżno szukać (bez przechwałek
).
10. Przebieg: na zegarze 109 tysi, realny 193...
11. Przegląd i OC do czerwca 2012.
12. 664 021 360
Od razu wyjaśniam:
- Nie mam dokumentacji auta, jedynie dokumenty wwozowe.
- Nie bity, bez przygód, zero rdzy, można badać czujnikami i czym tam komu pasuje, nic nie ukrywam, wymieniona jest przednia szyba, słupki bez szpachli, mam zdjęcia sprzed malowania...
- Jestem drugim właścicielem w kraju. Pierwszy kupił go dla siebie, ale ponieważ palił za dużo
to zrobił nim ze 3000km (posiadał go zresztą raptem kilka miesięcy).
- Wszystkie naprawy i serwisy, nawet najmniejsze pierdoły, skrupulatnie odnotowywałem w swoim kajecie, oczywiście do wglądu.
- Jest to wersja 170KM.
- Motor jeździ na AMS 10W40 AMO full syntetyk, NIE BIERZE OLEJU W OGÓLE
- Cena do rozsądnej negocjacji...
Opis:
Wewnątrz:
Wnętrze forchestera zostało praktycznie bez zmian, w moim odczuciu przynajmniej, bo jednak coś tam się wydarzyło, tzn. założona kiera MOMO od impry (rewelacyjna IMHO), białe zegary od GT oraz na desce wylądowały zegary AG boostu i temp. oliwy, zamontowane w tzw. „indusrial style”…
I to by było na tyle... Radio mam, delikatnie mówiąc, w poważaniu (chociaż jest tam jakiś Kenwood z pilotem nawet
)… :P
Mechanika/zawias:
Niewielkie modyfikacje mechaniczne (wszystko zrobione w tym roku):
1. kompletny nowy wydech od El-teca, bez kata, na dwóch tłumikach, 3,5/3/2,5”
2. Łączniki tylnego i przedniego staba złote Whiteline’y.
3. Tylny zawias KYB Ultra SR + sprężyny KYB RA
4. Intercooler z WRX
5. Pompa paliwa STi
6. Skrzynia biegów + dyfer WRX JDM 280KM
Zewnątrz:
No tutaj wydarzyło się najwięcej
Przede wszystkim, to chociaż Forchester był niebity, tak wynikało z oględzin przedzakupnych, to jednak posiadał kilka otarć (w tym jedno przez środek dachu!), parę wgniotek i parę rys. Niektóre z tych wad były ogólnie irytujące, ale do przeżycia. Czara przelała się, gdy po zeszłorocznych Plejadach wraz z naklejkami startowymi zlazła wierzchnia warstwa lakieru na drzwiach kierowcy i pasażera… Decyzja mogła być tylko jedna – malowanie. No i się zaczęło ;) Powiem szczerze, dylemat miałem cholerny, w końcu na polu walki zostały tylko biała perła i blue mica… Wybór padł jednak na ten drugi… 02C jest jednak zbyt kultowy, zbyt subarowy i… przede wszystkim zbyt rzadki na SF by można go było odpuścić.
I oto jest, jedyny SF w promieniu 1000 mil ;) zrobiony na Blue Mica, ale to nie wszystko.
Maska Forchestera poszła w czarny mat wraz ze spojlerem i lustrami, a koła, nowiutkie Wolfrace ProLite RL 7x17 ET40, oczywiście białe. Jakaś tam (również nowiutka :P ) oponka 225/55/17.
Fotki niżej
Do sprzedania mam forka s-turbo '99.
1. Wszystko w aucie zrobione.
2. Wsiadać i jeździć.
3. Nie działa CD w radiu, ale jest USB

4. Szczegóły poniżej w opisie.
5. Jeździ jak złoto, wygląda jak dwa.
6. Auto robiłem dla siebie, pod siebie i z myślą o sobie, nadal jest moim oczkiem...

7. Sprzedaję, ponieważ kupiłem następne subaru

8. Cena chyba nie taka wysoka: 22 000 zł
9. Tak unikatowego S-turbo próżno szukać (bez przechwałek

10. Przebieg: na zegarze 109 tysi, realny 193...
11. Przegląd i OC do czerwca 2012.
12. 664 021 360
Od razu wyjaśniam:
- Nie mam dokumentacji auta, jedynie dokumenty wwozowe.
- Nie bity, bez przygód, zero rdzy, można badać czujnikami i czym tam komu pasuje, nic nie ukrywam, wymieniona jest przednia szyba, słupki bez szpachli, mam zdjęcia sprzed malowania...

- Jestem drugim właścicielem w kraju. Pierwszy kupił go dla siebie, ale ponieważ palił za dużo

- Wszystkie naprawy i serwisy, nawet najmniejsze pierdoły, skrupulatnie odnotowywałem w swoim kajecie, oczywiście do wglądu.
- Jest to wersja 170KM.
- Motor jeździ na AMS 10W40 AMO full syntetyk, NIE BIERZE OLEJU W OGÓLE

- Cena do rozsądnej negocjacji...


Opis:
Wewnątrz:
Wnętrze forchestera zostało praktycznie bez zmian, w moim odczuciu przynajmniej, bo jednak coś tam się wydarzyło, tzn. założona kiera MOMO od impry (rewelacyjna IMHO), białe zegary od GT oraz na desce wylądowały zegary AG boostu i temp. oliwy, zamontowane w tzw. „indusrial style”…


Mechanika/zawias:
Niewielkie modyfikacje mechaniczne (wszystko zrobione w tym roku):
1. kompletny nowy wydech od El-teca, bez kata, na dwóch tłumikach, 3,5/3/2,5”
2. Łączniki tylnego i przedniego staba złote Whiteline’y.
3. Tylny zawias KYB Ultra SR + sprężyny KYB RA
4. Intercooler z WRX
5. Pompa paliwa STi
6. Skrzynia biegów + dyfer WRX JDM 280KM
Zewnątrz:
No tutaj wydarzyło się najwięcej

I oto jest, jedyny SF w promieniu 1000 mil ;) zrobiony na Blue Mica, ale to nie wszystko.
Maska Forchestera poszła w czarny mat wraz ze spojlerem i lustrami, a koła, nowiutkie Wolfrace ProLite RL 7x17 ET40, oczywiście białe. Jakaś tam (również nowiutka :P ) oponka 225/55/17.
Fotki niżej
